Varoitus: ON24 verkkokauppa

kuluttaja74842434

Verkkokauppa osoitteessa http://www.on24.fi toimii sellaisella tavalla, että kehoitan kaikkia varovaisuuteen kyseisen verkkokaupan kanssa.

Asialliset ja hyvin toteutetut sivustot herättävät luottamuksen. Kuljetus 19 euroa koko maahan. Aika halpaa!

Sanonta sanoo; "jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta".

Sivuilla sanotaan:
Asiakaspalvelumme on nyt avoinna. Lähetä sähköpostia [email protected] tai soita numeroon (03) 7411 8188. "Asiakaspalvelu" ei vastannut kolmessa päivässä sähköpostilla.

Pitää sitten soittaa. Soitto "asiakaspalvelunumeroon" tuottaa pettymyksen; Numero yhdistyy Saksaan Frankfurtiin yksityishenkilölle, jolla ei yrityksen kanssa ole mitään tekemistä... Omien sanojensa mukaan.

Huh! Kalliiksiko s€ tuli? Ystävällinen saunalahden asiakaspalvelija kertoo kuitenkin, että numero on siirretty ja siitä ei koidu kuin normaali lankaliittymäveloitus. Hyvä niin. Ei tarvitse vaatia puhelurahoja takaisin.

Inoan yritysrekisteri antaa yritykselle osoitteen Larin Kyöstin katu **, 13130 HÄMEENLINNA. Yrityksen toimintaa hoitavat Varsinainen jäsen
L***onen Riina J****a, Puheenjohtaja K**d P**p, Varsinainen jäsen K**t A**o. Ahaa, siis Eestin poikia!

Soitetaan varsinaiselle jäsenelle R*ina L***oselle; Ei vastausta. Jää kait sitten kaappi tilaamatta.

Taloustiedot kertovat että yritys perustettu 2004 ja liikevaihtoakin on. Yritys ei näemmä panosta "asiakaspalveluun".

Otin vielä varmuuden vuoksi yhteyden poliisiin, jotta saadaan ehkäistyä mahdollinen laiton toiminta tai harhaanjohtava markkinointi.

En väitä, että yritys toimii vilpillisesti tms., mutta kehoitan kuluttajia varovaisuuteen niin tässä kuin muissakin internetyrityksissä. Nimet sensuroin itse varmuuden vuoksi, jokainen näkee oikeat tiedot www.inoa.fi hakusanalla on24.

Jos yritys toimii puhtain jauhoin, toivon että ottaa tämän nk. kehitysideana.

Aina kannattaa varoa!

84

46163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sain palvelua

      Yrityshän näyttää toimivan myös virossa ja saksassa se käy jo selvästi ilmi yrityksen omiltakin verkko sivuilta.

      • ko yritys

        on thenyt ku ihan poliisiin piti ottaa yhteys. Voi taivas sentään HANKI ELÄMÄ!


      • lkjblkjb
        ko yritys kirjoitti:

        on thenyt ku ihan poliisiin piti ottaa yhteys. Voi taivas sentään HANKI ELÄMÄ!

        kirjoittajahan kuitenkin kirjoitti:

        Otin vielä varmuuden vuoksi yhteyden poliisiin, jotta saadaan ehkäistyä mahdollinen laiton toiminta tai harhaanjohtava markkinointi.

        kaikenlaisia huijauksia on ollut ja tulee olemaan. kannattaa tutustua www.asiamiehet.com mm. helsingin sanomissa ja poliisi-tv.ssä olleeseen nk. hillo-huijaukseen.

        uskon myös että 'jos joku on liian hyvää ollakseen totta se ei ole totta'

        täällä kirjoittelevat todennäköisesti uskovat pidentävänsä penistä 10cm tai laihtuvansa 40kg minuutissa pillereillä

        pitää olla skeptisiä ettei rahat mee

        ps. toi numero... soitin itekkin eilen sinne, kaveri sano että se on joskus antanut sen numeron jollekki mutta sitä käytetään väärin tässä yhteydessä.


      • Anonyymi

    • Tilannut ja saanut

      Sain jopa ILMAISEKSI ON-tilille kertyneillä euroilla atk-pöydän. ONhan kerryttää rekisteröityjen asiakkaiden tiliä joka kuukausi.
      Olen myös saanut sähköpostitse vastauksen tiedusteluuni koskien eri tuotteita.
      Palvelu on ollut moitteetonta ja aion käyttää jatkossakin!

      • tuleeeee

        ..näitä positiivisia viestejä tänne väliin.. tyypillistä :D


      • Anonyymi

        Et muuten ole saanut sitä pöytää kertyneillä euroilla. Saat vain kanta-asiakkaana alennuksen pöydästä ja se summa vähennetään asiakastililtäsi. Älä puhu paskaa.


    • www.on24.fi

      Vastaan viestiisi ON24 Sisustus Oy:n edustajana. En osaa sanoa miksei puheluunne ole vastattu, sillä asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 10-18. Toki puhelinlinjoissa on saattanut olla ruuhkaa, jolloin puheluunne ei ole heti vastattu, mutta kuullostaa oudolta, että puhelunne olisi välittynyt Saksaan. Olettekohan varmasti valinneet oikean numeron? Sähköposteihin vastaamme mahdollisimman nopeasti, pääsääntöisesti muutaman tunnin kuluessa. Haluamme välittää asiakkaillemme ystävällistä ja nopeaa asiakaspalvelua, sitä suuremmalla syyllä että toimimme pelkästään verkossa. Voisitteko ystävällisesti lähettää meille uuden sähköpostin, jolloin voisimme tutkia syyn. Kaikki meille lähetetyt sähköpostit myös tallentuvat, joten voisimme selvittää onko viestinne varmasti tullut perille.
      Ymmärrän kirjoituksestasi, että suhtaudut suurella epäilyksellä kaikkiin internetkauppoihin. ON24 Sisustus Oy on toiminut Suomessa noin kolme vuotta ja tällä hetkellä meillä on 10 000 kanta-asiakasta. Sivuillamme vierailee päivittäin lähes 4000 ihmistä, ja toivotan myös Sinut tervetulleeksi uudelleen. Uskoisin että ongelmien taustalla on puhtaasti teknisiä ongelmia.

      • Vanhat hyvät ajat

        Kuusi vuotta myöhemmin tuntuu edelleen olevan "vähän" ongelmia.

        Perustava tekninen ongelma on tuotteiden laaduntarkkailun naurettavat puutteet.

        Kun jo pettynyt asiakas saa jälkilähetyksenä teollisuusjätettä huonekalun osiksi, kyseessä tuntuu olevan myös suunnitelmallinen asiakkaan halveksiminen.

        Rahat pois ja Rioon.


      • PuutteelinenLähetys

        Hyvää asiakaspalvelua???


      • Anonyymi

        Itse tilasin useita huonekaluja, ei mitään ongelmaa. Ei tosin ollut myöskään tarvetta ottaa asiakaspalveluun yhteyttä. Mukava kun saa hieman erilaisia kalusteita. Tykkään! Laatu nyt ei välttämättä mitään 100v kestävää täyspuuta, mutta eipä ole muissakaan liikkeissä nykyään.


    • Kuningas K

      Kaikki näyttää verkossa todella hyvältä, yhteyttä otettiin heti tilauksen tehtyäni. Tavara tuli luvatussa ajassa, mutta siihen hyvä sitten loppuikin. "Työpöytä" tuli Virosta, oli materiaaliltaan heikkolaatuista lastulevyä,yksi kulma rikki, muoviset vetolaatikot repsottivat ilman ruuveja ja epämääräinen kasa ruuveja, puutappeja ja putken pätkiä oli pussissa mukana. Kaiken huipuksi mukana ei ollut minkään kielistä tuoteselostetta, eikä kokoamisohjetta. Asiakaspalvelunumeroon vastattiin toisella yrittämällä ja poishakeminen sovittiin. Rahojen palauttamisesta tilille en osaa sanoa vielä mitään, lupaus oli 30 päivän kuluessa. Tästä verkkokaupasta en toista kertaa osta mitään. Kokemukseni kotimaisesta huonekalu.com verkkokaupasta ovat aivan toista luokkaa.

      • Remonttinainen

        Avasin tilin ja sain tavarat nopeasti, mutta mitä tavaraa, kaapeissa puiset vaatetangot, jotka notkahtivat jo muutaman vaatteen jälkeen ja kaapin syvyys vain 42 cm, vaikka sivu-infossa 46 cm, joten isot hengarit eivät mahtuneet kaappiin, lisäksi pieniä kolhuja melkein joka ovessa, kaapissa jossa sanottiin olevan 40 cm tanko ja toisella puolella hyllyt, olikin 80 cm tanko ja vain yksi hylly, lisäksi ovessa pitkä naarmu, kun valitin minulle vastattiin että olen saanut juuri sen kokoiset kaapit, kuin olen tilannutkin, ja vaikka pyysin vain hyvitystä 3 lisähyllystä, ei sitä tapahtunut , joten lopetin tilin. Kehotankin asiakkaita varomaan kyseistä firmaa. Asiakaskunta kyllä tällä menolla loppuu.


      • Anonyymi

        Tämä kertomus vastaa melko hyvin kokemustani IKEAN sängyn ostamisen yhteydessä.

        Korpus


    • sitkeä sissi
    • antilakinsux

      Ei kannata ostaa ulkomailta kamaa, joka pitää maksaa etukäteen. Huijauksen vaara ilmeinen. Hyvä että kirjoitit tällaisen varoitusviestin.

      • ghjtk

        Aliexpress on poikkeus, myyjä saa rahat vasta kun ostaja on tyytyväinen ja tuote saapunut perille.


    • exyritysasiakas

      Huijausta, kun ottavat rahat, eikä tavarat kuitenkaan tule kaikki perille.

    • Tiedoksi muillekin!

      keittiön kaapisto

      Tilasin heinäkuussa keittiön kaapiston ON24:sta. Kun lähetys tuli oli kolmessa ovessa kuljetusvaurioita. Reklamoin asiasta. Uudet ovet luvattiin syyskuussa! Remontti oli muutenkin kesken, joten ajattelin, että asia ok. Voi odottaa siihen asti. Kun toimituspäivä läheni, tuli ilmoitus että toimitus varaosille on muuttunut marraskuun loppuun. Laitoin tulikivenkatkuisen viestin ettei käy. Toimitusta aikaistettiin marraskuun alkuun. Nyt tuli viestiä että toimitus siirtyy helmikuulle 2013!!! Soitin ja reklamoin todella kovin sanoin palvelusta. Asunto on nyt keittiön kaapin ovia vaille valmis ja seisoo tyhjillään. Minulle koituu enää pelkästään kuluja kun en saa asuntoa myyntiin parin kaapin oven takia. Lupasivat huomenna vastauksen. Sanoin että voin tarvittaessa itse mennä tehtaalle kauhkoamaan asiasta, oli se missäpäin maailmaa tahansa. Tästä edespäin en tilaa yhtään mitään kyseisestä nettikaupasta.

    • hgfhgfhgf

      ite tilasin kerrossängyn ja kaikki toimi niin kuin piti.

      • Juu ei.

        Onnittelen.

        Tilasin kerrossängyt, ja tuossa ne nyt täyttävät olohuoneen lattiaa viidettä viikkoa, kun sellaiset detaljit kuin patjalauta puuttuivat ja takalauta on säästösyistä 0,5 cm tarpeellista lyhyempi. Kuljetus toimii täsmällisesti, kaikki muu tuo mieleen 90-luvun "ei ole" siirtymätalouspalvelun.

        Parempi lopputulos olisi tullut, jos tämänkin 5 vkoa olisi väijynyt vaikka sitten huutonetissä ikeasänkyjä matalampaa mallia.

        Luiskaan.


    • Tero L

      Tilasin moottoroidun sängyn,tilauksen tehtyäni alkoi hirvittää menikö reilu 2000 eur hukkaan,mutta huoli oli aivan turhaa,sänky tuli täysin ajallaan,laatu oli hyvä,eli sain mitä luvattiin/odotin.Tilauksen tehtyäni jotakin asiakas palvelusta kysyin,vastaus tuli nopeasti.Suosittelen!

    • shoppailuonkivaa

      Ette te pällit opi koskaan. Netti on huijareitten paratiisi, ja te pällit olette niille helppoa riistaa. Miljoonia kertoja on varoitettu yhdestä ja toisesta verkkokauppiaasta, mutta silti vaan niiltä ostetaan. Sitten petytään. Sitten itketään Suomi24ssa. yhy-yy-yy-hyy.

      Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia takuuasioiden kanssa. Kun ostan jotain, niin lähden ihan tiedättekö kaupungille shoppailemaan. Nettiä käytän tiedonhakuun ja yleiseen surffailuun. Jeniäkään en ole nettikauppoihin laittanut enkä laita. Ei se ole järkevä paikka lähteä rahojaan käyttämään. Aina tulee itkua ja valitusta ja vltutusta. Kyllä mua sapettaa ihmisten tyhmyys ja sokea luottamus ja kun ei edes vaivauduta ottamaan kauppiaasta selvää. Googlella on niin vltun helppo löytää huijarit ja huijatuksi tulleet. Älkää vaan googletelko. Pistäkää vaan rahat haisemaan. Mutta älkää sitten itkekö.

    • hoo1

      Aika heikkolaatuista tavaraa ainakin myydään. Maksoin päälle sataa euroa työtuolista ja natisee ja nitisee kuin mikä.

      Eniten ehkä vituttaa, kun menin luottamaan siihen kun sivustolla mainostetaan suurin kirjaimin, että tavaroilla on vuoden takuu. No eipä sillä takuulla mitään tehdä, kun tuoli hajosi 3kk:n jälkeen. Asiakaspalvelusta vastauksena "Maahantuojaan reklamoitu ja jäämme odottamaan vastausta." Noh onneksi suurempia summia en tuon firman taskuun antanut. Suosittelen siis todellakin ostamaan jostain muualta sen 5-10% kalliimmalla niin säästyy vitutukselta.

