Kiitokset kaikille vastanneille.
Ihan hävettää tää meidän akvaariohomma.Minä niin oletin että ukkokulta tietää mitä tekee..Ja itseasiassa minäkin olin mukana kun niitä kaloja ostettiin eläinkaupasta.Kerrottiin sielläkin tästä tapauksesta ja myyjä ei oikeestaan osannut sanoa mitään.Ostatti kahdenlaista ainetta,toinen on Tetra Medica lääkettä ja toinen Tetra Aqua Safe Start.Ja lisäks myi nää toiset kalat.Nyt tuntuu että ei tainnut myyjä tietää sen enempää kaloista kuin minäkään.Jotenkin tuntuis että myyjienkin pitäisi ottaa jonkun verran vastuuta minne kalat joutuu ja ainakin neuvoa ekakertalaista.Toki viime kädessä vastuuhan on kuitenkin ostajalla.
kiitokset vastanneille
pilli&pulla
2
333
Vastaukset 2
- fish KING
Mitähän lemmikki kauppiaasi mahtaisi tuumata jos keskustelisit hänen kanssaan tästä asiasta?
- pilli&pulla
Ajattelinpa mainita asiasta kun seuraavan kerran käyn hakemassa samaisesta liikkeestä koiralle ruokaa.Onneksi nyt koirista on kuitenkin kokemusta itselläkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851226
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut177990- 74979
- 60728
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t162683Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.186670Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su280667- 54637
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4626- 43615