Onko tuosta kirjasta mihinkään?
http://www.dataclub.fi/product.php?isbn=9789525655087
Hyvä ostos vai rahan tuhlausta?
Onko hyvä kirja?
3
1886
Vastaukset
- ......
Hain tuon eileen kirjastost eikä oikein ens silmäyksel miellyttänyt, jotenkin tuli semmoinen tunne et tehty nopsaan kun Ajax nyt pop. Jos osaat Ajaxia käyttää niin mielestäni ei kannata ostaa vaan ennemmin joku kunnollinen JS opas.
Ja ellet osaa niin kannattaa kuitenkin vilkasta kirjastos tai kaupas sisältöä ennenkuin ostaa. - juuri
ko. kirjaa... kommentoin myöhemmin.
Ei näitä tosiaan paljoa ole suomen kielellä. - Magi_Suuri
Tiivistelmästä saa käsityksen, että kirja keskittyisi AJAX-tekniikoihin selainpuolelta käsin JavaScriptillä.
AJAX-suuntaus on tällä hetkellä kuitenkin se, että sovellukset kehitetään pääsääntöisesti palvelinpuolen koodissa hyvin samalla lailla kuin tavallisissa desktop-sovelluksissa. Se, että softa toimii selaimella ja AJAXilla, on ohjelmoijalta täysin piilotettu. Tai ainakin niin kauan kuin ei tarvitse räätälöityjä selainpuolen komponentteja tai muuta. Ja silloinkaan ei pitäisi tarvita käyttää JavaScriptiä vaan GWT:llä käännettävää Javaa.
Kannattaa vilkaista mm. IT Mill Toolkit (http://www.itmill.com/ ), joka käyttää juuri tuollaista palvelinpuolen ohjelmistokehitysmallia. Se trivialisoi AJAX-softien kehitystä varsin vahvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798