    • taruz1

      Olen tilannut vuosia tästä kyseisestä firmasta huonekaluja ym. ja kaikki on toiminut ihan kiitettävästi ja olen saannut vastauksia sähköpostin,sekä puhelimen kautta ihan helposti ,joten ihmetyttää kyllä miten se Sinulla on mennyt noin pieleen......

      • Oma kehu paras kehu

        Nämä vastaukset taitavat tulla itse saippuatehtaalta


    • asiak1

      Olen tilannut ko . firmasta useampia tuotteita. Yksi oli kuljetuksessa vaurioitunut, mutta postin henkilö kertoi tilanteen. Teimme samalla ilmoituksen vialliseta tuotteesta ja minulle soitettiin ON24:stä ja kysyttiin jatkotoimenpiteistä. Tuote korvattiin uudella, ehyellä tuotteella alle viikossa. Tilaan sieltä edelleen.

    • Minna89~~

      Olen ollut tyytyväinen asiakas jo parin vuoden ajan.. ! :)

      • Katku__

        On24 työntekijä?


    • Etsimässä lisää nyt

      Yhden lipaston tapaisen olen ostanut. Kaikki toimi moitteettomasti, ja mööpeli näyttää juuri siltä kuin pitääkin.

    • Tuisku5

      Ostin vuonna 2010 divaanisohvan joka maksoi 1700 € maksoin ennakkoon ja sohva teetettiin Kiinassa. Tilaus kesti noin kuusi viikkoa. Sohva tuli kotiinkuljetuksella kotiin ja kaikki on niin kuin pitääkin. Ihana sohva joka on vieläkin kuin uusi.

    • perhex

      Luin sydän kylmänä näitä viestejä, kun itse olen tilaamassa kerrossänkyä kys. paikasta, jossa alempi sänky leveämpi, siis kahden lapsen nukuttava. Kuvassa näyttää varsin ihatuttavalta.
      Mutta nyt en ole enää varma tilaanko, jos toimitus viipyy, rahat on maksettu ja sänky vielä viallinen.

      • MarkHenry2

        Suosittelen paikallista huonekaluliikettä. Saat sängyn sieltä heti, eikä pidä murehtia että tuleeko huijatuksi vai ei.


    • verkkoboy

      ei on24 mitään vikaa ole. toimitus kestää kutakuinkin niin kauan kuin verkkokaupassa on kyseiselle tuotteelle ilmoitettu ja tavara on sitä mitä tilaa. Jos paketti on vaurioitunut ei ole kaupan vika vaan vika on tavaran jakelijassa eli postissa.

      • rahat meni:-)

        450€ säny johon ei tullut jalkoja ei petauspatjaa...voi iso V...U. EI VOI SUOSITELLA.


      • Iso virhe!
        rahat meni:-) kirjoitti:

        450€ säny johon ei tullut jalkoja ei petauspatjaa...voi iso V...U. EI VOI SUOSITELLA.

        Olkaa todella varovaisia kyseistä verkokauppa kohtaan!

        Älkää osaako sieltä mitään!

        Toimitusaikoja ei pitää paikansa, meidän tilaus on nyt siirretty neljättä kertaa.

        Nyt kahden kuukauden odotuksen jälkeen haluaisin peruttaa tilauksen. Asiakaspalveliussa vastasi joku nuori tyttö (oletan, että omistajan tytär) eikä osanut sanoa mitään järkevää. Lupasi, että hänen "johtaja" soittaa takaisiin, mutta turhaan.

        Nyt meni vielä viikko ei ole kukaan soittanut ja toimitusaika on taas siiretty:
        "Tilauksesi toimitus viivästyy maahantuojasta johtuvista syistä.
        Pahoittelen suuresti tapahtunutta!"

        Pahoin pelkään, etten saa koskaan tilaustani eikä mahdollisesti rahakaan ....


    • Väinö111

      sklep.meble.pl tässä on se teijän on24 tavaratalo hintoja vaan korotettu noin 40prossa :D :D

    • Min1

      Ihan huijausta koko putiikki.

      En saanut tilaustani. Pyysiin raha takaisiin, eikä siitäkään näy.

      Olkaa varovaiset!!!!!!

    • pettynyt2

      Kannattaa harkita kolme kertaa ennenkuin ostaa kyseistä puljusta yhtään mitään!!!

    • joojoo

      Sain kyseisestä ON24 firmasta joulukortin oikealla nimelläni ja ositteellani, vaikka en ole kyseisen tavaratalon asiakas, enkä nyt tämän jälkeen enää koskaan olekaan.

    • Huijareita ovat!

      Huijari firma. Tuotteet eivät vastaa kuvaa eikä kuvausta. MYyjä ei ota asiasta mitään vastuuta, koska heidän mukaansa tuote on riittävästi sinne päin.
      Sama kuin tilaisit kalliin antiikki maljakon ja saisit muovipurkin. Myyjä sanoo, että kyllä se sitä muistuttaa, heidän ei tarvi rahoja palauttaa.
      Lisäksi samat tuotteet saa muualta paljon halvemmalla, he vaan välittävät niitä ja ottavat 50% välistä. Ostavat rihakamaa ja laittavat siitä ylistäviä mainintoja ja kuvan vastaavasta, mutta kunnollisesta tuotteesta ja sillä saa myytyä jäljitelmän.

    • Tarja N.

      Minä olen tilannut neljä eri tuotetta ja kaikkiin olen ollut tyytyväinen. Hinta ja laatu ovat kohdanneet.

    • okokokoo

      Koodilla VABXALA 100€ uusille asiakkaille niin kauan kuin kampanjarahaa riittää.

      • KDNLLXM

        Höpöhöpöä, ei sieltä mitään satasta saa millään. Mutta koodilla KDNLLXM saat varmasti 15€ rekisteröityessäsi. Ilman koodiahan saa rekisteröityessään vain kympin.


    • Zorro2

      Tavara on viallinen ja toimitus kuulut on 29€. Todista että tavara on rikki kestä yli viikko! Huijarikalustekauppa 100%, Virolainen on aina Virolainen, Eestilainen 00000

      • njetproblema

        Sain viallisen tuotteen,pyydettiin ottamaan kuva ja laittamaan mailina. Rahat sain takaisin kolmen päivän kuluttua.


    • rekkasin_tuolla

      Mä sain extramania koodilla GLOXZIP

    • vanhamummeli

      Joskus on tullut tilattua samassa lähetyksessä parisängyt koot 120 ja 160, sekä tiskipöydän alaosan sekä lasiovellisen yläkaapin. Kaikki erittäin hyviä. Mikäli tarvitsisin jotain kalustetta lisää, tilaisin ilman muuta: on24.fi :ltä, koska minulla on kertynyt jo aikamoinen summa ns ostotilille jota voin hyödyntää ostaessani uusia tuotteita. Kukaan ei ole varma josko kuljetuksessa joku möhlii, mutta uskon että firman kanssa kaikki sujuu ok. (Ja tämä kirjoitus ei ole mikään mainosjuttu)

    • Huomautusmuistutus

      Kannattaa muistaa että olette täydessä vastuussa kirjoituksistanne. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa ja minne.

    • Eipahalla

      Huono yritys, välttäkää oikeesti!! :((

    • Välttäkäää

      Tilattiin yöpöydät ja senkki, joiden työnjälki on erittäin tökeröä ja tuotteet menivät rikki käytössä melkein samantien. Asiakaspalvelu ei korvaa, koska rikkoitunut käytössä.. Suosittelen välttämään ko. puljua...

      • joskusnäinkin

        Ostin ko.puodista lasisen TV-tason joka saapui ilmoitetussa ajassa. Pakkaus oli ehjä mutta taso, noin kolme miljoonaa pientä palaa:)) Soitin aspaan, pyysivät postaamaan kuvan avatusta pakkauksesta. Lähetin kuvan ja minä sain uuden tason, takaisinpaäin ei tarvinnut lähettää lasimurskaa eikä tukirakenteita.


      • jahahahahahahahah

        Omistaja itse täällä mainostamassa "aivan" upeaa verkkokauppaansa.


    • vitsitvähisssssä

      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
      Tästä on poistettu viesti sääntöjen vasttiaisena.

    • asiakas-joel

      Hei, kerron oman kokemukseni: Tilasin Työtuoli NAPOLI AQ-82699. Tuoli vaikuttaa laadukkaalle ja olen tyytyväinen tilaukseeni näin aluksi.
      Tuoli saapui suht nopeasti ja olen myös tyytyväinen nopeuteen toimituksessa.
      Tuoli googlettelun jälkeen on ilmeisesti valmistettu kiinassa ja jos olisin onnistunut tilaamaan tuotteen viron sivujen kautta olisin säästänyt jotain 20e (maksoin 270e) Säikähdin kun luin tilauksen jälkeen kokemuksia kaupasta että tulikohan tilattua sälää, mutta olen kahden päivän jälkeen tyytyväinen.
      Tuoli vaikuttaa laadukkaalle, tosin kokoamisohjeet olivat hankalat ymmärtää(koen olevani keskivertoa parempi kokoamaan asioita mutta tuotti hankaluutta katsoa ohjeista mikä ruuvi tulee mihinkin kohtaan) Tuoli ei natise (vielä ainakaan) tuntuu tukevalle ja miellyttävälle. En päässyt testaamaan 14pv palautusoikeutta koska aion pitää tuolin. Läpinäkyvyydestä annan miinusta koska eivät suoraan sanoneet että tuoli on valmistettu kiinassa tms. aasian maassa. Plussa tuotteen laadusta(ainakin toistaiseksi, ei naarmuja keinonahassa, ja tukevan oloinen. Muoviosat vaikuttavat hyvälle myös.) Ja laittavat extra ruuvveja mukaan, jos joku olisikin hävinnyt. Maksoin tosiaan 270e tuolista, ja jos nyt saisin päättää arvon sanoisin 220e toimituksineen. Mutta en palauta tuotetta. pumppumekanismi toimii myös.

      • VITTUMIKÄVIKISIÄ

        ÄLÄ JAUHA PASKAA


      • paskalaatupaska

        PASKAA LAATUA. RIHKAMAA!!!!!!!!!!!!!!!


    • Paskaaaaaaaaa

      PASKAA

    • VarokaaTätäPaskaa

      Mitähän tumpeloita siellä tehtaalla on töissä, kun puuttellisia lähetyksiä lähettää ja jostain toisesta sarjasta olevia osiakin on mukana...

    • SiisHyh

      Kannattaa tehdä ilmoitus Kuluttajariitalautakunnalle!

      • isotpyörätpyöriin

        Kuluttajavirastoon ja rikosilmoitus suoraan.


    • Ei_valittamista

      Täytyy sanoa, että kovasti on ääripäiden kirjoituksia puolesta ja vastaan. Joidenkin negatiivisten kohdalla mietin oikeasti kritiikin oikeutusta ja kohdetta.

      Tilasimme Ellen vaatekaapin joulukuussa ja se tuli tammikuun puolivälissä. Väittävät ranskassa tuotetuksi, mutta siihen en osaa sanoa kuin, että kaikki ohjeet alkoivat ranskalaisilla teksteillä eli puhuvat totta mitä ilmeisimmin sen suhteen.

      Toimitus oli pari viikkoa myöhässä ilmeisesti joulutauon vuoksi, mutta yritys piti meidät hyvin tietoisina siitä milloin se tulee ja montaa eri mediaa käyttäen. Myöhästys ei tuottanut muuta haittaa kun vaimon hermoilun. Sen sijaan tiedonkulku oli huomattavasti parempaa kuin joskus kotimaisilla toimittajilla.

      Itse tuote oli ehjissä paketeissa ja muutenkin täysin ehjä ottaen huomioon, että isoja paketteja oli viisi. Kaikki pienosat osat olivat selkeästi pusseissaan, isommat suojattu hyvin jne. Oviin tuli myös vaimentimet ja valmisporaukset olivat kohdillaan. - ei valittamista.

      Kaiken kaikkiaan hinta/laatu oli kohdillaan ottaen huomioon, että eräs toinen iso kotimainen huonekalufirma ei ole vielä 3 kuukauteen saanut toimitustaan kasaan vaan toimituksista on jäänyt uupumaan ja korjaava tilaus unohtui tehdä jne. (noin vertailun vuoksi vain) Ilmeisesti enemmän kuin itse myyjää pitää selvittää huonekalun tekijä. On24:stä toimitusaikaa lukuunottamatta (joka sekin johtui tehtaasta) ei ole moitittavaa, päinvastoin.

    • Lisbetti

      Ei mitään moittimista. Olen tilannut jo useamman kerran. Kaikki asiat hoidettu hienosti ja ok!!! Tilaan jatkossakin kun tarvetta ilmenee.

    • TyytyväinenAsiakas

      Ekan kerran tilasin ja hyvin toimi homma. Jättimäinen U-kulmasohva makso vajaan tonnin. Suomessa varmasti 5000-6000€. Tv-taso ja keittiön pieni pöytä oli sellasta perus-ikea laatua. Eli ihan perushyviä ja tukevia. Ehkä jopa tukevampia, kuin ikeassa. Useempia kiinnityskohtia ja tapoja eri osien välissä, kuin mihin oon ikean tasoissa törmänny. Ainoo pieni miinus 3kk toimitusajasta (varmaan sohvan takia), mutta itse kuljettaja soitti minuutilleen sovittuna ajankohtana ja tuotteet toimitettiin kotiin asti.

    • Surkeaa

      Kannattaa varoa tätä firmaa. Myyvät kiinalaisia, huonolaatuisia sohvia. Sohvassa ei kuulemma saa istua pitkää aikaa yhdessä paikassa, ettei tule kuoppia (kuoppa tuli kahdessa viikossa). Selkänojiin ei saa nojata, etteivät ne painu... Mitä teen sellaisella sohvalla? Eivät ota edes palautuksen takaisin!

    • Hohhoijaa2

      En suosittele. Surkealaatuista tavaraa ja eivät lähetä rikki menneen osan tilalle uutta. Toki jos maksaa siitä niin sitten tietenkin. Huonoa asiakaspalvelua.

      • Asiallisuuttakin-peliin

        Olen ollut on24 asiakas noin 7 - 8 vuotta.
        Tilannut mööpeleitä niin kotiin kuin mökillekin.
        Kalusteet pääasiassa massiivi puuta toisin kuin esim Ikean pahvi kyhäelmät.
        Kolme kertaa on ollut huomautettavaa, kerran lähetys vajavainen, kerran oli pikku kolhu (tehtaan jäljiltä koska lähetys oli pakattu tosi hyvin, sain hyvitystä) ja kerran palautin tuotteen puutteellisen kokoamisohjeen vuoksi.
        Kaikki toiminut moitteettomasti, reklamointia myöten. Tavaraa olen tilannut varmaan kymmenellä tuhannella ajan saatossa.
        Joka kerta kun avaan tuotepaketin, oli se tilattu mistä vaan; astioita, kamera, tietokone, huonekaluja, otan esiin kameran ja videoin avaus prosessin niin että kamera tallentaa, mitä sieltä paketista tulee esiin. Kerran oli netAnttilan paketti joka kilisi jo ennen avaamista. Videoin. Laatikosta paljastui että astiastosta oli puolet rikki, huonosti pakattuja, osa vaatteista mennyt pilalle sirpaleiden vuoksi jne. Uskoivat kun lähetin videon.
        En ymmärrä kommentoijia, jotka räksyttää ilman kokemuksia tai ehkä yhden kerran tilanneena.
        Kotimaisiin puljuihin petyin jo kymmenisen vuotta sitten, myyvät joko sekundaa, pirun pitkän toimitusajat tai karmeasti liian kalliita tuotteita hinta/laatuun verrattuna.


    • Anonyymi

      Useamman kerran tuolta tilannut ja ihan tyytyväinen olen ollut.
      Viimeksi keittiön kaappeja tilasin. Ehjänä tuli perille ja hyvänlaatuisia.
      Ainoastaan osasta kaappeja puuttui vetimet ovista. Saa nähdä saako uudet tilalle, kun ei tuo asiakaspalvelu ehkä ole vahvin alue. Ostanpa sitten itse jos niitä ei ala kuulua.

    • Anonyymi

      Minulla vain hyviä kokemuksia. Olen tilannut huonekaluja monta kertaa. Posti on rikkonut matkalla muutaman, mutta olen saanut joko uuden tuotteen tai hinnasta alennusta. Nyt juuri tilasin vitriinin, joka tuli matkahuollon kautta ehjänä. Asiakaspalvelu on myös pelannut moitteettomasti. Hintakin on edullinen, halvempi kuin mainosten alennushinta.

    • Anonyymi

      Onko noutomyymälää?

    • Anonyymi

      Olen tilannut useamman tuotten jo tästä yrityksestä. Ei mitään valittamista aikataulut on pitänyt niinkuin pitääkin, olen saanut tuotteeni ehjänä perille.
      Kyllä aijon ostaa ostaa tuotteita täältä.

      • Anonyymi

        Miten toimii takuuasiat jos virolainen firma...9


    • Anonyymi

      kyllä törkeää, eikö ihmiset osaa muuta kuin valittaa. itse tilasin sohvan, tuli melkein kahta viikkoa ennen sovitusta, kaunis, kaikki osat mukana, unelma sohva.
      olen todella kiitollinen ♥️ kaikki toimi hienosti . älkää hyvät ihmiset marisko turhista. ja muistakaa laittaa myös palautetta, jos asiat toimii. tilaan kyllä toistekin ♥️ Marjo Seinäjoelta 🤗

    • Anonyymi

      kaikki mitä olen tuolta tilannut on tullut hienosti perille ja kuvatun mukaisia tuotteita. asiakaspalvelukin vastasi viestiin lähes heti ja antoi avun löytääkseni oikean tuotteen

    • Anonyymi

      On tullut tilattua huonekaluja muutama tuolta. Toimii hyvin ja tulee perille, ei mee ylimäärästä rahaa. Mutta tietenkin hyvä yleisesti nettikauppojen kanssa olla skeptinen. Voin silti suositella tuota!

      Toki parempi olisi jos maksaa luottokortilla. Helpompi olla maksamatta huijauslaskuja, kuin yrittää periä rahoja takaisin kun oikeudet debit kortille annettu.

