miten vesimies(N) hurmaa neitsyeen(M)?
Vesimies(N) ja Neitsyt(M)
7
1490
Vastaukset
- Sizze
Tämä nyt on vain minun mielipiteeni, mutta...
Oma kokemukseni veskarinaisena on se, että neitsytmiehet ovat yleensä vähän kuivakkaita,pedantteja,järjestystä rakastavia,perinteisiä arvoja noudattavia tyyppejä. Eivät siis kovinkaan sopivia vesimiehelle.
Luulisinpa, että veskarin ainoa keino olisi hurmata neitsyt säkenöivällä älykkyydellä ja henkevillä keskusteluilla. Mutta riittäisikö se??
Itse seurustelin lyhyen aikaa neitsytmiehen kanssa, ja hänen vakiokommenttinsa minun esittämiin asioihin oli: "mitä järkeä siinä sitten on?" - maybe
Minä hurmasin omani aikoinaan. Tällä sekopäisyydelläni ja omilla hassuilla tempauksillani. Iloinen luonne ja hymyä huuleen. Tempaa neitsyt mies mukaan vastusteluista huolimatta, ja sitten hän ei enää haluakkaan päästä susta eroon. Vesimies nainen tuo eloa neitsyt miehen "kuivaan" elämään.
- vesinainen
jo 35v yhteisiä hyviä vuosia elettynä. Myönnettäköön - ei aina ruusuista - mutta milläpä merkeillä se sitä AINA olisi !
- Toivon Kipinä
Vesimiesnaisen ei tarvitse tehdä mitään, neitsytmies ihastuu silti! Olen varsinainen "neitsytmiesmagneetti". Toinen asia sitten on, kiinnostaako neitsytmies veskarinaista kovin kauaa. Nuorena minua ei erityisesti kiinnostanut "tuttu ja turvallinen naapurinpoika" , vaan miehessä piti olla virtaa ja jännitettä. Neitsytmies myös kommentoi juttujani tyyliin "sä nyt vaan kuvittelet...". Miksiköhän en halunnut hänen kanssaan naimisiin?
- millam
Minussa myös jokin ihme "neitsytmagneetti" ja pitäisi jo vähitellen uskoa, ettei siitä voi koskaan mitään tulla! Useamman neitsytmiehen kanssa seurustelleena jossain vaiheessa menee aina sukset ristiin, asioista saa vängätä ja mun tapaamat neitsytmiehet eivät ole koskaan olleet valmiita tai kiinnostuneita mun aivoituksista. Mutta jos tykkää tylsistyä kuoliaaksi, niin mikseikäs...
Neitsytmiehet rakastuvat kyllä pitkäksikin ajaksi ja vielä eron jälkeen jäävät todistavat rakkauttaan...näin mulla useammankin kanssa.
- ihana poikaystävä
poikaystävä, joka on neitsyt ja minä vesimies. minä haluan mennä ja hän tulee perässä "pakosta", mutta nauttii silti tempauksistani ;)
- Niiiue
Minäkin tahtoisin tietää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829