Mitkä on törkeimmät työtarjoukset mitä on teille tarjottu tai mistä olette muutenvaan tulleet tietoisiksi? Voi kertoa myös muunlaisesta kikkailusta palkan kanssa.
Viime keväänä Silja haki matkamyyjiä Viroon. Alkupalkka oli 3.13 euroa tunti, ja majoitus olisi järjestynyt jonkinlaisissa soluasunnoissa.
Europa kun meni telakalle, ne lomautti sähköukot sieltä. Soitti vielä kuulemma koulut läpi ja pyysi saada harjoittelijoita.
Törkeimmät työtarjoukset
8
5014
Vastaukset
- tarjottiin
konemiehen hommista vuonna 2006. 30 päivää kuukaudessa töissä, 8 h päivässä. Tekee 1250e: 240h = 5,2 euroa/tunti. Ja ihan laillisesti Suomessa.
- Regoris mortis
Jokainen niistä. Luuleeko ne että minä niin köyhä olen että töihin tarvitsisi mennä?
- 2005 Maerskilta
1600 usd 5:1-vuorottelulla/2.Officer. Se on jo aika kuuma mun mielestä.
- hottii sopparia
ovat tarjonneet!! :) Täällä kun joskus joku väläytteli että päällystöstä on maailmalla pula, niin vastasinkin siihen että HALVASTA päällystöstä on pula. Kyllä noihin sopimuksiin suostuvista perämiehistä on varmasti pulaa...Filppari perämiehellekin toi alkaa olla jo aika nihkee sopimus.
hottii sopparia kirjoitti:
ovat tarjonneet!! :) Täällä kun joskus joku väläytteli että päällystöstä on maailmalla pula, niin vastasinkin siihen että HALVASTA päällystöstä on pula. Kyllä noihin sopimuksiin suostuvista perämiehistä on varmasti pulaa...Filppari perämiehellekin toi alkaa olla jo aika nihkee sopimus.
kyllä on ja ihan hyvilläkin varustamoilla.
Tuttuni jäi juuri pois Princessiltä förstin jopilta ja kertoi palkan olleen noin 6500 € kuussa työkuukausilta. Systeemi oli 4:2 ja tuttu jäi pois kun joka kerta kun lomalle olisi pitänyt lähteä niin pidensivät törniä parilla viikolla jos mistäkin syystä. Eikä kuulemma puhettakaan, että sitten paluuaika laivalle olisi muuttunut kun kerran rotaatiot oli lukkoon lyöty. Lomalla sitten iski kaverille aina viikon kurssi ja parempina lomina kaksi.
Eli hyvä jos neljän ja puolen kuukauden jälkeen jäi kuukausi lomaa ja sekin parin viikon palasissa kun ne kurssit rikkoivat lomat.
Eli pulaa on kaikkialla, niilläkin näköjään, jotka maksavat jotakuinkin okei.- silloin niinkuin vieläkin
hottii sopparia kirjoitti:
ovat tarjonneet!! :) Täällä kun joskus joku väläytteli että päällystöstä on maailmalla pula, niin vastasinkin siihen että HALVASTA päällystöstä on pula. Kyllä noihin sopimuksiin suostuvista perämiehistä on varmasti pulaa...Filppari perämiehellekin toi alkaa olla jo aika nihkee sopimus.
kyse olevan burma-ukri-intia päällystösta enemmänkin.
- 4:2 vuorottelussa
Yahoo kirjoitti:
kyllä on ja ihan hyvilläkin varustamoilla.
Tuttuni jäi juuri pois Princessiltä förstin jopilta ja kertoi palkan olleen noin 6500 € kuussa työkuukausilta. Systeemi oli 4:2 ja tuttu jäi pois kun joka kerta kun lomalle olisi pitänyt lähteä niin pidensivät törniä parilla viikolla jos mistäkin syystä. Eikä kuulemma puhettakaan, että sitten paluuaika laivalle olisi muuttunut kun kerran rotaatiot oli lukkoon lyöty. Lomalla sitten iski kaverille aina viikon kurssi ja parempina lomina kaksi.
Eli hyvä jos neljän ja puolen kuukauden jälkeen jäi kuukausi lomaa ja sekin parin viikon palasissa kun ne kurssit rikkoivat lomat.
Eli pulaa on kaikkialla, niilläkin näköjään, jotka maksavat jotakuinkin okei.jos koko elämän tärkein asia on työnteko laivalla. Aika naurettava systeemi niille, joilla on muutakin elämää.
- Ahtermies
silloin niinkuin vieläkin kirjoitti:
kyse olevan burma-ukri-intia päällystösta enemmänkin.
Princess on hakenut Mol-in sivuilla pitkään chief Officeria, palkkakin taulussa.
Vähän off topiccia (eipä tääl paljon ole kyl mitään topicceja ollu hetkeen..)
Eikö ole kummalista firmoissa jotka pitävät itseään safetykulttuurin ykkösinä (kuten VG-Shipping) että vaihtuvuus on niin suuri? Sehän on pakko olla vaarallista jos jengi vaihtuu, oli syy mikä tahansa (palkka, vuorottelu, perhe). Ja miten ne perustelee, että törnit on niin pitkät? kalliilla lentolipuilla vai? Eikö se ole nykypäivänä ainakin aikast huono perustelu?
NSB-llä saa naimisissa olosta ja lapsista alennusta veroprosentissa. Kunpa vielä saisi kymmenennestä lapsesta 1:1 vuorottelun, alkaisin sikiämään urakalla!! Taitais olla lestadiolisia kalikka täynnä :)
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402