Hannes Manninen on valehtelija

Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen hallituksen yksi surkeimmista ministereistä Saarelan, Pekkarisen, Hyssälän,Kääriäisen, Korkeaojan ja Lehtomäen ohella on Hannes Manninen.

Tuon Hannes Manninen juntin suusta ei juuri totuuden sanaa kuule. Eduskunnan esittämään välikysymykseen kuntatalouden vaikeuksista, Manninen vastasi puhuen muunneltua totuutta.

Jo Tornion kaupunginjohtajana Hannes Manninen tuli tunnetuksi siitä, että aina vaalien alla hän "unohti" kertoa Tornion taloudessa odotettavissa olevista vaikeuksista. Samaa Manninen on yrittänyt jatkaa myös ministerinä.

Mannisen "älynväläyksiin" ministeriuran alusta kuuluu ehdotus pääkaupungin siirtämisestä Ouluun.

Nyt Hannes Manninen on huomannut millaisiin vaikeuksiin hän on Suomen kunnat saattanut. Siksi hän on alkanut jarruttaa itse käynnistämäänsä kuntauudistusta. Manniselle tärkeintä on puoluepoliittinen suhmurointi. Kuntien ja kansalaisten edulla ei tälle KEPUn surullisen hahmon ritarilla ole mitään merkitystä.

Toivottavasti Manninen ymmärtää tehdä välttämättömät johtopäätökset ja anoo välitöntä eroa.

7

640

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten ilmeisesti

puhuu totta!!!

• Olen rhellisyyden ja avoimen politiikan leppymätön puolustaja.

Sellaista täällä KEPUlien palstalla tarvitaan.

• Sonnimies
        Känä kirjoitti:

Olen rhellisyyden ja avoimen politiikan leppymätön puolustaja.

Sellaista täällä KEPUlien palstalla tarvitaan.

Jyrki-boy ja Sauli olivat surkeita esiintyjiä MTV: ohjelmassa.

Sinä et varmaan tohtinut katsoa, vaan sorvasit saitilla sonta-avaustasi, joka on täysi vale.

• kesyjä
        Sonnimies kirjoitti:

Jyrki-boy ja Sauli olivat surkeita esiintyjiä MTV: ohjelmassa.

Sinä et varmaan tohtinut katsoa, vaan sorvasit saitilla sonta-avaustasi, joka on täysi vale.

ja pieniä, sauli kiukkuili kuin kissa pistosissa, jyrkiltä tuli sitä ulkoa opittua laulua.

• kestettävää

ja sitten koko kepun luuserisakki lähtee piiiiitkääääään oppositioon.

• kovasti!

Kyllä kaikki mainitut ministerit ovat niin valehdelleet! Kepu ei rehellisyyttä ja kansan asiaa tunne!

• tiedät Hannes Mannisen Haapaveden kunnanjohtajana olo ajasta,kun se on jäänyt tuosta sinun arvioinnista pois?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      60
      2827
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      95
      1166
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      312
      1109
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      348
      1058
    5. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      60
      988
    6. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      77
      883
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      72
      780
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      90
      735
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      63
      728
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      673
    Aihe