Fritsut

mämämämä

Eli miten fritsuja tehdään? Imtäänkö vaan prkleen kovaa sisäänpäin, vai pitää kö siinä käyttää hampaita tms?

7

5045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan...

      No joo..olit ihan oikeessa fritsuja tehään just sillee et imet sisäänpäin ihoa ja "lujaa" ..Mut älä käytä hampaita..

      • Kyukeros

        Pääsääntöisesti imemällä, mutta ex-tyttöystäväni teki puremalla ja ai että sattui. Mut oli jäljetkin sit sitä luokkaa.


      • DeeDee58
        Kyukeros kirjoitti:

        Pääsääntöisesti imemällä, mutta ex-tyttöystäväni teki puremalla ja ai että sattui. Mut oli jäljetkin sit sitä luokkaa.

        naurettavan näköisiä ainakin aikuisilla ihmisillä. Nuorilla ne menettelee, mutta eiväthän ne mitään todista, että naitu on ja kovasti :)...
        No nuorempana niitä oli kaulassa joka viikonlopun jälkeen ehkä liikaakin. Nyt se fritsu ikä on jo taakse jäänyttä elämää !


      • ihan
        DeeDee58 kirjoitti:

        naurettavan näköisiä ainakin aikuisilla ihmisillä. Nuorilla ne menettelee, mutta eiväthän ne mitään todista, että naitu on ja kovasti :)...
        No nuorempana niitä oli kaulassa joka viikonlopun jälkeen ehkä liikaakin. Nyt se fritsu ikä on jo taakse jäänyttä elämää !

        suuteleminen kaulaan tuntuu ihanalta ja fritsuja tulee vahingoissakin.Ei todista mitään muusta. Laittaa vain veren ihanasti kiertämään, hehkumaan..


      • Ziggy-Stardust
        DeeDee58 kirjoitti:

        naurettavan näköisiä ainakin aikuisilla ihmisillä. Nuorilla ne menettelee, mutta eiväthän ne mitään todista, että naitu on ja kovasti :)...
        No nuorempana niitä oli kaulassa joka viikonlopun jälkeen ehkä liikaakin. Nyt se fritsu ikä on jo taakse jäänyttä elämää !

        nuorilla menettelee, mutta eihän se mitään tosiaankaan todista siitä, onko sänky narissut, lakanat pöllynneet, verhot heiluneet ja ehkä kondomi kärynnyt. Oli minullakin fritsuja nuorena jokaisen viikonlopun jälkeen. Sallittakoon fritsut teini-ikäisille. Mutta minua ainakin huvittaa, jos näen niitä aikuisilla ihmisillä...


    • joku poju

      ilmeisesti et oo vielä fritsuja harrastanut joten kerron sen että esim kaulaan fritsun teko on paljon helpompaa kuin muualle kehoon. eli se ei tosiaan ole vaikeaa. ja onnistuu kyllä helposti! kaulaan ei tarvitse edes imeä kovin kovaa että jo jäljen saa tehtyä..

    • vaan näin

      Fritsut tehdään fritsupumpulla hölmöt.
      Pumppuja voi tilata Suomen Superpomolta Hesasta.
      Pumppuja on käsikäyttöisiä ja sähköllä toimivia.
      Hinnat alkaen 12 euroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe