Mulla on Husqvarna 345

Aloittaja

Onko se sinusta hyvä moottorisaha?

27

8162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sahaamista

      kiinni leikkaa heti ensimmäisenä päivänä,kokemusta on, ei ikinä ruotsalaista sahaa.

      • Husku-345

        Mulla on ollut tämä saha jo huhtikuusta 1999. Ostin sen uutena Viirelältä. Hyvin on pelannut! Olen kyllä tyytyväinen. Lankomies suositteli. Hällä on ollut jo 6 moottorisahaa ja olivat siellä Keski-Suomessa ukkoporukalla äänestäneet Husqvarnan parhaaksi merkiksi. Niinpä minäkin ostin sen.


      • ukkoporukalla
        Husku-345 kirjoitti:

        Mulla on ollut tämä saha jo huhtikuusta 1999. Ostin sen uutena Viirelältä. Hyvin on pelannut! Olen kyllä tyytyväinen. Lankomies suositteli. Hällä on ollut jo 6 moottorisahaa ja olivat siellä Keski-Suomessa ukkoporukalla äänestäneet Husqvarnan parhaaksi merkiksi. Niinpä minäkin ostin sen.

        jo paljon sahanneet sllä ostamallasi sahalla, eikö ole vähän epävarmaa ostaa käytettyä sahaa.
        Mulla oilkerran Patner merkkinen saha oli huono lähteen käyntiin , pakkasella piti työntää pitkasti ennen kun starttasi.OLi vähän huono partner = kaveri suomeksi.


      • leikkaakin

        jos ketju pyörii normaaliin suuntaan .Siinä mallissa se pitääkin laittaa pyörimään toisinpäin.


      • Ukkoporukka
        ukkoporukalla kirjoitti:

        jo paljon sahanneet sllä ostamallasi sahalla, eikö ole vähän epävarmaa ostaa käytettyä sahaa.
        Mulla oilkerran Patner merkkinen saha oli huono lähteen käyntiin , pakkasella piti työntää pitkasti ennen kun starttasi.OLi vähän huono partner = kaveri suomeksi.

        Ostin siis aivan uuden eli tuliterän eli kerrassaan käyttämättömän ja kiiltävän uhkean Husqvarna-merkkisen moottorisahan Reijo Viirelän rauta-maatalouskaupasta 12.4.1999.
        *** Reijolla oli hyvä iskulause: "Hemmottele sinäkin itseäsi uudella moottorisahalla!"
        *** Ei ole saha leikannut kiinni, mutta puuta on hyvin purrut.
        *** Sille ukkoporukalle en ole sahaani antanut :))
        - Oma saha paras saha!


      • romuja ja rumiluksia
        leikkaakin kirjoitti:

        jos ketju pyörii normaaliin suuntaan .Siinä mallissa se pitääkin laittaa pyörimään toisinpäin.

        harrastatte?
        Hyvä justeeri kestää
        satoja vuosia ja
        jäläki on komiaa.
        Eikä kitkua ja marise.


      • mutta,mutta
        romuja ja rumiluksia kirjoitti:

        harrastatte?
        Hyvä justeeri kestää
        satoja vuosia ja
        jäläki on komiaa.
        Eikä kitkua ja marise.

        mullä on niin raskaat pirra kinttaat, ei leikkaa terä.


      • Ketju väär****
        leikkaakin kirjoitti:

        jos ketju pyörii normaaliin suuntaan .Siinä mallissa se pitääkin laittaa pyörimään toisinpäin.

        Tulleepi saha päähän


      • Peepu

        Stihl keksi moottorisahan eli ruotsalainen keksi moottorisahan


      • Anonyymi

        Kai se kiinni leikkaa jos sahaa puhtaalla bensalla johon ei ole lisätty seos öljyä.tollanen sahan käyttä ei tarvii ollenkaan sahaa kirves käteen jos pysyy sekään.tai tikki saha se ei leikkaa kiinni.


    • harras-metsuri

      son näin harrastelijalle oikeen sopiva saha.toimii hyvin en valita eikä sahakaan puolla

    • ei-Jussi***

      Naapurin pojanvintiöt selitti, että Ju*si pelekää kovaa m-sahan ääntä.
      eihä se jus*a voi sahata ko seon vihreän aatteen saanu hauki-jaskalta.
      Koivut valittaa, jos sahhaa tarjoaa niille >>>>>>>>>>>

    • kapuzio

      ostin huskin 345 sen uutena 2001vuonna !muutaman vuoden päästä öljypumppu meni rikki ja käynnistysnarun vetojousimyös !enkä ollut sahannut kovinkaan paljon !ihmeen nopeasti tuli remonttia luulin huskia paremman laatuiseksi sahaksi !no sen jälkeen on toiminut erittäin hyvin ja lähtee hyvin käyntiin aina ja käy hyvin !on tarpeeksi tehoja myös paksuihin puihin !muuten olen ollut 345seen erittäin tyytyväinen mutta ei ole tullut kovin paljoa sahattua vuisittain !toisen ostin 345sen käytettynä tuli vikoja jo tunnin sahaamisen jälkeen ! tällä hetkellä toimii ihan hyvin mutta saa nähä kuin pitkään ?voi olla että en enää osta käytettyä sahaa ! uusi saha ois tullut halvemmaksi ja ois saanu takuun myöskin !no tuli oppirahat maksettua .

    • kk2220

      onhan se stihl parempi,jättipuun kaadossa on ulkomailla aina stihl,stihl tekköö nykyajan suurimman sahankin(125 kuutioinen),

    • RaketJonserettiparas

      Hyvä se on jos se ei ole maanantaipäivänä tehty.
      Minulla oli yksi maanantaina tehty husku, eikä sillä tehnyt mitään.
      Nykyinen moottorisaha ja raivausaha ovat toimineet aivan moitteetomasti.
      Mutta olen kuullut että stiilin omistaja metsureista on tullut juoppoja kun eivät ole saaneet stiiliään käyntiin.
      Itelläkin on ollut stiilin kanss suuria käynnistymis vaikeuksia.
      Eräässä työpaikassa.

      • Koirikivetön

        Kyllä husku on hyvä, mutta osta uusi 10 v. välein!
        Äläkorjauta.... :(


    • Puskat pois!

      Huskin raivuri toimii kuin ajatus!
      Ostin senkin muutama vuosi sitten ja uutena tietenkin.

    • vanahaukko

      mullahi oli kerran sellane saha.Ei toiminu kyllä koskaan.Sadattelin sahaa kovasti ja sah a varmaan sen
      johdosta soutaessani jokea pitkin keikahti veneestä ja putosi veteen. Liekkö Ahti vieny vaan ei sitä löytyny vaikka kuinka naarattiin.

      • mullahioli

        Sattuu sitä paremmissakin perheissä että lapsi kirveen nielee ja taikinasta löytyy.


    • aloittaja1999

      Olen tuon vuonna 1999 ostamani Husku 345 sahan vaihtanut pari vuotta sitten uuteen Stihl MS 180 C:hen.
      Stiili lähtee paremmin käymään ja on kevyempi.

    • kallistapensaa

      Vanhaan joutuu tekemään aina remppaa.

      • Hankinthakkaaja

        Kyllä 445 husky on paras. Kohtuu kevyt vielä käyttää ja voimaki riittää isollekki tukille.


    • STIHLonYKKÖNEN

      miksei se väliaikasena sahana mee ihan tovin ennenkuin tilhin saat ostettua

    • Anonyymi

      Kun oli 16 vuotta vanha aloitus ja kysymys, niin ehkäpä asia on jo kysyjällekin selvinnyt?

    • Anonyymi

      Onko husku vielä soiva peli?

    • Anonyymi

      Minulta on semmonen hävinny! Mistä löyän takasin?

    • Anonyymi

      Sopii tämmöselle aloittelialle mikä sahannu lapsesta saakka Husqvarnan ammattisahoilla. Nyt kuuskymmppisenä olen opettelemassa sahan hallintaa mikä alkaa lopulta onnistua. Näin YOU TUBE videolta miten moottorisaha käynnistetään. Tein mallin mukaan ja jumalaut mikä ääni siitä lähtikään ja terä alkoi pyöriä, nyt sahaaminen sujuu paljon nopeammin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe