Vaimosta

näkee

vaimosta näkee heti ensisilmäyksellä että on saanut vierasta - naama punottaa ja pillu on ihan märkä

17

13322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä

että näkee edes jotain!

• meillä

Meillä ku vaimo tuli kotiin (pikkujouluista yms. seminaareista) ihmettelin alkuun kun pillu oli ihan turvoksissa ja ei kastunut ihan normaaliin tapaan kunnes aloin ennen aktia nuoleen sitä, vaikka alkuun vaimo kovasti vastusteli. Hän tykkää ohan suunnattomasti kielihommista ja siksi vähän ihmettelin estelyä. No eipä ollut ihme sillä pillusta aikani nuoltua valui selvästi spermaa jota sinne oli ilmeisesti hiljan laskettu.Tämä toistui useamman kerran ja lopulta vaimo myönsi vieraan kalun käynnistä. ELi jos on kunnilla nussittu ei ole enää kovinkan märkä mutta turvoksissa on.

• Mies-X

Näin on, ja muutaman kerran ollut niin hellänä ja turvoksissa vieraan jäljiltä että kävelykin on ollut hankalaa. Yhdessä ollaan sitten "hoidettu" kuntoon. Meillä vaimo saa "luvalla".

• kiihottaa?
        Mies-X kirjoitti:

Näin on, ja muutaman kerran ollut niin hellänä ja turvoksissa vieraan jäljiltä että kävelykin on ollut hankalaa. Yhdessä ollaan sitten "hoidettu" kuntoon. Meillä vaimo saa "luvalla".

Niin saa meilläkin ja olen monesti ihmetellyt että onko tämä kuinka "normaalia ja yleistä"?
        Ja mikä ihme siinä niin kiihottaa että vaimon tullessa aamutuimaan vieraista,hän ei ehdi ovesta sisälle kun jo pitää kaataa eteisen lattialle ja naida niin että tuntuu, kahdesti tai kolmesti, ennen kuin olo helpottaa??
        Onkait tämä jotenkin poikkeavaa ja erikoista, mutta jos kumpaakin homma tyydyttää ja ei ole mustasukkaisuutta kuin joskus satunnaisesti niin mitäpä se haittaa!? Ainakin meillä kymmenien vuosien yhdessä olon jälkeen seksi on saanut uutta ulottuvuutta ja naidaan monta kertaa viikossa, enemmän kuin silloin nuorina. Meillä tätä vaimon vieraissa käuntiä on jatkunut kolme vuotta ja aina se tuntuu yhtä makealta! Kommenteja muilta????

• sama vika
        kiihottaa? kirjoitti:

Niin saa meilläkin ja olen monesti ihmetellyt että onko tämä kuinka "normaalia ja yleistä"?
        Ja mikä ihme siinä niin kiihottaa että vaimon tullessa aamutuimaan vieraista,hän ei ehdi ovesta sisälle kun jo pitää kaataa eteisen lattialle ja naida niin että tuntuu, kahdesti tai kolmesti, ennen kuin olo helpottaa??
        Onkait tämä jotenkin poikkeavaa ja erikoista, mutta jos kumpaakin homma tyydyttää ja ei ole mustasukkaisuutta kuin joskus satunnaisesti niin mitäpä se haittaa!? Ainakin meillä kymmenien vuosien yhdessä olon jälkeen seksi on saanut uutta ulottuvuutta ja naidaan monta kertaa viikossa, enemmän kuin silloin nuorina. Meillä tätä vaimon vieraissa käuntiä on jatkunut kolme vuotta ja aina se tuntuu yhtä makealta! Kommenteja muilta????

mulla avokki käyny muutaman kerran vieraissa.yleensä saman miehen kans,mutta myös kolmen muun kans.ei ole lupaa kysyny eikä asiasta ole puhuttu juuri mitään.mutta kiihoittaa se minua niin pirusti.kulli seisoo koko ajan kun vain aattelenkin naistani toisen kans.

• Nimetön
        kiihottaa? kirjoitti:

Meillä kanssa harrastettu useamman vuoden, ja aina se vaan kiihottaa yhtäpaljon. En usko, että olemme tässä suhteessa kovinkaan "eriskummallisia". Meitä on varmasti useita pareja jotka harrastavat samaa, mutta asian "arkaluontoisuuden" vuoksi pidetään matalaa profiilia.

