Huomasin kävelylläni Aleksandra Siltasen puistossa, että puun latva on katkaistu.
Juicen omenapuu katkaistu
7
880
Vastaukset
- MÄ NÄIN SEN
NE OLI NE PUNKKARIHIPIT
- tuoppi
voi sun perkele.
- juuso
kuka senkin jo kerkis tekemään..
- juuso
ja siinä oli latva ihan täysin kunnossa, että mitä ihmettä horisit sen katkaisemisesta?
- trelainen
Sinne on näköjään istutettu uusi puu. Ei se ole sama, joka siinä oli aikaisemmin. Vanhassa puussahan oli lappu, jossa luki kuulemma lajike: Lepaan meloni. Itse en tosin sitä katsonut silloin kuin näin katkaistun latvan. Onhan kyseessä oleva tarkoittamani puu oikea, kävelytietä lähinnä ja on kallion kupeessa?
- tuoppi
trelainen kirjoitti:
Sinne on näköjään istutettu uusi puu. Ei se ole sama, joka siinä oli aikaisemmin. Vanhassa puussahan oli lappu, jossa luki kuulemma lajike: Lepaan meloni. Itse en tosin sitä katsonut silloin kuin näin katkaistun latvan. Onhan kyseessä oleva tarkoittamani puu oikea, kävelytietä lähinnä ja on kallion kupeessa?
sen niin väliä, puu kuin puu, ajatushan siinä oli tärkein. Sitä paitsi eihän Juice sitä ensimmäistäkään tainnut itse istuttaa, kuulemma nojaili keppiin ja tupakoi vieressä.
Paikka on helppo tunnistaa, viereisessä kalliossa on numero 15, en tiedä minkä takia, ehkä se tarkoittaa XV. yötä. Olisikohan Juice juuri tästä syystä valinnut paikan?
Aamulehti oli paikalla http://www.aamulehti.fi/mediagalleria/aamulehti/yleinen/44/11.shtml - juuso
trelainen kirjoitti:
istutettu keskellä talvea! Sama puu se on, se Lepaan Meloni lappu vain on kadonnut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as473071Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 502790
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482510On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062