Kyseessä on ruotsalainen uusperhekomedia, jonka alkup. nimi on kai Tomten är far till alla barn ja kyseessä on aivan hysteerisen hauska sekoilu jossa Sara niminen nainen kutsuu joulupäivälliselle kaikki ex-miehensä ja heidän uudet perheensä ja soppa on valmis..tuo tuli jokunen joulu sitten teeveestä ja nyt haluaisin sen dvdnä. Tietääkö kukaan onko sitä olemassa??
Joulupukki vieraissa
kerran katsonut teeveestä
4
1681
Vastaukset
- tomtenför...
DVD:stä en tiedä. Mutta minä löysin VHS:nä Anttilan poistolaarista parisen viikkoa sitten.
On muuten tajuttoman hauska elokuva! Olen nähnyt elokuvan kolme-neljä kertaa, enkä vieläkään kyllä osaa nimetä kaikkia päähenkilöitä tai tiedä ihan varmasti kuka on kenenkin kanssa ja ketä on ollut kenenkin kanssa. Aikamoinen soppa tosiaan.- tomtenför...
CDON.comista löytyy dvd, mutta ei suomeksi tekstitettynä...
- Anonyymi
TÄÄ PITÄS UUSIA JOS KERTA TÄYDELLINEN JOULUKIN ON TULLUT
- Anonyymi
Tätä ei tunnu näkevän mistään. Jos jollain on tieto mistä näkee/ voi ostaa niin kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921