Jos Lapin vaalipiirin äänestäjiä kiinnostaa tavata Köyhien Asialla rp:n kahta ehdokasta, minua (Terhi Törrö) ja Ensio Mäntykangasta, tervetuloa seuraavaan tilaisuuteen!
Aika torstaina 22.2. klo 16-18
Paikka: Kahvila Prego Sampokeskus
Kahvitarjoilu 100:lle ensin saapuneelle
Eurooppalainen Lappi ry. järjestää Rovaniemellä vaalitentin ja keskustelun,jossa on osallistujia kaikista ehdokkaita asettaneista puolueista ja
vaaliyhdistyksistä.
Aihe: "Mikä tärkeintä Lapin taloudelle ja kulttuurille tulevan nelivuotiskauden kansainvälistyvässä maailmassa?"
Puhetta johtavat tj. Timo Rautajoki (Lapin kauppakamari), kirjastonjohtaja
Heli Saarinen (Lapin maakuntakirjasto) ja Eurooppalainen Lappi ry:n puheenjohtaja, professori Seppo Aho, jotka ovat valmistelleet vaalitentin alkupään kysymykset. Niistä jatkaa paikalla oleva yleisö.
Vaalitentti Rovaniemellä
2
1102
Vastaukset
- Anonyymi
Purra ei tainnut osallistua.
- Anonyymi
Ulkomaiset tytäryhtiöt Suomessa - muuttujina Vuosi ja Tiedot:
VUOSI 2022:
-------------------------------------------------------------------
- Henkilöstö 308 803
- Liikevaihto (miljoonaa euroa)130 073 (= 130 MILJARDIA- ELI ENEMMÄN KUIN KOKO SUOMEN VALTION TULO- JA MENOARVIO.)
- Yhtiöiden lukumäärä 5 306
- Liikevaihdon osuus (prosenttia kaikista yrityksistä Suomessa) 23,4
- Henkilöstön osuus (prosenttia Suomen yrityksistä) 20,6
https://pxdata.stat.fi/PxWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__ulkoy/statfin_ulkoy_pxt_13ws.px/table/tableViewLayout1/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237