    • Anonyymi

      Paska firma,tuli väärän kokoset sängynjalat,maksoin ennakkoon,puhelin ei vastaa,miten voin palauttaa ja saaha rahat takasin

    • Anonyymi

      Hei.Tilasin tämä vuonna maaliskuun alussa TV tason ON 24 netin kautta,koska en löytänyt mistään muualta tämän kokoista mitä tarvisin.
      Aika pitka odotusaika.Ok.Viihdoin perillä, mitä selviä, että yksi etupala naarmuja. Otin yhteyttä. Taas odotusaika,lähetettiin kuukausin päästä kaksi taas viellisi etupaneeli ja ei kumpikaan kiiltavia.Otin taas yhteyttä.Sama aikana selvisi että myös yla ja alapaneelit samat.Mikali oli osamaksulla ja olin alanut sen kasama sit nyt oon odotamassa sitä oikeita etupaneeli. Ilmoitettiin että vaikeuksia. Ja se kuljetettaan 16.6.Mä oon todella pettynyt ja en suosittele kenellekään tilata tästä ON 24 stä.
      Olisin aiemmiin lukenut kommenttia en olisi tilanut.En ole ainoa kenella pettymystä tästä.

    • Anonyymi

      Samalla oli pakko koko aika lähettä kuvia,minulle tuntui että he epäilesit mistä puhun.

    • Anonyymi

      Itse olen kyllä käyttänyt kyseistä firmaa useastikin ja toimii paremmin kuin junan vessa. Tilaat ja maksat tuotteen. Firma ilmoittaa tarkan toimituspäivän tai saat itse valita vaihtoehdoista itsellesi sopivan. Päivää ennen toimitusta tulee muistutus ja raamikkaat itänaapurin pojat kantaa huonekalut sisälle. Paketista löytyy just se mitä tilasit.
      Ei noissa isoissa nettifirmoissa jokaista pikkulipastoa varten löydy myyjää kertomaan siitä. Sellaista palvelua varten on paree painella Iskuun tai Askoon tms.

    • Anonyymi

      Jos kaipaat sujuvia kalustekauppoja on24.fi ei ole oikea paikka tilata. Ennen tilausta luettujen tuotearvosteluiden vuoksi empien oltu yhteydessä asiakaspalveluun mistä toppuuteltu että kyllä muutama huono palaute tulee vaik hyvin toimisikin.

      Nyt kuitenkin tähän asti kaikki ollut vaikeaa, toimitusaika nettisivujen mukaan 2-5 työpäivää, ja muissa tuotteissa pisin toimitusaika 2-4 vikkoa. Neljä viikkoa tilauksesta ilmoitettu toimitusajan olevan osalla tuotteilla 8-10 viikkoa ja pisimillä 12-16 viikkoa. Muihin vastaaviin myymälöihin poiketen ei ole olemassa takuuta toimitusajasta. Asiakaspalvelu oli mukavaa ja nopeaa kunnes lasku maksettiin, tämän jälkeen spostitse janpuhelimitse ollut hyvin nihkeä ja vähättelevää, kauppojen purku vielä kesken niin en voi vielä kertoa pontettiaallisille ostajille miten se sujuu, pahalta näyttää ainakin muiden arvioiden kohdalla.

    • Anonyymi

      Minulla todella huonoja kokemuksia! Tilasin mattoja, josta maksoin aika paljon, repeytyivät hetkessä. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, josta luvattiin asiasta laittaa reklamaatio eteenpäin. HUPS! Ei kuulunut mitään ja aloin kysellä, vastaus oli, että mattoja huollettu väärin, asia loppuun käsitelty! Aivan tyrmistyttävää toimintaa!!! Ensimmäiset matot elämäni aikana, jotka repeilleet/purkautuneet. Hyvin vähällä käytöllä ollut n.5kk;tta. En tule tilamaan enää mitään ko.firmasta ja EN VOI SUOSITELLA KENELLEKKÄÄN!

    • Anonyymi

      olen samaa mieltä varokaa ei puhelimes voi sopii mitään ainoastaan sähköpostilla tosi hankalaa eivät ole vastuussa tavaran toimituksesta varokaa

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, OLKAA VAROVAISIA! Tilasin yli 200€;n matot, jotka muutaman kk;n käytössä ja päät repeilleet/purkautuneet. Asiakaspalvelusta tarjottiin 7€; n alennusta. Sehän ei tietenkään korvaa rikkinäisiä mattoja. Luvattiin olla valmistajaan yhteydessä. Ei kuulunut mit.ja kun kysyin, vastaus oli: olet käyttänyt/huoltanut mattoja väärin. Asia loppuun käsitelty. Ei korvata! Rahat meni aivan hukkaan!!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe