liskoa vai onko se jollain toisella nimellä?
miten pitkään se yleensä elää ja mistä niitä saa?
siskollani oli näitä lemmikkeinä ja olivat hiekanvärisiä, söivät jauhotoukkia, vettä piti kupissa kyllä olla mutta muuten ympäristö oli hiekkaa ja "puisia runkoja". toki myös lämpölamppu oli terraariossa:D
että voisikohan joku ystävällisesti kertoilla että onko nimi oikea vai onko sillä jotakin muuta nimeä?
hei kertokaahan
4
527
Vastaukset
- lisäys...
kun tuo nimi jäi pois:)
- Joonas @ Sammakkolampi.net
Toinen nimi jota otuksesta käytetään on ripsusisilisko, mutta kyllä tuo hapsuvarvasliskokin usein vastaan tulee.
Molemmat nimet tarkoittavat Acanthodactylus-suvun liskoja.
Ja kyse on tosiaan liskoista, joten lisätietoa otuksista kannattaa kysellä tuolla liskopuolella, ei täällä sammakkoeläinosastossa. Liskopuolella varmaan on osaavampia vastaajia, kun kerran liskosta on kyse ;) - vastauksesta:)...
Joonas @ Sammakkolampi.net kirjoitti:
Toinen nimi jota otuksesta käytetään on ripsusisilisko, mutta kyllä tuo hapsuvarvasliskokin usein vastaan tulee.
Molemmat nimet tarkoittavat Acanthodactylus-suvun liskoja.
Ja kyse on tosiaan liskoista, joten lisätietoa otuksista kannattaa kysellä tuolla liskopuolella, ei täällä sammakkoeläinosastossa. Liskopuolella varmaan on osaavampia vastaajia, kun kerran liskosta on kyse ;)jep huomasin pienen erheen:D mutta eipä viellä ollut vastauksi tullut lisko-osastolla:D
- TIETOA TARVITSEVA
Joonas @ Sammakkolampi.net kirjoitti:
Toinen nimi jota otuksesta käytetään on ripsusisilisko, mutta kyllä tuo hapsuvarvasliskokin usein vastaan tulee.
Molemmat nimet tarkoittavat Acanthodactylus-suvun liskoja.
Ja kyse on tosiaan liskoista, joten lisätietoa otuksista kannattaa kysellä tuolla liskopuolella, ei täällä sammakkoeläinosastossa. Liskopuolella varmaan on osaavampia vastaajia, kun kerran liskosta on kyse ;)MIKSI HAPSUVARPAALLANI ON PATTI SUUPIELESSÄ SE ON IHAN LIIKKUMATON EI SYÖ ENÄÄ NIIN PALJON KUIN ENNEN JA SUU ON IHAN PUNANEN AUTA JOS TIEDÄT ASIASTA JOTAIN KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550