Mistä kunnollisia muovihousuja

Suomesta?

Olen lukenut joskus, oliko peräti täältä tai mistähän se oli kun oli kirjoitus että oikein asiallisia muovihousuja olisi jostain saatavana.
Minulla oli sellaisia pari paria kun ostin saksasta muutamavuosi sitten mutta ne on jo risoina pois heitetty. Niistä oli hyvä apusuoja kun laittoi teippivaipan sisään lisävaipan ja siihen päälle sitten muovihousut niin uskalsi lähteä ovesta ulos enemmänkin aikaa vievään tapahtumaan.
Saksassahan käytetään paljonkin muovihousuja antamassa lisävarmuutta tällaisissa minunlaisissa tapauksissa jossa kaikki pissa tulee vaippaan.
Kuka tietää. laittakaa vaikka e-mailia:
[email protected]

7

4023

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Petri-
    • valikoimaa on

Vastasin vikkesanterille ja kiitos petrillekin hyvistä linkeistä mutta Suomesta??
      Minulla on varastossa 350 paria muovihousuja, kymmeniä eri vaihtoehtoja.
      Myös tuolta Savelta ja myös tätä Puzzilein housua jota E&A myy. Minulta saa tätä Puzzileiniakin edullisemmin kun E&A:sta.
      Sen enempää mainostamatta kun tämä ei ole oikein mainosfoorumi ilmoitan että jos oikeesti on kiinnostusta kunnon muovihousuista joka on erinomainen apu kun on oikein "kunnon" kastelusta kyse niin tiedustele os. [email protected]
      Olen se "kaikkien tuntema" hyvin asiallinen janne jolta hyvin monet on hankkineet muovihousuja aina vain uudelleen ja uudelleen, miksiköhän.
      Siksi että ei tule kalliita ulkomaan postimaksuja jos vain yhdet housut esim päättää ostaa.

• Juke
      • mistä on kysymys

Nuo vinyyliasut kun ovat neulottuja, joten jos vaippa vuotaa yli, ei niistä ole mitään iloa, ne vuotaa saumoista. Muutenkin kangastaustainen vinyyli ei ole hygienisesti paras. Kumihousut taas ovat malliltaan sellaiset, ettei niihin mahdu lainkaan vaippaa. Minulla on jenkeistä ostetut kumihousut, jotka on hyvät, ovat sopivan tilavat, kuitenkin vyötäröltä ja reisistä sopivan tiukat. Mutta kyllä saksalaiset Suprimat ovat muovihousujen aatelia, niitä vaan ei tahdo saada kuin parista nettikaupasta.

• Juke
        mistä on kysymys kirjoitti:

Nuo vinyyliasut kun ovat neulottuja, joten jos vaippa vuotaa yli, ei niistä ole mitään iloa, ne vuotaa saumoista. Muutenkin kangastaustainen vinyyli ei ole hygienisesti paras. Kumihousut taas ovat malliltaan sellaiset, ettei niihin mahdu lainkaan vaippaa. Minulla on jenkeistä ostetut kumihousut, jotka on hyvät, ovat sopivan tilavat, kuitenkin vyötäröltä ja reisistä sopivan tiukat. Mutta kyllä saksalaiset Suprimat ovat muovihousujen aatelia, niitä vaan ei tahdo saada kuin parista nettikaupasta.

"Mutta kyllä saksalaiset Suprimat ovat muovihousujen aatelia, niitä vaan ei tahdo saada kuin parista nettikaupasta."

Siis suomesta? Kerro ihmeessä mitkä nuo kaupat ovat!!!! Itse en ole törmännyt suomalaisissa kaupoissa Suprimoihin.

Ulkolaisia Suprimoja myyviä kauppoja on kyllä pilvin pimein.

• joka on suomessa
        Juke kirjoitti:

"Mutta kyllä saksalaiset Suprimat ovat muovihousujen aatelia, niitä vaan ei tahdo saada kuin parista nettikaupasta."

Siis suomesta? Kerro ihmeessä mitkä nuo kaupat ovat!!!! Itse en ole törmännyt suomalaisissa kaupoissa Suprimoihin.

Ulkolaisia Suprimoja myyviä kauppoja on kyllä pilvin pimein.

semmoinen kuin Inko Sani ja sen osoite on
        [email protected]

heillä on aika hyvä varasto monenlaisia

• ei enureesis
        joka on suomessa kirjoitti:

semmoinen kuin Inko Sani ja sen osoite on
        [email protected]

heillä on aika hyvä varasto monenlaisia

Inko Sanin osoite: enureesis on jo vuosi sitten jäänyt pois, uusi osoite on :

[email protected]

puh 050 5436714 Janne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      73
      1213
    2. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      81
      1109
    3. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      24
      1075
    4. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      955
    5. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      908
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      60
      844
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      73
      714
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      672
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      50
      652
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      632
    11. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      537
    12. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      90
      530
    13. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      512
    14. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      36
      495
    15. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      11
      480
    16. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      109
      470
    17. 43
      467
    18. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      19
      436
    19. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      38
      425
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe