(huom tämän idiksen aloitukseen sain Arkulta)
Jos nyt jostain syystä ilmoittaisin poistuvan palstalta (jota en vielä tiedä), niin laadin tähän siltä varalta ennakoivan ilmoituksen.
On vapaasti muidenkin käytettävissä.
Näin pitkäaikaisena kirjoittajan tiedustelisin mitä kohteliaammin seuraavia seikkoja, jotka tulevat tähän alle mainituiksi.
Pyytäisin harkittuja ja vilpittömiä vastauksia.
Ensinnäkin: Aiheuttaisikko poistumiseni
a) surua ja katastrooffia
b) menetyksen haikeutta
c) suurta onnen tunnetta
d) tuskin edes huomattaisiin
e) jotain muuta -----mitä?
Toisekseen: Vaikuttaisikko poistumiseni mitenkään
palstan elävyyteen ja uudistumiseen
a) merkittävästi
b) palsta loppuisi kokonaan
c) kaikki jäisi ennalleen
d) jotain muuta----mitä?
Minkä arvosanan antaisit suosiostani palstalla
a) täysin nolla
b) kiitettävää luokkaa
c) luulottelua koko suosio
d) hoh ja hoijaa, kaikkea sitä kysytäänkään
Tunnetko saaneesi edes jotain nikkini kirjoitusten perusteella
a) eivät ole hetkauttaneet mitenkään
b) viisastumista
c) nautintoa
d) iloa ja naurua
e) vai, että tälläista höpinöitiä pitäis vielä kaivata..höh*
Huomauttaisin, että kysymykseni ovat tärkeitä ja vastaamattomuuskin katsotaan jonkinlaiseksi kannanotoksi.
Ps. Älkääkä edes kuvitelko noin vain minusta pääsevänne:=)
Ennakoiva ilmoitus
47
1621
Vastaukset
- SikurLiina ejk
Jo tunti on mennyt ja yli parikymmentä lukijaa, eikä yhtään vastausta:(
Ilmoitan nyt poistuvanimuihin hommiin...NIIN KERTA!!! ..palstalle jäämistäsi ;D
Jos minä nyt sitten tunnustaisin ekana...
b) menetyksen haikeutta
d) jotain muuta----mitä?
Yx on joukosta poissa... ei sota yhtä miestä kaipaa, jokainen on korvattavissa ja korvaantuu tavalla tai toisella huonompaan tai parempaan...
b) kiitettävää luokkaa
b) viisastumista
c) nautintoa
d) iloa ja nauruaPoistumisesi ei aiheuttaisi kovin suurta katastrofia, mutta kuka noita kilpailuja sitten järjestäisi. Tietysti niitä voi kuka tahansa pitää, mutta kuka osaa sekoilla niissä paremmin ja taitavammin kuin sinä
Arvosanaksi antaisin suuren kiitoksen. Olet sen ansainnut.
Ja kyllä noista sinun kirjoituksista aina jotain irti saa, ei ne mihinkään palstan täytteeksi unohdu. Mikä tärkeintä, minähän ne jokatapauksessa luen.
Olet sen verran tuottelias, että olet siviilissä varmaan kova likka puhumaan!:))- SikurLiina
..että niikus minä olisin suurimman katastrofin aiheuttajana kisajärjästäjänä:))) ? 'ihan viattomana*
Sinun tekstejäsi täällä kaipaisi useamminkin.
Milloin olet viimeksi tehnyt aloituksen? SikurLiina kirjoitti:
..että niikus minä olisin suurimman katastrofin aiheuttajana kisajärjästäjänä:))) ? 'ihan viattomana*
Sinun tekstejäsi täällä kaipaisi useamminkin.
Milloin olet viimeksi tehnyt aloituksen?Viime avauksesta on aikaa todella vierähtänyt. Ehkäpä jossain vaiheessa aktivoidun ja yritän keksiä jotain ruudulle laitettavaa. Mielestäni täällä riittää mainioita avauksia pilvinpimein.
- tapatoimittaja
e) jotain muuta -----mitä? Emmä tiedä.
a) merkittävästi
b) kiitettävää luokkaa
c) nautintoa
d) iloa ja naurua- SikurLiina
..aivan aikuisen oikeesti vois edes unissaankaan kuvitella, että niiden puuttuminen palstalta muuttaisi koko palstaa.
