Tekikö kukaan uudenvuoden lupauksia?
- Jos teit niin minkä ja kuinka on pitänyt..??
UudenVuoden Lupaukset ;)
9
699
Vastaukset
- Remuelkku
Niinkuin aina. Lupasin olla ehdoton asialle, etten lupaa mitään. Enkä luvannut.
- hätäpäissäni itselle,
että laihdutan 15 kiloa, ja olen tuon jälkeen lihonut 5 kiloa, eli tavote on vuoden sisään nyt jo 20 kiloa...
En tiedä itkeä vai nauraa..- itteestäs
niskasta kiinni lenkille sauvakävelyä, hiihtoa miulla sama tilanne viime vuonna ja nyt paino pudonnut 12 kg ei se oo ku itestään kiinni sukset ostin viime viikon lopulla ja nyt hiihdellyt 29km (vähän) mut viimeks hiihtänyt yli kymmenen vuotta sitten, mut nää nykyset sukset lipsuu niin pirusti aattelin jo et oisko pitäny kirppikseltä mennä ettii iki vanhat hikilaudat!Mut jos mie jostain löytäisin "voitelumiehen"??
- LyyliTyyli - 82
Mä tein karkkilakon ja yhtä suklaapatukkaa lukuunottamatta pitänyt lupaukseni..
Niin se takamus pienenee ;) - ..ja köyhä
Lupasin olla käymättä sossun luukulla, vaikka nälkäkuolemaa tekisin.Vielä on lupaus pitänyt...
Lupasin olla kyykyttämättä kahteen viikkoon näitä palstan pellejä mutta pipariksi meni.
Lupaukseni kesti vain 48 sekuntia kun jo ensimmäinen oli ketarat ojossa.- catcat
Niin siinä yleensä tuppaa käymään..
Mitens se menikään:
Että Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan ;)
- CaroLuna
Piti lopettaa tupruttelu, vaan olin kuukauden ilman ja ratkes, selkäranka.
- huonoa esimerkkiä
näytät lapsillesi!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604