Etsin hääkarkkien kylkeen lasten lausahduksia häistä yms.. Olen keräillyt niitä tavallisimpia, joita netti on täynnä erilaisina versioina.
Jos lapsesi on sanonut jotain rakkauteen, naimisiinmenoon ym. liittyvää, niin olisin hyvin onnellinen jos voisin saada niitä tietooni. Olkaa hyvä ja liittäkää jutun perään esim. lapsen nimi(-merkki) ja ikä.
Kiitokset jo etukäteen jutuistanne!
Hääkarkkeihin lasten lausahduksia, kiitos!
8
5633
Vastaukset
- siru
Nyt ystävänpäivän aikaan oli ainakin prismassa myytävänä sellainen kirja johon oli koottu lasten ajatuksia nimenomaan rakkaudesta ja parisuhteesta ym. Harmillisesti en millään muista kirjan nimeä mutta siinä oli hauskoja lausahduksia kun selailin! Kannattaa ehkä käydä kaupoista etsimässä.
- muutama
joita löysin kirjasta "Vanhat tädit eivät muni":
-"Kun sydän lyö nopeammin ja kasvot tulevat punaisiksi, niin on rakastunut"
-Marta 6v
-"Rakkautta on silloin kun näkee jonkun, mutta se tuntuukin mahassa"
-Sofia 5v
-"Rakkaus tulee etelärinteeltä, ja juuri siksi sinne on kasvanut puita"
-Joel 5v
-"Rakkaus tuntuu jaloissa. Ne kävelee sinne päin johon on rakastunut"
-Matias 6v
-"Ei kirkossa tarvitse mennä naimisiin. Naimisiin voi mennä sosiaalitoimistossa. Tai voi muuttaa yhteen niin että ei kerro kenellekkään. Tärkeintä on, että itse tietää sen"
-Nina 6v
-"Avioliitto on melkein sama kuin että mennään naimisiin. Erona on se, ettei pidetä mekkoa päällä"
-Sara7v
-"Kun mennään naimisiin, ei saa nauraa. Eikä myöskään saa sanoa ei"
-Catherine 5v
-"Ei ole varmaa, että haluaa mennä kenen tahansa kanssa naimisiin. Ei sekään ole varmaa, että haluaa riisuutua"
-Linn 7v
-"Jos kestää yhdessä 65 vuotta, saa kultamitalin. Silloin vietetään kultahäitä ja juodaan ja pidetään hauskaa. Jos eroaa, saa vain pari rautamöykkyä"
-Kåre 6v
-"Naisilla ja miehillä on erilainen luonne: naiset pitää kauniista ja miehet discosta"
-Aada 6v
-"Sydän on niin kuin ruumiin pääkaupunki"
-Marie 6v
-"Lapset ja vaimot on tärkeitä ihmiselle. Miehet pitää niistä"
-Erik 6v
-"Anoppi on ihminen, jossa on lihaa ja verta, mutta ehkä vähän enemmän läskiä kuin tavallisessa ihmisessä"
-Björn 7v
-"Anoppi on isoäiti, joka ei ole kyseisen henkilön äiti"
-Hanne6v
-"Anoppi on sen äiti, joka menee naimisiin vieraan perheen kanssa"
-Victoria 7v
-"Anoppi on rangaistus, jonka joutuu kärsimään, kun menee naimisiin tuntemattoman kanssa"
-Pål 7v
-"Anoppi on nainen, joka ei suhtaudu kovin juhlallisesti toisten tunteisiin"
-Gustav 7v
-"Anoppi on sellainen, joka on toisen osapuolen äiti. Hän on naimisissa apen kanssa ja hänellä on poika, jonka nimi on Lanko"
-Tim 6v
...Toivottavasti näistä on edes hiukan apua!
Ja onnea tuleville häille!!!! - äitsy07
tässä muutamia linkkejä joista itse aion käyttää häissämme lasten suusta juttuja :
http://www.dundernews.com/vitsi_base/wmview.php?ArtID=2318
http://www.dundernews.com/vitsi_base/wmview.php?ArtID=1873
http://www.kolumbus.fi/helmi.hamalainen/lastensuusta.htm - syyshäät83
Kaikista vastauksista oli paljon apua ja osa varmasti päätyy hääkarkkeihimme. kiitos
- ehkä paras...
eli tässä on paras lausahdus lapsen suusta mitä ikinä oon kuullu!
" vaimolle täytyy sanoa, että se on kaunis,
vaikka se näyttäs pakettiautolta" - morsian*
Olenpas mä hassu...nyt vasta huomasin, että täällä on jo tällainen pyyntö hääkarkkeihin...itse kirjoitin vain päivä tämän sinun viestisi jälkeen tuon "Lukekaa tämä
- pappi?
Tää ei kai oo hyvä hääkarkkeihin, mutta tänään saunaan mennessä mulla oli päällä aamutakki ja pyyhe olalla.... tyttäreni 5v. tuli takana ja totesi, "Äippä, sä näytät ihan siltä hääparin morsiammelta ......... tai sitten papilta!"
- tämävielä
tuolta "kyllä pojatkin sen tietävät" tämän yhden
lauseen.
Rakastuneet ihmiset pitelevät toisiaan kädestä, etteivät sormukset putoaisi,koska ne ovat kalliita.- Tiina 7 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768