Mulla on tässä parin kuukauden aikana mennyt otsa kauhean näköiseksi.Sellaisille pienille finneille joita on koko otsa tiheästi. Muualla ei ole juurikaan finnejä enää, olen 26 v. Aikaisemmin kyllä. Jostain syystä minusta tuntuu että nämä on tulleet talven tullen kun olen joutunut käyttämään paljon pipoa? Voiko tämä olla mahdollista? Onko kellään muulla käynyt näin..??Otsa on pinnalta kuiva, mutta pohjimmiltaan rasvainen. Nyt se jopa tuntuu kurjalta kun ei tiedä kuivattaisiko vai kosteuttaisi sitä!Voiko otsa vaan hikoilla pipon alla (tiukka fleece hattu) niin että iho menee noin huonoksi? Kaiken lisäksi on ollut niin kylmää, ettei ole tarennut kävellä otsa paljaana..? Täytyykö toivoa jo kevään tuloa...
talvella finnit otsassa??
3
2502
Vastaukset
- asjdakj
Samaa ilmenee minulla. Itsekin tosiaan pähkäilen, että aiheuttaako sen pipo, kosteusvoide (aqualan l) vai sitten taas toisaalta kuiva ilma ja sitä myöten ihon kuivuus.
Ja vielä lisäks, että roa-kuuri syötynä, joten ihon sietäis olla näpytön. Alkaa pikkusen stressaamaan kun joutuu kolmen vaihtoehdon välillä alkaa arvuuttelee, että mistä ajoittaiset näpyt tulevat. Mutta joo, pipoa koitan pitää mahdollisimman vähän, paitsi ulkona, 2 kertaa kasvot pesen päivässä miedolla puhdistusgeelillä ja kosteutan sen jälkeen.- ekaan viestiin
Sitten olen kyllä samaan aikaan joutunut syömään vatsavaivoihin lääkkeitä, ja kohta 4 viikkoa pepcid duo-valmistetta. Voiko tuo lääke sitten aiheuttaa finnejä..??Sitäkään en osaa sano. olen miettinyt josko menis ihonpuhdistukseen, mutta tää on kyl jotenkin nyt niin tulehtunut otsa..se oikeesti tuntuukin tosi kipeeltä!ehkä ihon allakin finnejä ja pinta silti tosi kuiva, niin tuntuu tosi kurjalta. Miten saan ihon kuntoon häihin puolen vuoden päästä...yhyy...No ehkä tämä sit katoaa yhtä nopeasti kuin on tullutkin, sitähän en tiedä.Pitänee lisätä veden juontia vielä ja vetää pipo ylemmäs otsalta!:)Olen kaiken lisäksi syönyt tosi terveellisesti pari kuukautta. Niin, tän siitä sitten saa...Mulla tulee häihin sit huntu, joka peittää kasvot..heh:)!
- ..........
Ihotautilääkärini kehotti välttämään pipon käyttöä niin paljon kuin mahdollista, sillä se hautoo päänahkaa ja otsaa. Nyt otsa täynnä näppyjä, mutta ei auta kun pakkasta on vaikka kuinka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723