mikähän on bx;n kantavuus kun ei mistään löydy tietoa.ja onko se sama bx tai bx van,eli voiko laittaa esim,500kg väliaikaisesti.ja nestejousista vielä että rasittaako kovempi paino putkia tai mitä nestevirityksiä sielä nyt on.eli uskaataako hankkia bx vaikka niitä saa kyllä aika halvalla.
citikka bx
11
910
Vastaukset
- Casa di Matti
Ei hydrauliikka painosta kärsi, vaan ekana joku muu. Itse kuljetin rakennusaikana BX:llä vaikka mitä, eikä sen kummempia vaurioita syntynyt. Toisaalta takatukivarsien laakerit vaihdettiin projektin valmistuttua, mutta ko. remonttikohde on muutenkin BX:n ominaisuuksia.
- sulle
Vähän hauskalta kuulostaa tuo logiikkasi. Vaikka ranskalaiset autot nyt on yleensä suunniteltu punkkuhumalassa, miksi sinne olisi laitettu sellaista tekniikkaa joka ei kestä edes anopin persettä?
Eli suomeksi sanottuna, kaasunestejousitus kantaa paksummankin anopin siinä missä tavallinen jousitus jo kyykkää!- on kantavuus
hyvä jos kuulema kestää,mutta mikä on rekisteriotteeseen merkitty kantavuus,sitähän tässä kyselin.ja vuosimalleista 88-91 onko eroja.saako takapenkit helposti nurin ja onko vanilla muuta eroa kuin korotus katossa.
- jotain tässä
on kantavuus kirjoitti:
hyvä jos kuulema kestää,mutta mikä on rekisteriotteeseen merkitty kantavuus,sitähän tässä kyselin.ja vuosimalleista 88-91 onko eroja.saako takapenkit helposti nurin ja onko vanilla muuta eroa kuin korotus katossa.
Van on kahden hengen pakettiauto. Eli siinä on vain etuistuimet. Vetää tavaraa älyttömästi.
Tavan henkilömallista saa penkit helposti kaadettua.
En muista kantavuutta, enkä jaksa lähteä katsomaan pihalle. Ite olen käyttänyt vania puupöllijuhtana. - ** Monte **
jotain tässä kirjoitti:
Van on kahden hengen pakettiauto. Eli siinä on vain etuistuimet. Vetää tavaraa älyttömästi.
Tavan henkilömallista saa penkit helposti kaadettua.
En muista kantavuutta, enkä jaksa lähteä katsomaan pihalle. Ite olen käyttänyt vania puupöllijuhtana.- kattokorotus on tehty Suomessa, aihiona
BX16 Break.
Kyllä fransmannit oli ihmeissään kun Suomeen
tilattiin farkkuja ilman takapenkkejä. ** Monte ** kirjoitti:
- kattokorotus on tehty Suomessa, aihiona
BX16 Break.
Kyllä fransmannit oli ihmeissään kun Suomeen
tilattiin farkkuja ilman takapenkkejä.Aihiona on näes BX enterprise, eli Ranskassa ilman takapenkkejä myyty tavara-auto. Sai sekä berlinenä että breikkinä. Eli Suomessa tehtyä lisää onm vain korotus ja pohjan muokkaus jotta saatiin se vaadittu korkeus - Ranskassa enterprise on tasapohjainen, kun taas Suomessa piti takapenkkien kohdalta pudottaa lattiaa alemmas.
Enterprisen erottaa breakistä varustelun perusteella, tuolla varustetasolla breakissä ei ole ohjaustehostinta, enterprisessä on. Kuten kaikissa Vaneissa.- xant-ajaja
on kantavuus kirjoitti:
hyvä jos kuulema kestää,mutta mikä on rekisteriotteeseen merkitty kantavuus,sitähän tässä kyselin.ja vuosimalleista 88-91 onko eroja.saako takapenkit helposti nurin ja onko vanilla muuta eroa kuin korotus katossa.
rekisteriotteesta en muista, mutta bx:n käyttöoppaassa suurin sallittu massa oli (muistaakseni) lähes kaks ja puol tonnia...?
koko korttelin anopit saa siis kerralla kyytiin. - xant-ajaja
on kantavuus kirjoitti:
hyvä jos kuulema kestää,mutta mikä on rekisteriotteeseen merkitty kantavuus,sitähän tässä kyselin.ja vuosimalleista 88-91 onko eroja.saako takapenkit helposti nurin ja onko vanilla muuta eroa kuin korotus katossa.
ja ainakin vanha yksiosainen takapenkki kaatuu siihen malliin että kontti on ihan tasainen ja suora.
- ilmoitettu täällä
Omamassa 1010 kg
Kokonaismassa 1540 kg
Akselimassat 700/840 kg
Hydrauliikka kyllä kestää painoa. Tekniikka vain erilaista mitä rautajousisissa. Harva pikkukorjaamo on siitä perillä. Joten jos kaiken autonkorjauksen teettää vieraalla, kannattaa ehkä harkita jotain muuta autoa.- asiantuntevalla
Ei niitä yleisnyrkkipajoilla tai veholassa huolleta. Ne huolletaan sellaisessa huollossa, jossa on asiantuntemusta kyseisestä merkistä. Yleensä ne on ns. pienen linjan pajoja. Niissä on vielä rakkautta merkkiin toisin kuin merkkihuoltojen valohoitorahastuksessa.
Citikan tekniikka ei ole NIIIIIIIN ihmeellistä, etteikö sitä ihmiset korjaisi. Yleensä ihmisten asenne on vain väärä. - pihalaattoja
asiantuntevalla kirjoitti:
Ei niitä yleisnyrkkipajoilla tai veholassa huolleta. Ne huolletaan sellaisessa huollossa, jossa on asiantuntemusta kyseisestä merkistä. Yleensä ne on ns. pienen linjan pajoja. Niissä on vielä rakkautta merkkiin toisin kuin merkkihuoltojen valohoitorahastuksessa.
Citikan tekniikka ei ole NIIIIIIIN ihmeellistä, etteikö sitä ihmiset korjaisi. Yleensä ihmisten asenne on vain väärä.eli n. 800 kg ei vielä muuttanut beksin ajo-ominaisuuksia mihinkään ja valojen suuntauskin säilyi kohdallaan, eli kyllä hydejousitettu on tavarankuljetukseen aivan omaa luokkaansa. Siitä johtuu että Bx vanien hinta hypähtää pari kertaluokkaa ylemmäs aina keväisin kun omakotirakentajat alkavat urakkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483