Pelkään kissoja. Pelkään kun ne hyppii seinille ja on levottomia. Pelkään, että ne tulee naaman lähelle ja puhkasee terävillä kynsillään vahingossa mun silmän.
kissapelko
13
2467
Vastaukset
- sinne mistä ne tulleet
Minä vihaan ihmisiä, suurin osa vittumaisia! Eläimet :)))))))))))))))))))))))))
- kuulehan
Mitä sinä niitä kisuja pelkäät, ei ne ainakaan tarkoituksella hyppele silmillesi. Kissat on ihania, itselläni ei vielä ole kissaa, mutta hoidan joskus ystävän kissaa ja se on niin ihanaa kun kissa nukkuu jalkojen päällä. Nilkat on usein kipeät ja kissasta uhkuu jotain omituista parantavaa voimaa ja jalkanikin tuntuva heti paremmilta.
Hommaan kyllä oman kissan, joka sitten nukkuu vieressäni ja kehrää, kiva myös silitellä pehmoista turkkia.
Ja kissalle voi puhua tunteista jos kukaan muu ei kuuntele, se ymmärtää eikä ole marisemassa ja haukkumassa takaisin..kehrää ja kuuntelee..- joskus routkissoja
Niitä oli välillä kymmenenkin kerrallaan kun oli pentujakin kasvamassa. Minusta oli ihanaa olla päivätorkuilla hurisevan kissakasan keskellä. Rauhoittavaa..
- ja hurisevat kissakasat
joskus routkissoja kirjoitti:
Niitä oli välillä kymmenenkin kerrallaan kun oli pentujakin kasvamassa. Minusta oli ihanaa olla päivätorkuilla hurisevan kissakasan keskellä. Rauhoittavaa..
kuulostavat ihanalta!
Ei kissat hypi naamalle ellet leitaa naamaasi kissan naaman eteen.ne hyppivät koska leikkivät.
Minulla on kotona käpäliä 16 ja se on mukavaa!Ne tykkäävät lojua sängyssä ja kun niille juttelee niin ne naukuvat takaisin!
Minä pelkäsin ennen ihan hirveästi kissoja kun en tuntenut yhtään. ne oli etäisiä ja omituisia. Sitten kaverillani yksi kiipesi syliin ja jäi syliini rinnanpäälle makaaman eikä suosutunut lähtemään pois.Se valitsi minut ja minua itketti , olin juuri eronnut enkä uskonut että kukaan voisi minusta välittää.Se hurmuri on nyt 10 vuotias ja tulee joka aamu tyynyn viereen ja laitaa posken poskea vasten ja päänsä tyynylleni:)En voisi elää ilman näitä kavereita:)
- ottaa lääkkeet..
Mieluiten tuplana.. kuulostaa tosi pahalta.
- oikeasti on
Joopa joo.. en ole koskaan nähnyt tuollaista kissaa. Ne yleensä juoksee karkuun, jos eivät tunne oloaan hyväksi.
- cat-lover
RAKASTAN kissoja yli kaiken! Ne ovat ihanaisen näköisiä karva-kaunottaria...liikkuvat esteettisesti ja tulevat kehräämään luokseni kuin vanhat tutut.
Meidän välillämme vallitsee täysi yhteisymmärrys - siis minun ja kissojen. - RedBerries
Minä pelkään myös!
Jotenkin tuntuu että koirakammo on paljon hyväksyttävämpää (jota taas minä en voi ymmärtää, koirathan ovat aivan ihania!) kuin kissakammo.
Kissoista ei huo'u minulle mitään hyvää henkeä, ne kyyläävät ilkeästi ja hyökkäävät tilaisuuden tullen. Vaanivat ja sähisevät. Menen ihan kalpeaksi kissataloudessa, jossa kissa vain istuu edessäni ja tuijottaa minua häntä uhkaavasti kieppuen. Minä en pidä kissoista ja kissat eivät pidä minusta.
Koirien kanssa tulen taas toimeen ehkäpä parhaiten maan päällä tallustavista hengittävistä olennoista. Yksikään koira ei ole koskaan purrut minua, vaikka olen ollut erilaisten koirien kanssa elämäni aikana valtavasti tekemisissä.
Mutta kissat. Hyi. Älkää hyvät ihmiset survoko niitä väkisin syliini. Minä sentään välitän siitä näenkö silmilläni seuraavana hetkenä tai siitä onko kasvoni naarmuton.- lumililja
Muistaakseni kissoista jotka eivät pidä eivät katso niitä silmiin.Jos kissa tuijottaa tuijota takaisin se pitää sinua pelottavana sekä röyhkeänä ja lopettaa.Siis tuntematonta kissaa, toisiaankin kissat tervehtii katsoen sivuun ja siristäen silmiä.Se tarkoittaa kissojen kielellä rauhallinen kiva kaveri olen.Muuten me kissa ystävät olisimme jo aikaa sitten olleet silmittömiä jos repisivät silmiä.Älä turhaan muuta pelkoa vihaksi se kuluttaa sinua.
- nau.
Mikä tämä ihmeen "silmiin kohdistuva kammo" on? Eivät ne kissat sentään mitään GEBARDEJA ole, jotka tosiaan syövätkin ihmisiä!
KAMOON! Jotain rajaa! Sitä paitsi kisuthan ovat aivan syötävän ihania itse...!:) - cat-lover
lumililja kirjoitti:
Muistaakseni kissoista jotka eivät pidä eivät katso niitä silmiin.Jos kissa tuijottaa tuijota takaisin se pitää sinua pelottavana sekä röyhkeänä ja lopettaa.Siis tuntematonta kissaa, toisiaankin kissat tervehtii katsoen sivuun ja siristäen silmiä.Se tarkoittaa kissojen kielellä rauhallinen kiva kaveri olen.Muuten me kissa ystävät olisimme jo aikaa sitten olleet silmittömiä jos repisivät silmiä.Älä turhaan muuta pelkoa vihaksi se kuluttaa sinua.
Siis minä harrastan useinkin "tuijotuskilpailuja" kissojen kanssa ja lopputulos on yleensä se, että karva-nassukat tulevat kehräämään jalkojeni juureen - vieläpä ihan tuntemattomat kisuliinit...:)
- eli siis
kissakammo
- tee asialle jotain
kuten hanki kunnon lääkitystä, kyllä on niin että taustalla on joku ihan muu mielenterveydellinen häiriö!VAi vielä kissapelko, elämää te pelkäätte!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693