Jos sinäkin olet pitempään täältä kadoksissa , niin syränalassa on kuin joku ontto kohta.
Alkaa märisyttää.
- SikurLiina
..saamiani vastauksia:-)))
Ennekaikkea siksi, että jos olen sentään saanut edes jonkunlaista naurua ja iloa aikaan.
Täytynee myöntää tämän avaukseni olleen höntimmästä päästä , mitä täällä palstahistorian aikana olen koskaan tehnyt. (selityksenä tähän antipiottikuuri, jonka pitkittyneen sitkeän flunssan takia joudun syömään) En kertakaikkiaan voinut vastustaa kiusausta luettuani tuon Arkun avauksen.
Eipä silti, ettenkö itse oikeisti ja rehellisesti surisi , jos kuka tahansa näistä nahdottoman mukavista vakikirjoittajista poistuisi.
Jokainen täällä kirjoittava on ihan omaa luokkaansa. Eikä totisesti toivoisi yhdenkään heittävän hanskojaan naulaan.
Viihdyn tällä palstalla ja aioin jatkossakin olla mukana. Tai mistä sitä tietää, jos vaikka joudun avioitumaan, muuttamaan ulkomaille, tai saan lottovoiton,,,,,tai....
Tää palsta ja porukka täällä on ihan jees.
Ps: Kunhan tässä nyt testailin. *hymyilee leveästi*..olisit voinut mainita minut erityisen viehättäväksi persoonaksi jonka soisit olevan täällä ikuisesti jne..pläp pälp pläää.. noista muista ei niin väliä vaikka ei mainittaisikaan kun ovat aika juntteja ja silleen..kais ymmärrät..
- SikurLiina
Kadunmies kirjoitti:
..olisit voinut mainita minut erityisen viehättäväksi persoonaksi jonka soisit olevan täällä ikuisesti jne..pläp pälp pläää.. noista muista ei niin väliä vaikka ei mainittaisikaan kun ovat aika juntteja ja silleen..kais ymmärrät..
Myönnettävä, että mitä enemmän sinuakin oppii tuntemaan, sen mukavammalta alat tuntua.
Muuten etkös sinä ollutkin horoskoopiltasi Oinas?
----Oinaat tekevät kaiken aina paremmin, kuin kukaan muu---siis ainakin omasta mielestään:D SikurLiina kirjoitti:
Myönnettävä, että mitä enemmän sinuakin oppii tuntemaan, sen mukavammalta alat tuntua.
Muuten etkös sinä ollutkin horoskoopiltasi Oinas?
----Oinaat tekevät kaiken aina paremmin, kuin kukaan muu---siis ainakin omasta mielestään:D..oinas, en varmaan ihan pahimmasta päästä, en tunnista itseäni tuosta "paremmin tekemisestä" olen oikeastaan pirun itsekriittinen en juuri koskaan hyväksy omia tekeleitäni vaikka niistä kyllä yleensä saan kiitosta..kaiken voi aina tehdä paremmin.
Olen muuten ihminyt tuota puuhoroskooppia, olen siinä Tammi ja näyttää siltä että vain se osuu ainoastaan yhdelle päivälle..onkohan paha jos paljastaa syntymäpäivänsä?..ei kai?
- kysymyksiisi
a) surua ja katastrooffia
b) menetyksen haikeutta
c) suurta onnen tunnetta
d) tuskin edes huomattaisiin
e) jotain muuta -----mitä? X Ei väliä.
a) merkittävästi
b) palsta loppuisi kokonaan
c) kaikki jäisi ennalleen
d) jotain muuta----mitä? X Ajan kanssa kaikki unohtuvat.Uutta tulee tilalle.
a) täysin nolla
b) kiitettävää luokkaa
c) luulottelua koko suosio
d) hoh ja hoijaa, kaikkea sitä kysytäänkään X
a) eivät ole hetkauttaneet mitenkään X
b) viisastumista
c) nautintoa
d) iloa ja naurua
e) vai, että tälläista höpinöitiä pitäis vielä kaivata..höh*- SikurLiina
vastaustesi perusteella, että miksiköhän yleensä vaivaudut aloituksiani lukemaan?
- mihin on
SikurLiina kirjoitti:
vastaustesi perusteella, että miksiköhän yleensä vaivaudut aloituksiani lukemaan?
tullut uusia ja niitä ei kovin paljon täällä ole jotka on äänessä.
