Kirka oli ortodoksi ja Ykä toivoi, että surijat
kääntyisivät ortodoksikirkon puoleen, eivätkä soittelisi humalapäissään hänelle.
Mutta entä ortodoksikirkkoon liittyminen. Mitä tulee tehdä jos haluaa vaikka liittyä Uspenskin seurakuntaan?
Ortodoksiuskonto kiinnostaa
5
899
Vastaukset
- plöö
Soita seurakunnan virastoon ja kysy lisätietoja. Varmasti neuvovat.
- valoa pimeään
Kannattaa varmasti hiukka etsiä ensin tietoa esim. netistä.
Uspenskin seurakuntaa ei ole olemassa vaan koko uudellamaalla on yksi seurakunta:Helsingin ortodoksinen srk(heiltä löytyvät nettisivut).
Ortodoksisuuteen ei voi vain pelkästään nimen kirjoituksella liittyä,se on aika pitkälle elämäntapa ja todella hieno sellainen.
Suosittelen.- Valoa pimeään:lle
Olen virallisesti ev.lut. ja arjessa ortodoksi. Haluaisin olla virallisestikin ortodoksi.
Voisitko kertoa enemmän kokemuksistasi. Olisin todella kiinnostunut. - ortodoksi
Joo, etsi "hiukkasen tietoa netistä" enneku liityt. Just joo. Kai se nyt on vähän enemmänkin kuin sukkien vaihtamista, se kirkkoon liittyminen, haloo.
Olen ortodoksi, ja ylpeä siitä. :) Ei kirkkoon liittyminen oo miään pilipalijuttu jonka voi netissä hoitaa. TULE JA KOE! - Mars Lumo
ortodoksi kirjoitti:
Joo, etsi "hiukkasen tietoa netistä" enneku liityt. Just joo. Kai se nyt on vähän enemmänkin kuin sukkien vaihtamista, se kirkkoon liittyminen, haloo.
Olen ortodoksi, ja ylpeä siitä. :) Ei kirkkoon liittyminen oo miään pilipalijuttu jonka voi netissä hoitaa. TULE JA KOE!Tarkistakaa tekstinne ennen kuin julkaisette sen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255