Onko kellään magnesiumin syönti laukaissut rytmihäiriöt? Itsellä ei ole ennen ollut näin pahoja häiriöitä. Päivällä ei ollenkaan häiriöitä mutta kun illalla 9 aikaan otan magnesiumtabletin niin heti alkaa sydän jättää lyöntejä väliin ja sitä kestää noin puoli tuntia kunnes rauhoittuu. Olen vain aina luullut että magnesium olisi sydämelle hyväksi...Syön päivittäin myös omega-3 joten hyväähän sekin tekee.
magnesium ja rytmihäiriöt
2
1577
Vastaukset
- bumtsi-bum
Mulla on kans silleen, että ei kestä syödä magnesiumia.Olenkin lukenut , että liika magnesium aiheuttaa samat oireet kuin sen puute.Samoin on myöskin kalaöljykapseleiden kanssa.Olenkin lopettanut molempien ottamisen.Kalaa syön kyllä 2 kertaa viikossa, että sen puoleen en kapseleita tarvi, mutta magnesiumia söin suonenvetoon, mutta se oli lopetettava juuri rytmihäiriöiden vuoksi. Suonenvetoon niistä oli apu.
- auttoi sydän-
muljahduksiin kun aloin syödä magnesiumia. Syön säännöllisesti eikä ole pitkiin aikoihin vaivannut ollenkaan minkäänlaiset muljahdukset.
Jopa 80 % länsimaiden väestöstä epäillään kärsivän magnesiumin puutoksesta, toisin kuin vielä sata vuotta sitten, jolloin ravinto, viljakin oli paljon käsittelemättömämpää ja mineraalirikkaampaa.
100 vuotta sitten sydänsairaudet olivat huomattavasti harvinaisempia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897