- Kylli.Kyllä
tai ainakaan muutamaan päivään vastaa täällä kenenkään aloituksiin.
Kettu-pottu-huttu-möks-möks.
Tai jos vastaankin niin ainoastaan SikurLiinan.
Tai no ehkä jonkun muunkin.
No vakavasti ottaen on aina - ihan aikuisten oikeesti - menetys kun kuka tahansa kirjoittaja lopettaa. Jokainen kirjoittaja (ihminen) jättää jälkensä.
En toki minäkään kaikkien mielipiteisiin yhdy, mutta se erilaisten mielipiteiden lukeminen - ja varsinkin se - tuulettaa omia ajatuksia jotka ainakin omalla kohdallani useinkin kaipaavat tuulettamista.- SikurLiina
Pään tulettaminen virkistää aivojen hapen saantia kummasti.
Mistäs syystä sinä nyt möksötät? - Kylli.Kyllä
SikurLiina kirjoitti:
Pään tulettaminen virkistää aivojen hapen saantia kummasti.
Mistäs syystä sinä nyt möksötät?Möksötin BadMyntonille joka jätti bordellinisännän tehtävät lennossa eikä vastannut hintatiedusteluuni. Jälkeenpäin ajatellen taisi tehdä viisaasti :))))
No oikeastaan sekin oli vain seurausta siitä, että minua harmitti ihmissuhdesotkut joita muutamat tuntuvat jatkuvasti harrastavan ja kiukuttelevat sitten julkisesti. - SikurLiina
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Möksötin BadMyntonille joka jätti bordellinisännän tehtävät lennossa eikä vastannut hintatiedusteluuni. Jälkeenpäin ajatellen taisi tehdä viisaasti :))))
No oikeastaan sekin oli vain seurausta siitä, että minua harmitti ihmissuhdesotkut joita muutamat tuntuvat jatkuvasti harrastavan ja kiukuttelevat sitten julkisesti...tulevat ja menevät-)))
Nuo ihmissuhteiden monimutkaisuudet ovat kautta koko ihmiskunnan historian aina puhuttaneet. Kirjailijoilta ei luulis aiheiston loppuvan.
- olla suosittu,
mutta tuskin tänne itkemään jäädään
vaikka poistunetkin palstalta.
Niin että omiin sanoihisi tukeutuen;
hohhoijaa, kaikkea sitä kysytäänkin.- SikurLiina
suosion tavoittelu ei suinkaan ole päämääräni täällä kirjoittaessa. Ennemminkin kirjoitan siksi, että se on hauskaa, kehittävää ja mielenkiintoista.
Ehkäpä et kovin hyvin mieltänyt kyselyni tarkoitusta. Tämä oli nyt tietynlainen kannanotto näihin palstalta poistumissessiohin.
Meillä joilla on täällä pitempi kirjoitushistoria takanamme, olemme varmaankin kiintyneimpiä toisiimme kirjoitusten perusteella.
Voisin itse ainakin heti sanoa muutamia nikkejä, joiden poistuminen on surettanut. - koukussa.
SikurLiina kirjoitti:
suosion tavoittelu ei suinkaan ole päämääräni täällä kirjoittaessa. Ennemminkin kirjoitan siksi, että se on hauskaa, kehittävää ja mielenkiintoista.
Ehkäpä et kovin hyvin mieltänyt kyselyni tarkoitusta. Tämä oli nyt tietynlainen kannanotto näihin palstalta poistumissessiohin.
Meillä joilla on täällä pitempi kirjoitushistoria takanamme, olemme varmaankin kiintyneimpiä toisiimme kirjoitusten perusteella.
Voisin itse ainakin heti sanoa muutamia nikkejä, joiden poistuminen on surettanut.Uutta tulee,vanhat jää.Etsit huomiota?
- SikurLiina
koukussa. kirjoitti:
Uutta tulee,vanhat jää.Etsit huomiota?
..olla vapaasti omaa mieltäsi.
Mitäs minä sitä muuttamaan. - SikurLiina
koukussa. kirjoitti:
Uutta tulee,vanhat jää.Etsit huomiota?
,,tarvitsemaasi huomiota, niin vastaisitko seuraaviin kysymyksiin:
Mikä saa sinut kirjoittamaan tällä palstalla?
-kuulutko ihan uusiin kirjoittajiin?
-toivoisitko kaikkien täällä pitempään kirjoittaneiden poistuvan?
-millaisista aloituksista olet kiinnostunut?
-nautitko kirjoittamisesta?
-mikset kirjoita/kommentoi rekatulla nikillä?
-tunnetko, että sinulla on jotain tärkeää viestittävää muille?
-oletko omasta mielestäsi mielyttävä ihminen?
-miten muitten mielestä? - SikurLiina
SikurLiina kirjoitti:
,,tarvitsemaasi huomiota, niin vastaisitko seuraaviin kysymyksiin:
Mikä saa sinut kirjoittamaan tällä palstalla?
-kuulutko ihan uusiin kirjoittajiin?
-toivoisitko kaikkien täällä pitempään kirjoittaneiden poistuvan?
-millaisista aloituksista olet kiinnostunut?
-nautitko kirjoittamisesta?
-mikset kirjoita/kommentoi rekatulla nikillä?
-tunnetko, että sinulla on jotain tärkeää viestittävää muille?
-oletko omasta mielestäsi mielyttävä ihminen?
-miten muitten mielestä?Montako aloitusta olet tällä palstalla tehnyt?
Saitko paljon vastauksia?
Mikä sai sinut vastaamaan aloitukseeni?
Vieläkö haluat keskustella asiasta?
Millaisena keskustelijana pidät itseäsi?
Millasinen olet muiden mielestä? - Ohikulkuri
SikurLiina kirjoitti:
Montako aloitusta olet tällä palstalla tehnyt?
Saitko paljon vastauksia?
Mikä sai sinut vastaamaan aloitukseeni?
Vieläkö haluat keskustella asiasta?
Millaisena keskustelijana pidät itseäsi?
Millasinen olet muiden mielestä?kyselytulvalla vaan sen että et kestä yhtään arvostelua, pikkusieluisuutesi tuli hyvin esille.
Seuraavaksi ilmeisesti ilmoitat purjehtivasi muille areenoille palataksesi kohta takaisin uudella nikillä :D - SikurLiina
Ohikulkuri kirjoitti:
kyselytulvalla vaan sen että et kestä yhtään arvostelua, pikkusieluisuutesi tuli hyvin esille.
Seuraavaksi ilmeisesti ilmoitat purjehtivasi muille areenoille palataksesi kohta takaisin uudella nikillä :DEn ole tähänkään asti aikonut, enkä purjehtinut muille arenoille, joten miks varten niin tekisin?
Taisit yliarvioida oman vaikutuksesi kirjoittamiseeni :-))))
Kuten jo ilmaisin, niin vapaasti saat mielipiteesi minun puolesta ilmaista.
Oikeasti en edes tiedä, mistä asiasta arvostelet minua------En näe tuota arvosteluna, ennemminkin sanot vain oman näkemyksesi. Joten se siitä. - ollutkaan,
SikurLiina kirjoitti:
En ole tähänkään asti aikonut, enkä purjehtinut muille arenoille, joten miks varten niin tekisin?
Taisit yliarvioida oman vaikutuksesi kirjoittamiseeni :-))))
Kuten jo ilmaisin, niin vapaasti saat mielipiteesi minun puolesta ilmaista.
Oikeasti en edes tiedä, mistä asiasta arvostelet minua------En näe tuota arvosteluna, ennemminkin sanot vain oman näkemyksesi. Joten se siitä.ainoastaan toteamus. Asiat vain nähdään eri tavalla katsojasta riippuen, joten se siitä.
- SikurLiina
ollutkaan, kirjoitti:
ainoastaan toteamus. Asiat vain nähdään eri tavalla katsojasta riippuen, joten se siitä.
olitko nyt eri ihminen, kuin tuo joka sanoi, etten kestä yhtään arvostelua ja kyselytulvalla ilmaisen vain pikkusieluisuuteni?
Mitähän mahtanee ilmaista sinusta puskasta kirjoittelu?
Voinet ihan itse tähän vastata:_)))) - Eri ihminen
SikurLiina kirjoitti:
olitko nyt eri ihminen, kuin tuo joka sanoi, etten kestä yhtään arvostelua ja kyselytulvalla ilmaisen vain pikkusieluisuuteni?
Voinet ihan itse tähän vastata:_))))kaipaamasi arvostelu.
Niin kauan kuin tänne ei vaadita rekkautumista, sinun on turha siitä asiasta natkuttaa. Jos haluat olla täysin rekatuilla palstoilla, niitä netistä löytyy pilvin pimein.
Se, että itse teet rekatulla nikillä tämän tyyppisiä aloituksia, osoittaa sen, että odotat muiden suosiota, kiitosta ja aneluita palstalle jäämisestäsi, *minkä jotkut laumasielut tekevätkin hienotunteisesti*. - SikurLiina
Eri ihminen kirjoitti:
kaipaamasi arvostelu.
Niin kauan kuin tänne ei vaadita rekkautumista, sinun on turha siitä asiasta natkuttaa. Jos haluat olla täysin rekatuilla palstoilla, niitä netistä löytyy pilvin pimein.
Se, että itse teet rekatulla nikillä tämän tyyppisiä aloituksia, osoittaa sen, että odotat muiden suosiota, kiitosta ja aneluita palstalle jäämisestäsi, *minkä jotkut laumasielut tekevätkin hienotunteisesti*.Eikait sinulla hihat sentään palaneet? 'nauraa katketakseen*
Olen pahoillani puolestasi, että otit noin viimeisen päälle tosissaan tämän parodian. Tarkoituksenani oli hiukka leikitellä tuolla Arkin avauksella. Näitä palstalta dramaattisesti poistuvia kohtaa täällä aina silloin ja tällöin. Tämä nyt oli huumoriani laatia tälläinen ennakoiva ilmoitus, eikä suinkaan tarkoitukseni ole nyt ollut poistua.
Huomion saaminen on tietty mukavaa. Eikö sinustakin? Tuskin täällä kukaan ihan itsekseen haluasi keskustella.
Saat/ saatte toki olla rekkaamatta nikkiänne. Ei se minua niin kovasti haittaa. Yleensä en juuri vaivaudu näihin heittelyihin edes vastaamaan. Nyt tein poikkeuksen.
Meinaatkos tosissasi, että nämä muut/ jotkut ovat laumasieluja---niinkö?
Tuota laumasieluisuutta yritettiin aikoinaan kaffeellakin tarjota , mutta huonolla menestyksellä.
Minun mielestäni täällä on erittäin fiksuja, erilaisia ja mielyttäviä kirjoittajia. Ainakin suurin osa. Näitä kiirjoittajia en minä ainakaan ole koskaan kokenut laumasieluisina.
Onko sinulla noin paha olla täällä? - olla eri mieltä.
SikurLiina kirjoitti:
Eikait sinulla hihat sentään palaneet? 'nauraa katketakseen*
Olen pahoillani puolestasi, että otit noin viimeisen päälle tosissaan tämän parodian. Tarkoituksenani oli hiukka leikitellä tuolla Arkin avauksella. Näitä palstalta dramaattisesti poistuvia kohtaa täällä aina silloin ja tällöin. Tämä nyt oli huumoriani laatia tälläinen ennakoiva ilmoitus, eikä suinkaan tarkoitukseni ole nyt ollut poistua.
Huomion saaminen on tietty mukavaa. Eikö sinustakin? Tuskin täällä kukaan ihan itsekseen haluasi keskustella.
Saat/ saatte toki olla rekkaamatta nikkiänne. Ei se minua niin kovasti haittaa. Yleensä en juuri vaivaudu näihin heittelyihin edes vastaamaan. Nyt tein poikkeuksen.
Meinaatkos tosissasi, että nämä muut/ jotkut ovat laumasieluja---niinkö?
Tuota laumasieluisuutta yritettiin aikoinaan kaffeellakin tarjota , mutta huonolla menestyksellä.
Minun mielestäni täällä on erittäin fiksuja, erilaisia ja mielyttäviä kirjoittajia. Ainakin suurin osa. Näitä kiirjoittajia en minä ainakaan ole koskaan kokenut laumasieluisina.
Onko sinulla noin paha olla täällä?Miten niin, jos sanoo mielipiteensä jostain asiasta niin se on merkki pahasta olosta? Keskustelu koostuu mielestäni erilaisista mielipiteistä, myös vastakkaisista, ei kai kirjoittelun tarvitse olla -jee jee samaa mieltä- laumailua?
- SikurLiina
olla eri mieltä. kirjoitti:
Miten niin, jos sanoo mielipiteensä jostain asiasta niin se on merkki pahasta olosta? Keskustelu koostuu mielestäni erilaisista mielipiteistä, myös vastakkaisista, ei kai kirjoittelun tarvitse olla -jee jee samaa mieltä- laumailua?
..itsellesi sopivaa keskusteluseuraa.
En tarkoita, etteikö erimieltä voisi olla ja saisi olla. Mutta taidan nyt siirtyä tuonne "laumaseuran" jee jee puolelle:-D
Toivottavasti teet nyt hyvän yksilöllisen aloituksen, jotta muutkin pääsevät osallisiksi keskestulesta kanssasi.
*jäämme mielenkiinnolla odottelemaan* - mieltä!
Ohikulkuri kirjoitti:
kyselytulvalla vaan sen että et kestä yhtään arvostelua, pikkusieluisuutesi tuli hyvin esille.
Seuraavaksi ilmeisesti ilmoitat purjehtivasi muille areenoille palataksesi kohta takaisin uudella nikillä :DIlmeisesti kirpaisi kun ei kaikki hänestä perusta.Uusia tulee ja vanhoja menee.So?
- hän näitä
ollutkaan, kirjoitti:
ainoastaan toteamus. Asiat vain nähdään eri tavalla katsojasta riippuen, joten se siitä.
kyselyjä laitta jos noin alkaa työntämään hernettä nokkaansa?
- joskus silloin
SikurLiina kirjoitti:
Voinet ihan itse tähän vastata:_))))tällöin täällä käy onko nikki vai ei.Anonyymejä me ollaan silti kaikki.
- ylimieliseltä
SikurLiina kirjoitti:
..itsellesi sopivaa keskusteluseuraa.
En tarkoita, etteikö erimieltä voisi olla ja saisi olla. Mutta taidan nyt siirtyä tuonne "laumaseuran" jee jee puolelle:-D
Toivottavasti teet nyt hyvän yksilöllisen aloituksen, jotta muutkin pääsevät osallisiksi keskestulesta kanssasi.
*jäämme mielenkiinnolla odottelemaan*tekstiltä?
- alimieli
ylimieliseltä kirjoitti:
tekstiltä?
taisi tulla tuolta muualta
- nikittömät ry
joskus silloin kirjoitti:
tällöin täällä käy onko nikki vai ei.Anonyymejä me ollaan silti kaikki.
taidat heitellä näitä samana henkilönä
- nokkapokka
hän näitä kirjoitti:
kyselyjä laitta jos noin alkaa työntämään hernettä nokkaansa?
löytyvät näiltä nikittömiltä
- uusio nikki
mieltä! kirjoitti:
Ilmeisesti kirpaisi kun ei kaikki hänestä perusta.Uusia tulee ja vanhoja menee.So?
tuskin kukaan kaipaiskaan
- tarviskaan
uusio nikki kirjoitti:
tuskin kukaan kaipaiskaan
Minulla on sentään elämä ja saan sieltä sen huomion mitä tarvitsen,ihan kerjäämättä. ;)
- Herneitäkö?
nikittömät ry kirjoitti:
taidat heitellä näitä samana henkilönä
Ehei.Viuhahtelen täällä ja se ei nikkiä kaipaa.Anonyymejä ollaan kaikki.On nikki tai ei.Ei kai tänne asumaan tulla?
- Hah Hah
mieltä! kirjoitti:
Ilmeisesti kirpaisi kun ei kaikki hänestä perusta.Uusia tulee ja vanhoja menee.So?
ja kun kirpasee tarpeeks niin sitten vielä painutaan puskaan huutelemaan :DDD
- animattiN
Hah Hah kirjoitti:
ja kun kirpasee tarpeeks niin sitten vielä painutaan puskaan huutelemaan :DDD
molemmat. Te siellä huutelette ilkeyksiä toiselle. Oletteko kenties aivan aikuisia.
- yopollo
avauksen varsinaisiin kysymyksiin, oma vähä näkymiseni täällä johtuu a) palveluntarjoajan vaihtumisesta b) muista kiireistä, mm. työ, sielläkin tietojärjestelmät muuttuivat juuri äsken c) siitä että jälkikasvu istuu tässä tiiviisti koko ajan varsinkin tämän hänellä alkaneen hiihtoloman myötä.
Koskien puuttuvia vastauksia muualle joskus olen kirjoittanut hajatelman jotensakin näin: rivien välistä kukin lukee omaa tekstiään.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407