Vesimies(N) ja Neitsyt(M)

-----

miten vesimies(N) hurmaa neitsyeen(M)?

7

1469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sizze

      Tämä nyt on vain minun mielipiteeni, mutta...
      Oma kokemukseni veskarinaisena on se, että neitsytmiehet ovat yleensä vähän kuivakkaita,pedantteja,järjestystä rakastavia,perinteisiä arvoja noudattavia tyyppejä. Eivät siis kovinkaan sopivia vesimiehelle.
      Luulisinpa, että veskarin ainoa keino olisi hurmata neitsyt säkenöivällä älykkyydellä ja henkevillä keskusteluilla. Mutta riittäisikö se??

      Itse seurustelin lyhyen aikaa neitsytmiehen kanssa, ja hänen vakiokommenttinsa minun esittämiin asioihin oli: "mitä järkeä siinä sitten on?"

    • maybe

      Minä hurmasin omani aikoinaan. Tällä sekopäisyydelläni ja omilla hassuilla tempauksillani. Iloinen luonne ja hymyä huuleen. Tempaa neitsyt mies mukaan vastusteluista huolimatta, ja sitten hän ei enää haluakkaan päästä susta eroon. Vesimies nainen tuo eloa neitsyt miehen "kuivaan" elämään.

      • vesinainen

        jo 35v yhteisiä hyviä vuosia elettynä. Myönnettäköön - ei aina ruusuista - mutta milläpä merkeillä se sitä AINA olisi !


    • Toivon Kipinä

      Vesimiesnaisen ei tarvitse tehdä mitään, neitsytmies ihastuu silti! Olen varsinainen "neitsytmiesmagneetti". Toinen asia sitten on, kiinnostaako neitsytmies veskarinaista kovin kauaa. Nuorena minua ei erityisesti kiinnostanut "tuttu ja turvallinen naapurinpoika" , vaan miehessä piti olla virtaa ja jännitettä. Neitsytmies myös kommentoi juttujani tyyliin "sä nyt vaan kuvittelet...". Miksiköhän en halunnut hänen kanssaan naimisiin?

      • millam

        Minussa myös jokin ihme "neitsytmagneetti" ja pitäisi jo vähitellen uskoa, ettei siitä voi koskaan mitään tulla! Useamman neitsytmiehen kanssa seurustelleena jossain vaiheessa menee aina sukset ristiin, asioista saa vängätä ja mun tapaamat neitsytmiehet eivät ole koskaan olleet valmiita tai kiinnostuneita mun aivoituksista. Mutta jos tykkää tylsistyä kuoliaaksi, niin mikseikäs...

        Neitsytmiehet rakastuvat kyllä pitkäksikin ajaksi ja vielä eron jälkeen jäävät todistavat rakkauttaan...näin mulla useammankin kanssa.


    • ihana poikaystävä

      poikaystävä, joka on neitsyt ja minä vesimies. minä haluan mennä ja hän tulee perässä "pakosta", mutta nauttii silti tempauksistani ;)

    • Niiiue

      Minäkin tahtoisin tietää :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      2011
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1561
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1303
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1106
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1052
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1015
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      989
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      930
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe