Lordi orkesteri?

Viisut

Mihin se Lordi orkesteri niin äkkiä hävisi? Ei tainnut tulla uutta Abbaa siitä yrityksestä.

7

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -l-

Sinusta olisi voinut tulla jotakin.
      Vaan eipä tullut.
      Eikä tule enää koskaan.

Eikä maailma ole iltalehtien etusivu.

• koko...

RUPILÄJÄ, musiikistakaan ei ole tietoakaan näillä räkäisillä rokkareilla!

• jeejee

tai sitten ei lordi on heviä ainoastaan pikku pojille tai tytöille.
      mutta miksi vitussa te niitä mollaatte en itse pidä erityisemmin lelu hevistä, kuitenkin tämä porukka nappas voiton ja saivat sen mielestäni täysin ansaitusti.

sitten niitä vielä jotkut kehtasivat syyttää saatanan palvonnasta, niille voin suositella englannin alkeiskurssia.

• no ei minnekkään

Lauantaina vetävät keikan Tallinnassa Saku-areenalla, jonne mahtuu 10 000 katsojaa, ja liput ovat kuulemma lähes loppuunmyydyt.

Tämän lisäksi He vetivät jo pari loppuunmyytyä Suomenkeikkaa, ja kohta jatkavat Japaniin keikkailemaan, joss Arockalypse oli muuten ensimmäisellä julkaisuviikollaan sijalla 13. albumilistalla.

Ja kohtahan se levy julkaistaan jenkeissä jossa on sovittu jo keikka suurille Bamboozle-festareille.
        Sitä ennen keikkaillaan muualla Euroopassa mm. Espanjassa.

Ja viimeeksi näkyivät otsikoissa jonkun Kalle Palander jutun yhteydessä.

Uutta abbaa ei tule tapahtumaan vielä vuosiin, jos edes koskaan.

Mutta kuka muistaa vuosien takaisia euroviisuvoittajia? Lordi muistetaan vielä pitkään.

Ja aika hassu tuo ajatus että tekisivät heviä lapsille, sillä Lordihan ei heviä ole. Vaan vanhaa kunnon hard rockia, korkeintaan 80-luvun heviä, joka nykyään ilmeisesti lasketaan lasten musiikiksi. Onhan Lordin biisit rankempia kuin esim. Kissin monet albumit.

Jos lapset siitä enemmän tykkää, niin tykätköön, ei lordi valita, hehän niitä keikkoja tekevät ja levyjä myyvät edelleen.

• AWEM

PIKKU POJILLE/TYTÖILLE??????????????????????

• Joo just niin
        AWEM kirjoitti:

PIKKU POJILLE/TYTÖILLE??????????????????????

En mä tota sanonu. Mut oon täysin samaa mieltä. Juuri sun laisille pikkuipanoille tehty. Sä oot varmaan 9-vuotias. Ainakin tosta kirjoitusasusta päätellen. Kaikki viestit mahdollisimman epäselvästi caps lockia raiskaten.

Hard Caps Lock Raiskari Hallelujah!

• Hahahahahahaa
        Joo just niin kirjoitti:

En mä tota sanonu. Mut oon täysin samaa mieltä. Juuri sun laisille pikkuipanoille tehty. Sä oot varmaan 9-vuotias. Ainakin tosta kirjoitusasusta päätellen. Kaikki viestit mahdollisimman epäselvästi caps lockia raiskaten.

Itsekin syyllistyin juuri tuohon epäselvään kirjoitukseen. Kiireen takia. Jotta kukaan ei alkaisi valittamaan, laitan tähän tuon vielä suomen kielellä.

En minä tuota sanonut. Mutta olen täysin samaa mieltä. Juuri sinunlaisille pikkuipanoille tehty. Sinä olet varmaan 9-vuotias. Ainakin tuosta kirjoitusasusta päätellen. Kaikki viestit mahdollisimman epäselvästi caps lockia raiskaten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      379
      2443
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      65
      1880
    3. 154
      1443
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1277
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1211
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      955
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      884
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      852
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      835
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      833
    Aihe