tietäiskö joku kertoa mitä meidän tulevaisuudelta on odotettavissa kiinalaisen horoskoopin mukaan kun mies on synt.24.10.77(skorppari) ja minä 28.6.80(rapu)..tuntuu et aika erilaisia ollaan vaik on perhekin ehditty perustaa..
(sis,oikeastaan täysin vastakohtia, korostuneet nyt vain ajan kanssa kun ei tarvitse esit./peitellä mitään kuin joskus suhteen alkuaikoina..)
en aikonut kyllä pistää horoskoopin mukaan elämää uusiksi mutta mielenkiinnolla sitäkin puolta kuulisin..
rapu-skorpioni
2
597
Vastaukset 2
- skorpparinainen
Hyvin tulee käymään, skorpionille paras valinta rapumies, rapumies osaa piilottaa tunteensa ja vetäytyä kuoreensa, vaan älä siitä välitä, ole vaan oma itsesi, iloinen ja valloittava. hän tulee kyllä takaisin kuorestaan, kun maailma näyttää turvalliselta. Rapu on koti-ihminen, helposti masentuva, mutta turvallisuus on taattu.
Tsemppiä;)- saksia täälläkin
Entäs me sitten minä rapunainen 27.6 ja skorpparimies 24.10 ??
Yhdes on oltu 10 v mutta seksi esim loppui, eikä "lukkoa" saa enää auki, toisinsanoen en usko että sitä tullaan tekemäänkään enää.
Muuten synkkaa kai noin suht jees keskimäärin, paitsi hänestä tullut, mun mielestäni, melko jyrä ja kovaääninen, mitä ei ennen ollut niin paljoa. Manipuloimassa vaikka ei myönnä.
Enempi tää on kiintymystä ja tottumusta, kuin romantiikkaa..
Mulle ois tärkeää turva, taloudellinen sellainen myös. Mutta kun tämä herra ei aio enää töihinkään mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37635Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35619- 69606
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43561- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
- 17372
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22348Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338