romanttinen?

dirael-

Onko vesimies koskaan romanttinen?

8

1663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskarimami

      Saan omituisia hellyydenpuuskia vaikka keskellä kauppaa. :D ja varsinkin tänään olen ollut kun on tämä ystävänpäivä

    • ollaan

      vähän kaikkea...
      Niin ja jos se astrologian kautta halutaan selvittää niin varmasti tähtikartaltasi löytyy jotakin mikä sitten selittääkin kaiken...=) Näinhän se menee, kun lukee enemmän näitä palstoja, huomaa, että loppujen lopuksi ollaan kaikki aika samanlaisia. Miehet miehinä ja naiset naisina..

      • veskarimami

        Minulla on kalat venuksessa. :D Siitä varmaan johtunee, että olen tälläinen "lässytäjä". :)


      • dirael-
        veskarimami kirjoitti:

        Minulla on kalat venuksessa. :D Siitä varmaan johtunee, että olen tälläinen "lässytäjä". :)

        Minulla kun taas on veskari mies kotona, joka omaa yhtä paljon romanttiikkaa kuin nokian saapas. :)

        "yllätti" minut ystävänpäivä kukalla kun itse siitä päivästä hänelle mainitsin, ja puhuin romantiikasta. Ei osaa edes kehua kauniiksi, saatikaan romanttisista puuskista puhumattakaan. Ennen oli herkempi, nyt ei vaan halua/ tajua olla! :(

        pitäähän sitä romantiikkaa olla!!


      • veskarimami
        dirael- kirjoitti:

        Minulla kun taas on veskari mies kotona, joka omaa yhtä paljon romanttiikkaa kuin nokian saapas. :)

        "yllätti" minut ystävänpäivä kukalla kun itse siitä päivästä hänelle mainitsin, ja puhuin romantiikasta. Ei osaa edes kehua kauniiksi, saatikaan romanttisista puuskista puhumattakaan. Ennen oli herkempi, nyt ei vaan halua/ tajua olla! :(

        pitäähän sitä romantiikkaa olla!!

        Mene www.astro.fi ja tee ilmainen kartta mihestäsi ja katso mikä merkki hänellä on veenuksessa. Kerrohan sitten tännekkin päin mikä merkki oli? :)


      • jFRUSCIANTE
        veskarimami kirjoitti:

        Mene www.astro.fi ja tee ilmainen kartta mihestäsi ja katso mikä merkki hänellä on veenuksessa. Kerrohan sitten tännekkin päin mikä merkki oli? :)

        Astro on hyvä paikka. Jäin koukkuun "viikkovillitykseen" ja karttapalveluihin.

        Mitä tulee romantiikkaan, pidän itseäni kohtalaisen tunteellisena ja ehkä myös romanttisena, täällä jo aijemmin mainitut hellyyspuuskat ovat myös tuttua tavaraa ;)


      • juuzdethzdth
        veskarimami kirjoitti:

        Minulla on kalat venuksessa. :D Siitä varmaan johtunee, että olen tälläinen "lässytäjä". :)

        olen vesimies välillä en voi sietää lässytystä ja välillä lässyttäjä tulee vaan esiin =/


    • Kate83

      ainaskin olen hyvin romanttinen ja tunteellinen Vesimies Nainen=).. Näytän tunteeni avoimesti arkielämäs.. parisuhteessa=)..ja aremmat ihmiset joskus perääntyvät.. Elän tunteella ja olen hyvin herkkä=).. Olen toisenlainen kuin vesimiesten sanotaan olevan, mutta kuitenkin on lontee piirteitä joista näkee..vesimiehen luonteeni.. Ja se ärsyttää itseänikin aikalailla..,mut en voi sille mitään=)..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      188
      3174
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      174
      2328
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2029
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1459
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1447
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1354
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      99
      1275
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1123
    9. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      998
    Aihe