Hei
Kiinostaisi tietää paljonko suunnilleen maksaisi rakennuttaa noin 300-400m2 lämminteollisuus halli! Jos hinta arvio olisi ainoastaan hallin mukaan. Eli ei laskeisi mukaan lvi tekniikkaa! Voi toki kertoa lvi-hinnallakin, jos on tietoa asiasta. Halli olisi tarkoitus rakentaa raisioon. Länsi-suomeen.
Teollisuus hallien hintoja?
5
10943
Vastaukset
- Kiinostaisi myös
Kiinostaisi itseänikin millaisen hallin saisin rakennettua 100000€. Siis jos pelkkään rakennukseen sijoittaisin 100000€. Tontit ja muut laskisin erikseen tietenkin. Minkä laisesta koko luokasta puhuttaisiin?
Suositelkaa jotain hyvää hallin rakentajaa varsinais-suomesta! - rouva 47
500 euroa/neliömetri lienee aika sivistynyt arvio.
- ville853
Aika kalliilta kuulostaa 500€/m2. Olen ajatellut rakennuttaa hallin joka olisi liimapuusta tai teräs rakenteinen (kumpi sitten on halvempi vaihto-ehto). Ulkoseinät voivat olla "mielestäni" pellilläpäälystettyjä ja sisäpuolella ohut lämpöeristys.
Eikö nykyään pystytä tekemään tuollaisia halleja ihan ns.palapeleinä? Todella lyhyessä ajassa?
- tehty
Rakennutin juuri 11 x 18 metriä ison hallin.
Tehtiin pitkästä ja maksoi noin 15000 eur- ville853
Hei
Millaisen hallin rakensit?
onko lämmitettävä vai ihan kylmä?
Millaiselle maaperälle teit?
Voisitko kertoa yrityksen nimen, joka on tehnyt hallin?
Kiitos vastauksesta etukäteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197