Miten liskoja hoidetaan?

lisko

Niin Miten Liskoja hoidetaan? Mitä virheitä aloittelija voi tehdä hoidossa?

7

979

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miikuli

Mitähän liskoa mahdat tarkoittaa? :)

• Näsä

Tulla kysymään täältä neuvoa ;)

• Jonde

Näsä! Mistä muualta sitä tietoa voisi kysellä kuin tälläisistä paikoista joissa sitä on tarjolla?!?

Tietysti neuvojen antaminen helpottuisi, jos kysyjä tosiaan kertoisi millaista liskoa on ajatellut...

• emilia
        Jonde kirjoitti:

Näsä! Mistä muualta sitä tietoa voisi kysellä kuin tälläisistä paikoista joissa sitä on tarjolla?!?

Tietysti neuvojen antaminen helpottuisi, jos kysyjä tosiaan kertoisi millaista liskoa on ajatellut...

vaikka www.herppi.net ossasta tääl paikassa ei oo oikee mitään tietoo tarjolla :(

• Marika Rökman
      • lisko

Tuolta varmaan löydän tarvitsemani tiedon. Kysyin lähinnä kaverin puolesta, joka on ottamassa kaksi liskoa, eikä osannut edes terraariota koota. Veden määrä?, tuleeko lämmitin? Ja hapetin? Kyselin vain, kun muiden lemmikkien kanssa tutulla ei ole mennyt kovin hyvin. Lähinnä kiinnosti miten vaativia liskot on hoitaa jne.

Itse en ymmärrä liskoista mitään. Joten tymyyttäni en edes kysynyt, mikä lisko tulossa.

• entä parta agama!!!!

mä ite ajattelin parta agamaa mut onkohan se kauheen vaikea hoitoinen mun äiti on allerginen kaikille karvasille eläimille niin ajattelin sitten otta liskon mut oon lukenu sen verran et se syö myös kasviksia löydän varmaan lisää tietoo herppi.net:istä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      907
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      657
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      650
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      46
      589
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      563
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      528
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      513
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    9. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      446
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33