Mikähän siinä on että ihannoidaan sitä isoa kullia? Oikeasti?! Mä itse pidän eniten pienestä, mielellään alle 15 cm kokoisesta. Mä en ainakaan tee isolla yhtään mitään, se sattuu, en saa minkäänlaisia kiksejä kattoessani jotain hervottoman kokoista parrua. Pienempää on ihana ottaa suihin, suuri ei suuhuni mahdu. Pientä on ihana saada peppuun, isoa en sinne halua! Pieni osuu emättimessä parhaimpiin paikkoihin ja saa aikaan mielettömiä väristyksiä koko kroppaan, kun iso sensijaan tökkii emättimen pohjalle, joka muuten on lähestulkoon tunnotonta aluetta naisella. Ja jos paksuudesta puhutaan, niin paksu se vaan venyttää emätintä, ei se mulla mitään nautintoa tuo, päinvastoin sattuu ihan saatanasti.
Joten, mä toivon ja rukoilen, että tuleva aviomieheni on abaut 13,5 cm kullin omaava Mies.
PIENI KULLI
11
4666
Vastaukset
- niilou
Taas joku pienikullinen, onneton mies ruikuttaa, voi voi....
- poikapikkuinen
bemari
- montaa mieltä
kysytäämpä vaikka exältäni tost asiast, hiukka eri mieltä. tommone 13 senttinenhän lipsahtelee koko aika pois hankala semmonen ku ei ylety joka asennossa ees.. viel läski ämmä ja mies niin ei oo ku 5cm vaan sisäs
- pieni on parasta
Siitäkin muuten on kokemuksia, mä olen sen kokoinen nainen, että mua voi panna pienikullinenkin ihan mistä suunnasta tahansa. Olen kuullut, että isompia naisia tosiaan ei pysty naida samalla tavalla jos on pienempi elin. Luiskahtelee pois, ei ylety jne. Mun kanssa sitä ongelmaa ei ole...
- pienikullinen
Uskon oikein hyvin mielipiteesi, koska ennen pidempiaikaista nykyistä suhdettani kuulin naisilta josjonkinlaista mielipidettä.
Nykyiseni on tosi tiukkapilluinen ja niin luulen sinunkin olevan! Naisissa on iso ero tiukkuudessa ja pienipilluinen ei ihaile isokaluista, koska isokaluisuudesta on vain harmia.- SSandy
Hah, älä jauha sontaa. Minä olen älyttömän tiukka ja silti olen aina halunnut hieman keskikokoa isompaa. Mikään hervoton ei kuitenkaan kiinnosta, samoin ei pienikään. Pieni kulli nyt vaan sattuu olemaan niin luotaantyöntävä, ruma.
- pieni on paras
SSandy kirjoitti:
Hah, älä jauha sontaa. Minä olen älyttömän tiukka ja silti olen aina halunnut hieman keskikokoa isompaa. Mikään hervoton ei kuitenkaan kiinnosta, samoin ei pienikään. Pieni kulli nyt vaan sattuu olemaan niin luotaantyöntävä, ruma.
joku tiukkapilluinen muija, et haluisi isoa kullia. Se nimittäin SATTUU. Ellet sitten ole masokisti.
- Brandy
SSandy kirjoitti:
No juu, joku on kohteliaisuuttaan sanonut tiukkapilluiseksi, mutta kyllä aidosti tiukkapilluinen ei edes pysty ottamaan isoa elintä sisäänsä ilman että sattuu.
Toisena näkökohtana on, että tiukkapilluinen pystyy myös supistamaan pilluaan lihaksia supistamalla. Jos kulli on iso, niin kullia ei pysty puristelemaan lihaksia supistelemalla.
Tämän kaikki penipilluiset tietävät ja asiaa on turha enempiä selostaa.
Orgasmin aikana naisen pillu supistuu jos lihakset ovat hyvässä kunnossa ja se taas saa miehenkin lastin lentämään.
Silti ihan hyvä, etteivät kaikki miehet osaa vaatia tiukkia naisia, koska naisille voisi tulla pikkustressi pillunsa tiukkuudesta. On helpompi vaatia miehiä kasvattamaan kullejaan, wirn. - masokisti!
pieni on paras kirjoitti:
joku tiukkapilluinen muija, et haluisi isoa kullia. Se nimittäin SATTUU. Ellet sitten ole masokisti.
Naisen emätin voi laajeta yllättävänkin isoksi, kun on hyvin kiihottunut. Tuo on tieteellinen fakta, josta myös netistä voi itse kukin kaivella tietoa mikäli aihe kiinnostaa.
Jos iso kulli sattuu, se voi johtua kiihotuksen puutteesta -> pillu on kuiva, tai siitä, että jännittää huomaamattaan lihaksia niin, että se ei mne sisään, jolloin se sattuu. Eihän kukaan pienipilluinen nainen pystyisi käydä esim. gynellä, jos se sattuisi järkyttävän paljon. Epämiellyttävää se voi monen mielestä olla, mutta tuskin kukaan joka kerta kyyneleitäkään sielä vääntää kun se sama spekula työnnetään sisään ja avataan sielä.
Jos iso kulli sattuu, se on siis asennekysymys ennen kaikkea!
Terveisin,
pienipimppinen sekalaisista kulleista pitävä nainen.
- Nimetön
mulla on juuri tuon mittainen kun mistä haaveilet ja vielä on kehuneet et on komeen näköinen, mutta se että itsestä se tuntuu ettei se kellekkään naiselle ole riittävä, mutta hyvin oon hommani silläkin hoitanut.
- Anonyymi
Paan yleensä läskejä ämmiä. Onneksi on varustus sitä luokkaa, että riittää silti asennosta riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2583730
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1352687Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162172Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3541936Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281934- 571488
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491434Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan741162- 1031157
- 1111150