Miä kiertue sillä on nyt? Onko se New York? ...onko hyvä? Mitä kappaleita se veti, pelkästää New York levyn biisejäkö? ...vai onko tän kevään keikoilla ihan kaikkia kappaleita? Ouluun olis tarkotus mennä kattomaan.
onko kukaan ollu tuiskun
4
460
Vastaukset
- Jaretc.......
New York 2007 on kiertueen nimi. Mä olen menossa katsomaan Anttia laivalle m/s Galaxy:lle 20.2. Saa nyt nähdä millainen keikka se on. Jännää mua se hieman kun nään Antin ensi kertaa ihan livenä.
Tulee varmasti upea talinnan reissu. Antti on musta upea artisti. Matka Talinnaan jännittää mua muutenkin. Kun en ole siellä aikaisemmin käynyt.
T: Jaretc - olin
Vaasassa katsomassa. Hyvä oli meno ja yleisö kunnolla mukana. Biisit oli pääasiassa New Yorkilta, mut myös joitain vanhempia biisejä oli mukana.
Suosittelen!!! Kaveritkin oli intona, vaikka eivät Tuiskusta oikein piittaakaan. - M.I.C
Tosin ei pääse semistä mihinkään. Edes aliarvostettu Leave me alone biisillä
Tyyppi jota varmaankin tarkoitat on HANNA PAKARINEN!
Sillä ei ole Antin kanssa mitn tekemistä, tai sanotaan suoraan että sillä on Antti Tuiskun kanssa yhtä vähän tekemistä kuin lihapullalla ja munkilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014368Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743631105- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82843- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806