rapu-skorpioni

miten käy?

tietäiskö joku kertoa mitä meidän tulevaisuudelta on odotettavissa kiinalaisen horoskoopin mukaan kun mies on synt.24.10.77(skorppari) ja minä 28.6.80(rapu)..tuntuu et aika erilaisia ollaan vaik on perhekin ehditty perustaa..
(sis,oikeastaan täysin vastakohtia, korostuneet nyt vain ajan kanssa kun ei tarvitse esit./peitellä mitään kuin joskus suhteen alkuaikoina..)
en aikonut kyllä pistää horoskoopin mukaan elämää uusiksi mutta mielenkiinnolla sitäkin puolta kuulisin..

2

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpparinainen

Hyvin tulee käymään, skorpionille paras valinta rapumies, rapumies osaa piilottaa tunteensa ja vetäytyä kuoreensa, vaan älä siitä välitä, ole vaan oma itsesi, iloinen ja valloittava. hän tulee kyllä takaisin kuorestaan, kun maailma näyttää turvalliselta. Rapu on koti-ihminen, helposti masentuva, mutta turvallisuus on taattu.
      Tsemppiä;)

• saksia täälläkin

Entäs me sitten minä rapunainen 27.6 ja skorpparimies 24.10 ??

Yhdes on oltu 10 v mutta seksi esim loppui, eikä "lukkoa" saa enää auki, toisinsanoen en usko että sitä tullaan tekemäänkään enää.

Muuten synkkaa kai noin suht jees keskimäärin, paitsi hänestä tullut, mun mielestäni, melko jyrä ja kovaääninen, mitä ei ennen ollut niin paljoa. Manipuloimassa vaikka ei myönnä.

Enempi tää on kiintymystä ja tottumusta, kuin romantiikkaa..

Mulle ois tärkeää turva, taloudellinen sellainen myös. Mutta kun tämä herra ei aio enää töihinkään mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      50
      5187
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      71
      2964
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      289
      1480
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1153
    5. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      78
      1126
    6. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1114
    7. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1085
    8. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      129
      1072
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      171