Tarkoitus olis ostaa talvirenkaat 186/65 R14. Tarjouksessa olis Nokian hakkapeliitta 4 314e ja Kumhot olis noin 290-310 euroo, kummat kannattaa ostaa? Noista hpl 4 oli aika paljon juttua että nastat katkeaisi, vieläkö on samaa ongelmaa? Entä äänekkyys?
Kiitos vastauksista!
Hakkapeliitta 4 vai Kumho
7
1282
Vastaukset
- Sama
olis yks merkki. Mallia en tiedä, korealainen on kuten Kumhokin. Hinta olis vaan 237e. Vois kelvata ku ajoa on aika vähän...
- itsellä
Vajaan talven ajettu, erittäin hyvä rengas. Yhtään nastaa ei viimekatsomalla puutu, tosin auto on nelivetoinen eli ei sudi.
Mikäli auto on hyvin äänieristetty on myös nelonen kabiiniin hiljainen, mikäli alla on -95 Corolla niin asia on ehkä toinen...
Itse ostaisin kotimaista, koska kyseessä on todennäköisesti parempi rengas sekä onhan se pieni sysäys kotimaisen työn puolesta.- Arska
saattoi olla alkuajan ongelmia nuo nastojen katkeamiset.
No ei vissiin oo, lähelle meni -92 primera :)
Ok.
- kw19
Olen ajellut nyt muutaman tuhat kilometriä noilla Kumhoilla eikä ainakaan vielä ole tullut vastaan
mitään negatiivista. Ei pahasti metelöi, pitää hyvin
jne. (niinkuin uudet yleensä) Tiedä sitten kun tulee enemmän kilometrejä, mutta mielestäni hinta/laatusuhde on OK: - K.Ä.
Jos hinnaneroa olisi esim. 250 euroa, ymmärtäisin, että harkitsisit Kumhoja, mutta jos niistä joutuu maksamaan oikeiden renkaiden hinnan, niin miksi ihmeessä...?!?
- entäs Michelin?
Itselläni on tosin kitkarenkaat Micheliniltä,mutta vastaavien Michelin X-Ice Northien-nastarenkaiden on kehuttu olevan hiljaisempia ja nastaongelmia ei niissä ole esiintynyt.Omassa autossani on sama rengaskoko kuin sinunkin autossasi ja hintaa sarjalle Michelineitä pyydettiin viime vuonna 320 euroa.
- uuno.
Itse ostin Kuhmot ja olen ollut tyytyväinen.
On hijaisempi ja pitää jarrutuksessa paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212384
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4292203Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981200Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?141013- 45859
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16837Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109796Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.238748Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte167737