Tänään on siis laskettu aika ja en ole tuntenut vielä minkään näköisiä supistuksia tai merkkejä, että kaveri olisi tuloillaan, en tunne edes niitä missä maha menee kovaksi. Olenkohan tunnoton? Olo on ollut hyvä ja virtaa riittää. Tarkoittaakohan tämä sitä,että saattaa parikin viikkoa vielä mennä? Hermothan tässä odotellessa menee.
Tänään laskettu aika
5
1411
Vastaukset
- kuinka
typerä kysymyksesi onkaan...Huhhui...Onko päässäsi järkee vai ei???
- kanssaodottaja
ja mikähän siinä kysymyksessä oli niin tyhmää???
- asiallisesti
Jos nyt ihan asiallisesti vastattaisiin ihmisten kysymyksiin. Voi mennä vielä kaksi viikkoa, mutta voi olla jo vaikka syntynytkin. Itsellä on kokemusta vasta yhdestä, mutta ennen lapsiveden menoa (josta synnytys minulla alkoi) en ollut tuntenut vielä mitään harjoitussupistuksia kummempaa. Ja niitä olikin tullut jo viikkokausia, joten ei niistä voi mitään päätellä. Relax nyt, kahdessa viikossa se on varmasti jo tapahtunut ja kyllä sä sen sitten huomaat kun ne oikeat supistukset alkavat. Sattuu sen verran ettei voi oikein olla mitenkään päin :-)
- meppe
kävin vielä kampaajalla laskettuna päivänä. Tuntoja ei ollut mitään ja minä mennä porskutin. Tuntui ihan siltä kun olisi juuri räjähtämäisillään mutta virtaa ja menoa oli vaikka kuinka.
Viisi päivää sitten mentiin yli. neljännen päivän aamuna alkoi supistaa, mutta sitä ennen ei ollut merkkiäkään. - ...........
meppe kirjoitti:
kävin vielä kampaajalla laskettuna päivänä. Tuntoja ei ollut mitään ja minä mennä porskutin. Tuntui ihan siltä kun olisi juuri räjähtämäisillään mutta virtaa ja menoa oli vaikka kuinka.
Viisi päivää sitten mentiin yli. neljännen päivän aamuna alkoi supistaa, mutta sitä ennen ei ollut merkkiäkään.Olin koulussa siis yli lasketun ajan ilman mitään ongelmia. Synnytys käynnistyi lopulta rv 42, ja vuorokausi siitä oli pienokainen syntynyt. Ensimmäiseni käynnistettiin rv 42, mutta ei siltikään käynnitynyt, joten jouduimme sektioon 42 1. Kai se vaan on niin, että toisilla voi mennä pitkälle ylikin ilman supistuksia. Ei se odottaminen ole hauskaa, mutta pakko vaan odotella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234