Luin kummallisesta amerikkalaistutkimuksesta, jonka mukaan lemmenkuiskaukset tehoavat paremmin supatettuna oikeaan korvaan. Mutta oliko se tehokkaampi korva siis vasen vai oikea? Eli onko oikea korva se oikea? Ja ennen kaikkea kenen korva? Pitääkö odotella kevättä ja hiirenkorvia?
Oikea vai vasen korva?
9
479
Vastaukset
tuotakaan tätä ennen miettiny... mut kyllä määkin ne oikeaan korvaan haluan;)
Sikäli mikäli joku ny ylipäätään... niin...Silipa-Tuuli kirjoitti:
Oisin voinut jättää omani kirjoittamatta, suotta näemmä näpyttelin! :)
Sovitaanko, että vastataan kaikkeen jatkossa vuorotellen? Ja kukaan ei huomaa eroo;)))
a-v kirjoitti:
Sovitaanko, että vastataan kaikkeen jatkossa vuorotellen? Ja kukaan ei huomaa eroo;)))
Että sinä seuraavan tunnin, olis vähän menoo! :)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Että sinä seuraavan tunnin, olis vähän menoo! :)
Mullakin hommat vähä vaiheessa...
- tyyppi no1
kuhan ensix nuoloo puhtaax!
Kummalla korvalla minä kuuntelen lemmenlurituksia.
Kaulan kenotuksesta päätellen minulla... ottava korva on oikea...
Heips Aurinkotuuli, sinulla on kaunis nicki!korvasta en tiiä, mutta tänään halasimme yhen miehen kans ja tuntu nii hyvält, että myö katottii toisiamme käet kaulalla vielä....ja..iha tuntu silt, ku olis kumpiki halunnu pussata, VOIH sentää.....
Ei hää kuiskinu korvaan mitään, mut oikee korva oli hännee päin. Kuulu suhinaa vaa, olisko se päässä suhissu- mulle...
Koskenkorvaa - mutta ei sen paremmin oikeaan kuin vasempaankaan korvaan. Ehkä sit alkaa kohta suhista mullakin korvissa...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423