Onko käyttökokemusta tarvikeliikkeiden kattotelineistä Hondaan.Merkkejä on kaksi toinen on Thule ja toisen nimeä en muista.
Alkuperäisen telineen hinta on huikea verrattuna tarvikeliikkeen telineisiin verrattuna.
Honda Accord sedan kattotelineet
4
1102
Vastaukset
- Accord -00
Tilasin tuossa juuri omaan -00-sedaniini Mont Blancit, kalliimmat kuin tarvike, halvemmat kuin Thule tai alkuperäistelineet. Kannattaa joka tapauksessa vertailla hintoja, säästin noissakin 30€ ajamalla n. 400m. Ei ole siis aiempaa kokemusta.
- ihanok
mulla hondassa thulen telineet, ei mitään valittamista, helpot asentaa ja saa paljon lisätarvikkeita.
- oulunpoika
Onko sinulla minkä ikäinen sedan Honda ja oliko kiinnitysmekanismissa kaikki ok vaiko oliko jotain hämminkiä.Oletko laittanut telineisiin suksipidikkeet vai suksipoksin? Jättääkö tarviketelinen mitään hankaumajälkiä auton maalipinnalle?
- geepeli
Olisit tinkinyt auton ostossa mukaan samaan hintaan, niin minäkin tein.
Thulen telineet tosin diesel tourerin katto kaiteisiin mutta hyvät tuntuu olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468