tuplapano kokemus

mä vaan

Eilen sitten viimeinkin sain kumpaankin reikää samalla kertaa. Olin haaveillut tosta jo parisen vuotta ja eilen sitten mun poikakaveri ja sen paras frendi toteutti mun unelman.Me ollaan dildon kanssa leikitty näita juttuja mutta kyllä oikea penis on vähän eri juttu. Mä sain mun elämäni kovimmat orkut. Uskomaton kokemus , jotenkin kaikki meni koko kehon lähi ja alapää oli kuin tulessa. Aluksi homma oli yllättävän vaikeaa. Ratsastin mun kundikaveria ja sen frendi alkoi työntää penistään mun anukseen. Ei meinannut millään mennä sisälle, kaikki oli jotenkin paljon tiukempaa jo kun mun poikaystävä oli jo mun sisällä. Otetttin rauhallisesti vaan ja lisää liukuvoidetta ja sitten se alkoi hiljalleen liukua sisälle. Uskomaton kokemus... kalu meni aika syvälle mun anukseen ja sen jälkeen me maattiin vaan melkein täysin paikallaan useamman minuutin ajan. Sitten tää mun anuksessa oleva kaveri alkoi hiljalleen liikuttaan sisälle ja ulos. Mä uskomattomimmat orkut ikinään melkein parin minuutin sisällä. Tehtiin vielä toisenkin kerran ja sen jälkeen maattiin vaan ja hyväiltiin toisiamme.

27

24601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mainos vaan

      Ja tämän tarinan mies näyttää naiselleen, jotta saa tämän suostumaan.

    • perttu

      joo mulla vähan sama juttu.Vedettiin kaverin kanssa sen mimmikaveria. Mä olin anaalipuolella. Ensimmäinen lasti tuli melkein heti, niin tiukalta tuntui ja niin kiihottava kokemus kyllä oli. Sen jälkeen varovaisesti muutama minuuuti niin mimmi saikin järkyttävät orkut.Paras kokemus mitä mulla ikinään on ollut.

    • ääliöt

      menkää muualle vääntään näitä idiootti tarinoitanne. Nää on ihan selviä valheita

    • meidän kimpasta
      • Pekka panee

        näin pitää naida


    • jengiä täällä

      Nämä alkaa nämä jutut olemaan ihan sairaita. Kyllä on kumma jos ei enää yksi partneri kerrallaan riitä. Lisäksi,jos päässä viiraa jo niin paljon, että kaikki reiät pitää tunkea täyteen ennenkuin tuntuu miltään, niin minkä ihmeen takia sitä pitää tänne nettipalstalle lähteä mainostamaan.Pervoilkaa niin paljon kun sielu sietää, mutta voisitte pitää omana tietonanne

      • jengiä?

        Normaalit ihmiset haluaa kokea uusia asioita.
        Sitäpaitsi jollet huomannut niin tämän palstan aihe on ryhmäseksi,joten jos ei kiinnosta ,niin miksi ihmeessä luet näitä?


      • on mitään

        perverssiä vaan iloista hauskanpitoa luojan luomin värkein. Ei sen kummempaa.


      • Anonyymi

        Joo, on näitä moneen lähtöön, kyllä vaimokin oli nuorempana aika innokas kokeiluille mutta peppuun ei ole ollut juurikaan asiaa, pari kertaa saanut sormettaa mutta ei muuta, suu ja tiukka tussu riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, on näitä moneen lähtöön, kyllä vaimokin oli nuorempana aika innokas kokeiluille mutta peppuun ei ole ollut juurikaan asiaa, pari kertaa saanut sormettaa mutta ei muuta, suu ja tiukka tussu riittää.

        Vaimoni tykkää kimpasta mutta anaali ei kiinnosta mutta vaimoni suosikki on kaksi kullia pillussa yhtäaikaa kokeilkaa.


      • jengiä? kirjoitti:

        Normaalit ihmiset haluaa kokea uusia asioita.
        Sitäpaitsi jollet huomannut niin tämän palstan aihe on ryhmäseksi,joten jos ei kiinnosta ,niin miksi ihmeessä luet näitä?

        Juuri näin. Kerrankin asiallinen kommentti.


    • Ollikolli

      Ihan tutulta tekstiltä vaikuttaa. Täällä oleville epäilijöille annan ohjeen. Kun kumppaninne on saanut ekan orkun, kun on ratsastanut päällänne, jättäkää kalu sisään ja sanokaa, että haluatte kokeilla peppulelua. Rasvatkaa pepun aukko hyvin ja painakaa pienen peniksen kokoinen peppulelu sisään. Sitten jatkakaa. Ja koette yllätyksen. Kumppaninne saa 10-20 minuutin sisällä uuden orkun. Tästä ei sitten olekaan enää pitkä askel siihen, että tuon uuden orkun tuottaa peppulelun sijasta oikea penis.

    • osaa

      Ken nauttii.

      Taitaa olla tekniikkalaji tuo tuplapano. Lisää voiteluainetta...?

      Enpä usko todeksi.

      • Anonyymi

        Naisen tai sanotaanko vaimon peppureikä ei ole etova mutta en välittäis kuitenkaan työntää kaluuni sisään, riittää kun vaimo ottaa kalun syvälle suuhunsa ja imee kunolla.


    • Utelias

      Minkä ikäsenä porukka harrastaa näitä ryhmäjuttuja, ja lähinnä tätä tuplapanoo? Ihan uteliaisuuttani kysyn :) Onko tää niinku enemmän nuorten vai vähän vanhempien hommaa? Kertokaa tuplaa kokeilleet...

      • Ei iällä ole tässä niin paljon väliä.
        Vaimo on 35v itse 37v naimme ainoastaan naisia eli vaimoani.
        Olimme kerran parin kanssa jotka oli N64v ja M67v.
        Nuorimmat oli N19 ja M21.
        Ja kaikkea siltä väliltä.


    • supiturkki

      Hei otimme miehen kolmanneksi aluksi pelkäsin mutta nyt naimme kolmistaan kerran kuukaudessa

      • RakastavaAviopari

        Meillä myös naidaan kerran kuussa vähintään vakikimpan kanssa.
        Muita on mukana kaveripiiristä muutama.


    • N58M65

      Olemme aviopari n58v m65v.
      Mieheni ystävä on nainut kanssani kimpassa mieheni mukana yli 34 vuotta sulassa sovussa.
      Ollaan edelleen yhdessä silloin tällöin.

    • Anonyymi

      Muijallani tuo peräaukko kun vaan kakkimista varten enkä kyllä ihaluis pakkan jäämiä kaluun.

    • Anonyymi

      Säälittävää, kun keski-ikäiset miehet kirjoittelee tänne "naisena" omia fantasioitaan...

      • Anonyymi

        Kuule kyllä jotkuy ihan oikeat naisetkin fantasioi ja jopa kokeilee kaikenlaista vaikka sulla onkin noin "keski- ikäinen" asenne.


      • Anonyymi

        Nimenomaan niin hän sä teetkin


    • Anonyymi

      En ole kokenut mutta kaikkea näkee kun ihmiset humaltuu ja bileet jatkuu yöhön. Siinä on aamulla lakanat läikillä kun jyystetty molempia rteikiä ilman kumia ja nainen kävelee kun ois jyrän alle jäänyt, mut mitäs ryhmäseksi on kokeilunhaluisille ihmisille

      • Anonyymi

        Kokeilkaa ihmeessä jos liittonne on kunnossa luotatte ja kunnioitatte toisianne niin tulee hieno kokemus.


      • Anonyymi

        Nyt kannataa asettaa kysymys ihan itsellesi.Mistä minä olen tullut missä minä olen olenko minäkin siellä?


    • Anonyymi

      Meillä kokemus meni vähän erilailla. Aluksi pantiin mun tyttöystävää sen lapsuuden kaverin kanssa. Tyttö oli mun päällä kasvot muhunpäin. Kaveri tuli sitten anukseen. Aika tiukkaa mutta nautinnollista. Oli hienoa katsoa tytön kasvoilta nautinnon kokemusta. Sit vaihdettiin asentoa. Mä makasin tytön päällä muna pillussa. Tyttö tarttui mun pakaroihin levittäen ne kaverilleen. Se pani ja jyskytti koko sopimuksen edestä. Tyttö katsoi mun nautintoa ja kuinka tähdet tuikki mun silmissä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe