Hannes Manninen on valehtelija

Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen hallituksen yksi surkeimmista ministereistä Saarelan, Pekkarisen, Hyssälän,Kääriäisen, Korkeaojan ja Lehtomäen ohella on Hannes Manninen.

Tuon Hannes Manninen juntin suusta ei juuri totuuden sanaa kuule. Eduskunnan esittämään välikysymykseen kuntatalouden vaikeuksista, Manninen vastasi puhuen muunneltua totuutta.

Jo Tornion kaupunginjohtajana Hannes Manninen tuli tunnetuksi siitä, että aina vaalien alla hän "unohti" kertoa Tornion taloudessa odotettavissa olevista vaikeuksista. Samaa Manninen on yrittänyt jatkaa myös ministerinä.

Mannisen "älynväläyksiin" ministeriuran alusta kuuluu ehdotus pääkaupungin siirtämisestä Ouluun.

Nyt Hannes Manninen on huomannut millaisiin vaikeuksiin hän on Suomen kunnat saattanut. Siksi hän on alkanut jarruttaa itse käynnistämäänsä kuntauudistusta. Manniselle tärkeintä on puoluepoliittinen suhmurointi. Kuntien ja kansalaisten edulla ei tälle KEPUn surullisen hahmon ritarilla ole mitään merkitystä.

Toivottavasti Manninen ymmärtää tehdä välttämättömät johtopäätökset ja anoo välitöntä eroa.

7

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten ilmeisesti

      puhuu totta!!!

      • Olen rhellisyyden ja avoimen politiikan leppymätön puolustaja.

        Sellaista täällä KEPUlien palstalla tarvitaan.


      • Sonnimies
        Känä kirjoitti:

        Olen rhellisyyden ja avoimen politiikan leppymätön puolustaja.

        Sellaista täällä KEPUlien palstalla tarvitaan.

        Jyrki-boy ja Sauli olivat surkeita esiintyjiä MTV: ohjelmassa.

        Sinä et varmaan tohtinut katsoa, vaan sorvasit saitilla sonta-avaustasi, joka on täysi vale.


      • kesyjä
        Sonnimies kirjoitti:

        Jyrki-boy ja Sauli olivat surkeita esiintyjiä MTV: ohjelmassa.

        Sinä et varmaan tohtinut katsoa, vaan sorvasit saitilla sonta-avaustasi, joka on täysi vale.

        ja pieniä, sauli kiukkuili kuin kissa pistosissa, jyrkiltä tuli sitä ulkoa opittua laulua.


    • kestettävää

      ja sitten koko kepun luuserisakki lähtee piiiiitkääääään oppositioon.

      • kovasti!

        Kyllä kaikki mainitut ministerit ovat niin valehdelleet! Kepu ei rehellisyyttä ja kansan asiaa tunne!


    • tiedät Hannes Mannisen Haapaveden kunnanjohtajana olo ajasta,kun se on jäänyt tuosta sinun arvioinnista pois?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe