http://www.muutosvoimat-suomi.fi/
Suomi itsenäiseksi vielä kun se on mahdollista!
-->MUISTAKAA ÄÄNESTÄÄYlipäällikkö marsalkka Mannerheimin päiväkäskystä n:o 34.!!!KIITOS KAIKILLE SOTAVETERAANEILLE!!!
Erkki
4
265
Vastaukset
- Jerry Falwell
hyvä juttu kun huomioidaan, että Muutosvoimien
takaa löytyvät mm. ääeikommunistit. Kommunistit
hehkuttamassa Mannerheimin päiväkäskyä, on se
elämä ihmeellistä.- Erkki
No mulla ei ole kommunistien kanssa mitään tekemistä. Olen vain tutustunut puolueen ajatus maailmaan ja todennut heillä olevan paljon samanlaisia ajatuksia kuin minullakin.
Taidat itse olla demari tai keskustalainen?! - Anonyymi00003
Erkki kirjoitti:
No mulla ei ole kommunistien kanssa mitään tekemistä. Olen vain tutustunut puolueen ajatus maailmaan ja todennut heillä olevan paljon samanlaisia ajatuksia kuin minullakin.
Taidat itse olla demari tai keskustalainen?!erkki keetoo
Sitten menään sinne Kärkäiselle ostamaan, jossa pitäisi nielaista kaikki Syytelyt
- Anonyymi00004UUSI
väänänen puhelin Raili vuoti rasmattu sovellus tulkittu kärsämäki lääkinnälinen laite
Alapuolla asuu dna tuttu halvaus potilas. Minun kurkku torven kautta liitävät sen joka joogaan ja muuhen oma hoitoon alasajot LeStaa ovensuu puheet nätti takki Kehitysvaimaswt sillä rasolla loppu kyllemA toivotus
Sitten mennään peceot kanssa jehova ym liitänään kärkäinen ylivieskaa huutamasn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641566
- 60899
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe48849- 60848
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka35760- 98753
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi57664Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56658Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa35639Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39596