Lordi orkesteri?

Viisut

Mihin se Lordi orkesteri niin äkkiä hävisi? Ei tainnut tulla uutta Abbaa siitä yrityksestä.

7

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -l-

      Sinusta olisi voinut tulla jotakin.
      Vaan eipä tullut.
      Eikä tule enää koskaan.

      Eikä maailma ole iltalehtien etusivu.

    • koko...

      RUPILÄJÄ, musiikistakaan ei ole tietoakaan näillä räkäisillä rokkareilla!

    • jeejee

      tai sitten ei lordi on heviä ainoastaan pikku pojille tai tytöille.
      mutta miksi vitussa te niitä mollaatte en itse pidä erityisemmin lelu hevistä, kuitenkin tämä porukka nappas voiton ja saivat sen mielestäni täysin ansaitusti.

      sitten niitä vielä jotkut kehtasivat syyttää saatanan palvonnasta, niille voin suositella englannin alkeiskurssia.

      • no ei minnekkään

        Lauantaina vetävät keikan Tallinnassa Saku-areenalla, jonne mahtuu 10 000 katsojaa, ja liput ovat kuulemma lähes loppuunmyydyt.

        Tämän lisäksi He vetivät jo pari loppuunmyytyä Suomenkeikkaa, ja kohta jatkavat Japaniin keikkailemaan, joss Arockalypse oli muuten ensimmäisellä julkaisuviikollaan sijalla 13. albumilistalla.

        Ja kohtahan se levy julkaistaan jenkeissä jossa on sovittu jo keikka suurille Bamboozle-festareille.
        Sitä ennen keikkaillaan muualla Euroopassa mm. Espanjassa.

        Ja viimeeksi näkyivät otsikoissa jonkun Kalle Palander jutun yhteydessä.

        Uutta abbaa ei tule tapahtumaan vielä vuosiin, jos edes koskaan.

        Mutta kuka muistaa vuosien takaisia euroviisuvoittajia? Lordi muistetaan vielä pitkään.

        Ja aika hassu tuo ajatus että tekisivät heviä lapsille, sillä Lordihan ei heviä ole. Vaan vanhaa kunnon hard rockia, korkeintaan 80-luvun heviä, joka nykyään ilmeisesti lasketaan lasten musiikiksi. Onhan Lordin biisit rankempia kuin esim. Kissin monet albumit.

        Jos lapset siitä enemmän tykkää, niin tykätköön, ei lordi valita, hehän niitä keikkoja tekevät ja levyjä myyvät edelleen.


      • AWEM

        PIKKU POJILLE/TYTÖILLE??????????????????????


      • Joo just niin
        AWEM kirjoitti:

        PIKKU POJILLE/TYTÖILLE??????????????????????

        En mä tota sanonu. Mut oon täysin samaa mieltä. Juuri sun laisille pikkuipanoille tehty. Sä oot varmaan 9-vuotias. Ainakin tosta kirjoitusasusta päätellen. Kaikki viestit mahdollisimman epäselvästi caps lockia raiskaten.

        Hard Caps Lock Raiskari Hallelujah!


      • Hahahahahahaa
        Joo just niin kirjoitti:

        En mä tota sanonu. Mut oon täysin samaa mieltä. Juuri sun laisille pikkuipanoille tehty. Sä oot varmaan 9-vuotias. Ainakin tosta kirjoitusasusta päätellen. Kaikki viestit mahdollisimman epäselvästi caps lockia raiskaten.

        Hard Caps Lock Raiskari Hallelujah!

        Itsekin syyllistyin juuri tuohon epäselvään kirjoitukseen. Kiireen takia. Jotta kukaan ei alkaisi valittamaan, laitan tähän tuon vielä suomen kielellä.

        En minä tuota sanonut. Mutta olen täysin samaa mieltä. Juuri sinunlaisille pikkuipanoille tehty. Sinä olet varmaan 9-vuotias. Ainakin tuosta kirjoitusasusta päätellen. Kaikki viestit mahdollisimman epäselvästi caps lockia raiskaten.

        Hard Caps Lock Raiskari Hallelujah!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe