Eiks ollu raflaava otsikko!
Mutta saattaa se tappaa, ainakin jos ei käytä turvavyötä.
Sisäasiainministeriön tutkimuksen mukaan
VAIN 80% POLIISEISTA KÄYTTÄÄ TURVAVYÖTÄ!
Silti heillä on oikeus sakottaa 100% autoilijoita, jotka eivät myöskään käytä turvavyötä.
Nopeus
6
807
Vastaukset
ainakin täällä päin ne saavat myös ajaa ylinopeutta (ei hälytysajossa) ja puhua kännykkään ajaessa.
- toope
Ei nopeus tapa ketään, vaan se äkkipysäys!
- ymmärtää?
Vaikka johan tuo nimimerkkisikin sen kertoo.
Otsikko oli kirjoitettu vain raflaavuuden takia, eikä sillä ollut mitään tekemistä itse asian kanssa, toope.
Väitänpä, että kaikki 100% poliiseista eivät sakota turvavöiden käyttämättömyydestä. Kohdalleni on ainakin sattunut sellaisia poliiseja, joten tähän perustan väitteeni. Tilastoja asiasta minulla ei ole.
- asia linjalla
Onko jepeille jätetty jotain porsaanreikiä, vai onko pykäkä ehdoton ? Entäpä muut poikkeukset ?
- Ohjaamotarkkailija
Poliisi vetoaa:"tilanne vaatii..."
Pitäiskö seuraavalla kerralla hyökätä ekana niiden autolle tarkastaa,avaavatko vöitään..?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822