Eli miten fritsuja tehdään? Imtäänkö vaan prkleen kovaa sisäänpäin, vai pitää kö siinä käyttää hampaita tms?
Fritsut
7
5045
Vastaukset
- yks vaan...
No joo..olit ihan oikeessa fritsuja tehään just sillee et imet sisäänpäin ihoa ja "lujaa" ..Mut älä käytä hampaita..
- Kyukeros
Pääsääntöisesti imemällä, mutta ex-tyttöystäväni teki puremalla ja ai että sattui. Mut oli jäljetkin sit sitä luokkaa.
- DeeDee58
Kyukeros kirjoitti:
Pääsääntöisesti imemällä, mutta ex-tyttöystäväni teki puremalla ja ai että sattui. Mut oli jäljetkin sit sitä luokkaa.
naurettavan näköisiä ainakin aikuisilla ihmisillä. Nuorilla ne menettelee, mutta eiväthän ne mitään todista, että naitu on ja kovasti :)...
No nuorempana niitä oli kaulassa joka viikonlopun jälkeen ehkä liikaakin. Nyt se fritsu ikä on jo taakse jäänyttä elämää ! - ihan
DeeDee58 kirjoitti:
naurettavan näköisiä ainakin aikuisilla ihmisillä. Nuorilla ne menettelee, mutta eiväthän ne mitään todista, että naitu on ja kovasti :)...
No nuorempana niitä oli kaulassa joka viikonlopun jälkeen ehkä liikaakin. Nyt se fritsu ikä on jo taakse jäänyttä elämää !suuteleminen kaulaan tuntuu ihanalta ja fritsuja tulee vahingoissakin.Ei todista mitään muusta. Laittaa vain veren ihanasti kiertämään, hehkumaan..
- Ziggy-Stardust
DeeDee58 kirjoitti:
naurettavan näköisiä ainakin aikuisilla ihmisillä. Nuorilla ne menettelee, mutta eiväthän ne mitään todista, että naitu on ja kovasti :)...
No nuorempana niitä oli kaulassa joka viikonlopun jälkeen ehkä liikaakin. Nyt se fritsu ikä on jo taakse jäänyttä elämää !nuorilla menettelee, mutta eihän se mitään tosiaankaan todista siitä, onko sänky narissut, lakanat pöllynneet, verhot heiluneet ja ehkä kondomi kärynnyt. Oli minullakin fritsuja nuorena jokaisen viikonlopun jälkeen. Sallittakoon fritsut teini-ikäisille. Mutta minua ainakin huvittaa, jos näen niitä aikuisilla ihmisillä...
- joku poju
ilmeisesti et oo vielä fritsuja harrastanut joten kerron sen että esim kaulaan fritsun teko on paljon helpompaa kuin muualle kehoon. eli se ei tosiaan ole vaikeaa. ja onnistuu kyllä helposti! kaulaan ei tarvitse edes imeä kovin kovaa että jo jäljen saa tehtyä..
- vaan näin
Fritsut tehdään fritsupumpulla hölmöt.
Pumppuja voi tilata Suomen Superpomolta Hesasta.
Pumppuja on käsikäyttöisiä ja sähköllä toimivia.
Hinnat alkaen 12 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466