Neitsyt miehet itserakkaita?

justme86

Minun aviomieheni on sellainen, että eräs yö kun mulle tuli pahoja rytmihäiriöitä ja herätin hänet, ja kerroin että haluan päästä lääkäriin.. niin hän vain alkoikin huutamaan mulle ja sanoi tarvitsevansa unta koska aamulla piti mennä töihin. Että näin epäitsekäs mies minulla! Muilla samanlaisia kokemuksia??

7

2415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skopu

Itellä kokemusta asiasta vuositolkulla(hölmön hommaa). Ei rytmihäiriöistä mutta muusta elämästä, tosin voi tässä niitä rytmihäiriöitä itsekin kohta saada.

• neitsyt ittekkin

Olen ollut neitsyt miehen kanssa n.11v.ja epäitsekkäämpää miestä ei löydy,mutta jokainen mies on yksilö.

• todellakin

Mutta myös ihania, ja joskus vähemmän itserakkaita. Kyllä kehuvat sinuakin, mutta harvemmin ja piikittelevätkin.

• Cryz(NeitsytN)

Kovia kolauksia kiltteytensä/sinisilmäisyytensä takia nuorempana kokenut Neitsyt saattaa kyllä olla pirun itsekäskin lopulta koska on turhautunut entisessä elämässä/nuoruudessa tekemiinsä virheisiin ja todennäköisesti saanut haukut kaikesta hyvästä...

Kysy siltä mieheltäsi että:"Haluatko minusta eroon?"
      Kyllä muuttuu ääni kellossa, ja jossei sekään auta... ota petauspatjan toinen kulma käteesi ja heivauta ukko alas sängyltä seuraavana kertana, eiköhän tokene siitä:D

• stressi

Olen avoliitossa neitsytmiehen kanssa. En tiedä enää miksi?? Hän on hyvin itsekäs ja alistavainen. Aiheuttaa pahaa mieltä koko ajan. Suuttuu tyhjästä ja on tosi pitkävihainen. Hän nauttii hyvista hajuvesistä ja suihkuttelee voimakkaita naistenkin tuoksuja ja peilailee itseään.Vaatteet erittäin tärkeitä, ostelee kalliita, vaikka ei olisi niin varaakaan.Ottaa lahjoja vastaan, mutta on myös itsekin ostellut mulle kalliita kultakoruja ja hajuvesiä.Häipyy omille teilleen kun suuttuu jostain selittämättömista asiosta, mutta palaa takaisin häntä koipien välissä. Maksattaa laskunsa.Että tälläinen neitsyt täällä.

• skopunainen 40v

Puheidesi perusteella olet tekemisissä itserakkaan hyväksikäyttäjän kanssa. MIETI...

• paikkansa

Neitsyt mies on todella itserakas ja omahyväinen tyyppi. Pääasia, että hänellä on kaikki hyvin, muista ei mitään väliä. Itsessään ei näe mitään vikoja ja puutteita, vaan syy on aina toisessa.
      Erittäin onneton keskustelija ja kuuntelija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4251
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1891
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1294
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      751
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106