Aikomuksenamme on perustaa erään vähemmistöammatin edunvalvontaa hoitava liitto, joka rahoittaa toimintansa jäsenmaksuilla. Työttömyyskassapalveluita emme aio tarjota, ne jääköön Loimaan Kassalle.
Kysymys on lähinnä siitä, että miten liitto rekisteröidään? Eli onko yhtiömuoto osakeyhtiö vaiko yhdistys? Tarvitaanko liiton perustamiseen mitään erityisiä lupia? Mitä muuta on huomioitava asiassa?
Liiton perustaminen
5
2665
Vastaukset
- Poro Tallinnasta
http://www.prh.fi/fi/yhdistysrekisteri.html
Eli ammattiliitto on ns. aatteellinen yhdistys. - Anonyymi
Olis hieno saada perustettua liitto ajamaan kaupungin työntekijöiden asiaa
- Anonyymi
Minun tietääkseni julkishallinnon puolella työskentelevilla on jo vaikka kuinka monta ammattiliittoa olemassa. Sinnekö yksi komitea nyt tarvittaisiin äkkiä lisää?
- Anonyymi
Liitot ovat yhdistyksiä. Tämänkin olisit selvittänyt helpommin ja nopeammin omalla tiedonhaulla kuin kysymällä keskustelupalstalta. Jos ihan oikeasti haluat tehdä jotain aloituksessasi kuvailemaasi toimintaa (eikä vain tehtailla aloituksia?) joudut ihan itse selvittämään aika monta muutakin asiaa.
- Anonyymi
Hyvä juttu, että laitoit tuolle vuoden 2007 kyselijälle kunnolla jauhot kurkkuun. Eipähän enää ihan pian kysele yhtä tyhmiä taas, kuten vastauksessasi häntä koulutit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2466334
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284337- 952844
- 412257
- 332042
- 532005
- 1091850
- 221739
- 271542
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311481