• Joku
        Nimetön kirjoitti:

Meillä kanssa harrastettu useamman vuoden, ja aina se vaan kiihottaa yhtäpaljon. En usko, että olemme tässä suhteessa kovinkaan "eriskummallisia". Meitä on varmasti useita pareja jotka harrastavat samaa, mutta asian "arkaluontoisuuden" vuoksi pidetään matalaa profiilia.

Useamman vuoden ajan meilläkin vaimo on käynyt vieraissa joskus saan jo etukäteen tietää kun on menossa.Olen ollut kotona katselemassa kun hän vamistautuu tapaamiseensa ,se on mielettömän kiihottavaa jäädä odottamaan kun hän tulee kotiin käy pesulla ja saan hänet lämpöisenä, kosteana ja turpeana.

• Raija 03
        Joku kirjoitti:

Useamman vuoden ajan meilläkin vaimo on käynyt vieraissa joskus saan jo etukäteen tietää kun on menossa.Olen ollut kotona katselemassa kun hän vamistautuu tapaamiseensa ,se on mielettömän kiihottavaa jäädä odottamaan kun hän tulee kotiin käy pesulla ja saan hänet lämpöisenä, kosteana ja turpeana.

Täytyy myöntää, että näissä syrjähypyissä on lisäkiihoke, mutta eipä sitä kotiin kyllä lämpöisyyttä ja halukkuutta jää miehelle.

Ihmettelenkin, kun miehet ovat niin innoissaan kun pääsevät rääppeille jos näin voi sanoa, säälittävää.
        No, kait se parempaa on kuin oma käsi jos kerran säälistä sitä saa.

• ukkomies45v
        kiihottaa? kirjoitti:

Meillä rouva jäi kiinni vieraissa käymisestä työkaverin kanssa. Ensin järkytyin mutta sitten vaimo kertoi että se oli kuulemma vain fyysinen suhde. Ajatus alkoi oudosti kiihottamaan ja nykyään hän käy luonaan panettamassa itseään. Viime aikoina olemme jopa käyneet yhdessä ostamassa vaimolle seksikkäitä hepeneitä, minä makutuomarina(korsetteja, sukkia, strigejä ym.)
        Heitän vaimon autolla hänen luokseen huolellisesti meikattuna ja seksikkäästi puettuna, käyn kahvilla ja kiertelen kaupungilla kunnes parin tunnin päästä rouva soittaa noutamaan. Voi sitä hekuman tunnetta kun tiedän hetken päästä kotiin päästyämme pääseväni hänen jäljilleen. Tätä on nyt jatkunut toista vuotta melkein joka toinen perjantai keskimäärin, eikä ole ollut puhettakaan lopettamisesta. Rakastan vaimoani ja voin sanoa että tämä erikoinen harrastus on vain lujittanut suhdetamme.

• meetoo
        ukkomies45v kirjoitti:

Meillä rouva jäi kiinni vieraissa käymisestä työkaverin kanssa. Ensin järkytyin mutta sitten vaimo kertoi että se oli kuulemma vain fyysinen suhde. Ajatus alkoi oudosti kiihottamaan ja nykyään hän käy luonaan panettamassa itseään. Viime aikoina olemme jopa käyneet yhdessä ostamassa vaimolle seksikkäitä hepeneitä, minä makutuomarina(korsetteja, sukkia, strigejä ym.)
        Heitän vaimon autolla hänen luokseen huolellisesti meikattuna ja seksikkäästi puettuna, käyn kahvilla ja kiertelen kaupungilla kunnes parin tunnin päästä rouva soittaa noutamaan. Voi sitä hekuman tunnetta kun tiedän hetken päästä kotiin päästyämme pääseväni hänen jäljilleen. Tätä on nyt jatkunut toista vuotta melkein joka toinen perjantai keskimäärin, eikä ole ollut puhettakaan lopettamisesta. Rakastan vaimoani ja voin sanoa että tämä erikoinen harrastus on vain lujittanut suhdetamme.

Kuulostaa ihan tosi kiihottavalta. Etkö itse halua olla mukana peuhaamassa. Meillä vähän samallainen kuvio mutta ukkokulta haluaa olla aina mukana. Usein esilämmittäjänä ja sen jälkeen sivustakatselijana. Joskus osallistuu jo heti alusta asti, mutta usein haluaa vain katsella minua vieraan käsittelyssä. Mulle sopii kummin vaan! Enkös olekin joustava! Heh..

• ukkomies45v
        meetoo kirjoitti:

Kuulostaa ihan tosi kiihottavalta. Etkö itse halua olla mukana peuhaamassa. Meillä vähän samallainen kuvio mutta ukkokulta haluaa olla aina mukana. Usein esilämmittäjänä ja sen jälkeen sivustakatselijana. Joskus osallistuu jo heti alusta asti, mutta usein haluaa vain katsella minua vieraan käsittelyssä. Mulle sopii kummin vaan! Enkös olekin joustava! Heh..

Olen muutaman kerran ehdottanut vaimolle mukaan tulemista, mutta tähän asti se ei ole oikein sopinut hänen partnerillen.Vaimokin vähän ujostelee asiaa. Minusta olisi kyllä tosi kiihottava ajatus nähdä rouva kiimaisena toisen käsittelyssä. Viime aikoina on leikitelty ajatuksella että jos vaikka "vahingossa" törmättäs jossai kapakassa ja ajauduttas jomman kumman luokse porukalla yömyssyille. Ehkäpä silloin voisi fantasiani toteutua. Vaatii pikku järjestelyitä, mutta eiköhän tuo liene toteudu lähitulevaisuudessa!

• Niina 03

Mitä ihmeellistä siinä on?
      Vieras penis välillä saa elämän maistumaan taas mukavalle.
      Samoin mieskin varmastikin tuntee ja niin meillä kotona ainakin molemmat saavat nauttia jos halukkuutta vieraaseen ilmenee.

• Mies X

Ei sinänsä ihmeellistä, mutta todella kiihottavaa. Siinä olet oikeassa, että vieras antaa kummasti lisäpotkua omaan sänkykamariin.
        Hienoa, että teillä noin vapaa suhtautuminen asiaan. Kyllä meitä on useampia;-)

• M-29

Mahtavaa etta teilla asiat on noin tasapuolisesti.Usein tuntuu silta etta naiset ovat vain tyytyvaisia etta he saavat menna vieraisiin, mutta eivat hyvaksy sita etta miehensa kavisi.Kaikki saa tietenkin itse paattaa mika on parasta juuri omalle suhteelle, mutta on mukava huomata etta tassakin asiassa ollaan menossa tasapuolisuuden tasolle.

• Rautakuusysi

Älä ihmeessä, sehän mukavaa jos miehesikin tykkää välillä vieraasta peniksestä. Kyllä harvassa on kunnon bi-miehet..

Yhteiset harrastukset lähentävät puolisoita ..

• tosiasia

voi, voi.. nyt pitäisi tutustua tarkemmin naisen hormonaaliseen "maailmaan" mm. miten ovulaatio vaikuttaa vaginan turvotukseen ja kosteuteen.
      Taitaa perustua tuo näkemys siihen tietoon, kun tiedostaa, että vaimo käy vieraissa.

Hieman on outoa jos kuvaamaasi märkyyttä on vain silloin ja kosteutta, liukkautta. Muuko aikaa kuivaa ja niukempaa kosteutta?? (ei ainakaan minulla)
      Kasvojen punotus ja lievä hikoilukin voi liittyä ovulaatio vaiheeseen, naisilla voi olla kuin vaihdevuodet silloin, varsinkin kun nainen alkaa olla 40 vuoden paikkeilla tai yli sen.

Tuon perusteella ei voi kyllä mittaroida naista, on yksilöllinen asia, nyt ei saa yleistää tätä!
      Totta on että mm. ulkosynnyttimet ja vagina turpoaa orgasmin aikana, mutta palautuminen siitä on yleensä sangen nopeaa ja taas yksilöllinen asia.
      Miehillä peniksen arkuus selvempi merkki vieraissa käynnistä ja stondin muutos ehdottomasti eksaktimpi tosi, kuin vaginan ja vulvan turvotus ja kosteus.

Mutta jokainen laillansa, jos kiihottaa niin kiihottaa, varmaankaan kaikki miehet eivät halua jäädä toisen miehen "lämmittimille"

Enemmänkin kuvaa psykologista omistamisen halua ja mustasukkaisuutta, ilmiöllä "minun naiseni" uros aivan kuin merkkaa naaraansa reviirissä, naaras palaa reviiriin tuoksuu oudolta, ja se/ hän tulee "merkata" ihmisten maailmassa vaikka juuri noin kuvaamallasi tavalla rakastelemalla.

Käänteisesti ajateltuna, naisen saamattomuus, ns. jonkin aikainen selibaatti voi aiheuttaa todellisen turvotuksen ja kosteuden myös, varsinkin viriileillä naisilla. Saattaa riittää siihen muutama viite seksistä.

Joten kohtuuden nimissä ajatellaanpa vaikka näinkin.
      Onnen antia kiihkeä seksi joka tapauksessa, oli sitten miten tahansa järjestetty;)

• Anonyymi

Olimme perheineen häissä parin sadan kilometrin päässä, vaimolla oli hauskaa olimme jatkoilla iltapäivään, poislähtiessä tuttu houkutteli jos heidän lapset pääsis kyydissä ovat pitempään, autossa olis ahdasta ja kyselin voisko joku ottaa osan kyytiin. Yksi asuntovaunuporukka oli lähdössä ja menevät samaan suuntaan vähän piemmälle. Neljän pojan ryhmä kolme vähän humalassa, kerroin vaimolle mene sinä heidän matkaan kun ovat humalassa. tunnin ajon jälkeen vaimo Liisa soitti ovat aika vilkkaita, mitä teen. Jos alkavat liian rivoiksi sano kuskille ja mene eteen istumaan. Parin tunnin päästä tuli viesti kyllä pärjään. Me pysähdyttiin useammin kun oli lapsia, määränpäässä ABC huoltsikalla näin asunto auton parkkipaikan reunassa oli tullut ennen meitä, kävelin auton vierestä kuulin kuinka Liisa anoi pane vielä pane kovaa anna sisään mulle kans vielä , ihanaaa pankaa päästä sisään.
      Läksin autolle ja mentiin lasten kanssa sisään. Soitin Liisalle kun olette perillä tule sisälle ja soita. Meni vartti kun Liisa tuli sisään.
      Kotona otettiin konjakit ja viiniä. Siirryimme makkariin, kysyin miten matka meni Liisa oli hiljaa ethän suutu kun kerron. Alkumatkasta oli kaikkea kivaa puhetta ja vitsailua, viini meni päähän istuin kahden pojan välissä jayksi etupuolella. Pojat alkoi vähän hyväillä ja kehua yritin rauhoitella mutta kiihotuin kyllä, menin vessaan laitoin rintsikat laukkuun, tunsin heti että olenko tyrkky. No matka jatkui aina kun joku hyväili rintoja tunsin nänneistä sähköiskua pilluun, annoin sitten hyväillä rintoja vapaammin , sinä tiedät kuinka nautin sitä. kun pojat mlemmin puolin imi nännejä nojasin vaan taakse ja annoin tehdä niin luoja sain yhtä äkkiä orgasmin se oli raju painoin käteni haaroihin sieltä tirsahti kiimanesteitä käsiin. Pojat siirsi minut sängylle , minä vaan halusin. Pojat nai vuorotelle ainakin kaksi kertaa, kun pysähdyttiin tauolle kuljettaja tuli takaosaan imin sen kalun aivan kuiviin tuntui riettaan hyvältä. istuttiin pöydässä ja välillä joku halusi naida. Kuski ilmoitti että ollaan kohta perillä pojt laittoi minut kontalleen ja kaikki halusi naida takaa huusin halusta kun sain sisään spermaa parkkipaikalla kuski nai viimmeisenä.
      Laitoitko minut varsin heidän mukaan kun olet haaveillut jostakin tämmöisestä.
      Rakas halusin että saat jotain villiä ja rajua, anna haistan , nam tällä on vielä nuorta spermaa mnen vatsalleen panin hiljaa ja levitin limaa pyllyyn painoin kalua sisään vaimo tyrkytti pyllyä kun meni sisään kuiski sain kaksi kertaa pyllyyn autossa se oli ihanaa anna haluan anna laukesin voimalla sisään.
      Aamulla vaimo sanoi että ei olisi uskonut että niin edustavana kuin olin annan nuorten naida nin kuin haluavat, eihän muistella tätä pahana eihän, kuiskasin ei rakas ei

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      251
      1556
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      31
      1471
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      150
      1219
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1027
    5. 136
      998
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      933
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      916
    8. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      421
      863
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      852
    10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
      Suomussalmi
      136
      818
    Aihe