Minkä ikäisille Pollux-hevoskerho

on tarkoitettu?

Suunnittelin että maksaisin kummitytölleni jäsenyyden Pollux-hevoskerhoon, mutta en tiedä minkä ikäisille toi kerho soveltuu... Kenelläkään tietoa?

5

1550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatt

pollux-hevoskerho on tarkoitettu kouluikäisille lapsille, ja ei se niin tarkkaa ole kerhohan liittyy hevosiin ja vain ja ainoastaan hevosiin!

• .-..........

Polluxissa on yli parikymppisiäkin, nuorimmat varmaan 6-v. Eli aika iso ikähaarukka. Itse 16-v ja tyytyväinen kerhoon.

• -.-''

Polluxissa on hyvin laaja ikähaarukka. Yhdeksi asiaksi sanoisin sen että lukutaito olisi ehkä tarpeen, kyseessähän on kirjakerho..

• 94 lukija

No ne tietokirjat on ihan hyviä kaikille aikuisillekkin. Ja,vaikka ne muutkin kirjat jos lukee tykkää. No ne tavarat kumminki on enemmän lapsille, mutta kyllä siinä tulee tosi hyviä varusteitakin hevosille/ ratsastajille ainakin joskus. Yleensä Polluxin lukijat ovat n. 7-17 vuotiaita. Raja on aikalailla se ,että kun osaa lukea. Oon ollut siinä n. kolme vuotta. Kiva kirjakerho.Ie ainakin tykkään tosi paljon.

• hepo-tytsi

kaiken ikäisille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27