Olen lukenut joskus, oliko peräti täältä tai mistähän se oli kun oli kirjoitus että oikein asiallisia muovihousuja olisi jostain saatavana.
Minulla oli sellaisia pari paria kun ostin saksasta muutamavuosi sitten mutta ne on jo risoina pois heitetty. Niistä oli hyvä apusuoja kun laittoi teippivaipan sisään lisävaipan ja siihen päälle sitten muovihousut niin uskalsi lähteä ovesta ulos enemmänkin aikaa vievään tapahtumaan.
Saksassahan käytetään paljonkin muovihousuja antamassa lisävarmuutta tällaisissa minunlaisissa tapauksissa jossa kaikki pissa tulee vaippaan.
Kuka tietää. laittakaa vaikka e-mailia:
[email protected]
Mistä kunnollisia muovihousuja
7
3875
Vastaukset
- -Petri-
Vähän aikaa sitten vastasin samanlaiseen kysymykseen:
Muovihousujakin voit kysellä tuolta http://www.vaipat.net -sivuston foorumin kautta. Toisaaltaan noita voi myös tilata Saksasta http://www.saveexpress.de -sivustolta. Forumin EA http://www.ea.fi myy myös jotain muovihousuja.
-Petri- - valikoimaa on
Vastasin vikkesanterille ja kiitos petrillekin hyvistä linkeistä mutta Suomesta??
Minulla on varastossa 350 paria muovihousuja, kymmeniä eri vaihtoehtoja.
Myös tuolta Savelta ja myös tätä Puzzilein housua jota E&A myy. Minulta saa tätä Puzzileiniakin edullisemmin kun E&A:sta.
Sen enempää mainostamatta kun tämä ei ole oikein mainosfoorumi ilmoitan että jos oikeesti on kiinnostusta kunnon muovihousuista joka on erinomainen apu kun on oikein "kunnon" kastelusta kyse niin tiedustele os. [email protected]
Olen se "kaikkien tuntema" hyvin asiallinen janne jolta hyvin monet on hankkineet muovihousuja aina vain uudelleen ja uudelleen, miksiköhän.
Siksi että ei tule kalliita ulkomaan postimaksuja jos vain yhdet housut esim päättää ostaa. - Juke
Finland Dex Shopissa on
http://www.finland-shop.net/catalog/index.php?osCsid=018d55b9e1bc4c9d641ea049ae4a6c60
PVC > PVC stringit ja bodyt
Sieltä löytyy
ja Latex stringit ja bodyt on myös yksi malli.- mistä on kysymys
Nuo vinyyliasut kun ovat neulottuja, joten jos vaippa vuotaa yli, ei niistä ole mitään iloa, ne vuotaa saumoista. Muutenkin kangastaustainen vinyyli ei ole hygienisesti paras. Kumihousut taas ovat malliltaan sellaiset, ettei niihin mahdu lainkaan vaippaa. Minulla on jenkeistä ostetut kumihousut, jotka on hyvät, ovat sopivan tilavat, kuitenkin vyötäröltä ja reisistä sopivan tiukat. Mutta kyllä saksalaiset Suprimat ovat muovihousujen aatelia, niitä vaan ei tahdo saada kuin parista nettikaupasta.
- Juke
mistä on kysymys kirjoitti:
Nuo vinyyliasut kun ovat neulottuja, joten jos vaippa vuotaa yli, ei niistä ole mitään iloa, ne vuotaa saumoista. Muutenkin kangastaustainen vinyyli ei ole hygienisesti paras. Kumihousut taas ovat malliltaan sellaiset, ettei niihin mahdu lainkaan vaippaa. Minulla on jenkeistä ostetut kumihousut, jotka on hyvät, ovat sopivan tilavat, kuitenkin vyötäröltä ja reisistä sopivan tiukat. Mutta kyllä saksalaiset Suprimat ovat muovihousujen aatelia, niitä vaan ei tahdo saada kuin parista nettikaupasta.
"Mutta kyllä saksalaiset Suprimat ovat muovihousujen aatelia, niitä vaan ei tahdo saada kuin parista nettikaupasta."
Siis suomesta? Kerro ihmeessä mitkä nuo kaupat ovat!!!! Itse en ole törmännyt suomalaisissa kaupoissa Suprimoihin.
Ulkolaisia Suprimoja myyviä kauppoja on kyllä pilvin pimein. - joka on suomessa
Juke kirjoitti:
"Mutta kyllä saksalaiset Suprimat ovat muovihousujen aatelia, niitä vaan ei tahdo saada kuin parista nettikaupasta."
Siis suomesta? Kerro ihmeessä mitkä nuo kaupat ovat!!!! Itse en ole törmännyt suomalaisissa kaupoissa Suprimoihin.
Ulkolaisia Suprimoja myyviä kauppoja on kyllä pilvin pimein.semmoinen kuin Inko Sani ja sen osoite on
[email protected]
heillä on aika hyvä varasto monenlaisia - ei enureesis
joka on suomessa kirjoitti:
semmoinen kuin Inko Sani ja sen osoite on
[email protected]
heillä on aika hyvä varasto monenlaisiaInko Sanin osoite: enureesis on jo vuosi sitten jäänyt pois, uusi osoite on :
[email protected]
puh 050 5436714 Janne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456