Eli laitoin CocaColaan 4 rkl lisä-sokeria ja yhden palahiivan. miten kauvan sen tulisi käydä jotta se on valmista, ja mistä sen näkee että nyt on valmista?
KILJU kysymyksiä.
3
855
Vastaukset
- 123
pystyykö kokiksesta muka tekemään kiljua?
- sulle että
Se on valmista heti... nimittäin kaadettavaksi viemäristä alas!
- vnkywli
törmäsin tälläseen juttuun...suoraan kopioitu teksti kylläkin ja en ole itse kokeillut...jos joku oksentaa/paskantaa näillä ohjeilla sisuskalunsa pihalle en ota vastuuta :)))...
Kiljun käymisaineena kannattaa EHDOTTOMASTI käyttää esim. Fast:in, mutta vielä mielummin jonkun amerikkalaisen lisäravinnevalmistajan Dextrosea sokerin sijaan. Nämä ultrapuhdistetut ja kaikkien tutkimusten mukaan 294% nopeammin imeytyvät sokerit tuottavat jo kolapullossa ilman korkkia käytettynä yli 29% alkoholipitoisuuden, jopa ilman hiivaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909