Mistä kunnollisia muovihousuja

Suomesta?

Olen lukenut joskus, oliko peräti täältä tai mistähän se oli kun oli kirjoitus että oikein asiallisia muovihousuja olisi jostain saatavana.
Minulla oli sellaisia pari paria kun ostin saksasta muutamavuosi sitten mutta ne on jo risoina pois heitetty. Niistä oli hyvä apusuoja kun laittoi teippivaipan sisään lisävaipan ja siihen päälle sitten muovihousut niin uskalsi lähteä ovesta ulos enemmänkin aikaa vievään tapahtumaan.
Saksassahan käytetään paljonkin muovihousuja antamassa lisävarmuutta tällaisissa minunlaisissa tapauksissa jossa kaikki pissa tulee vaippaan.
Kuka tietää. laittakaa vaikka e-mailia:
[email protected]

7

4017

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Petri-
    • valikoimaa on

Vastasin vikkesanterille ja kiitos petrillekin hyvistä linkeistä mutta Suomesta??
      Minulla on varastossa 350 paria muovihousuja, kymmeniä eri vaihtoehtoja.
      Myös tuolta Savelta ja myös tätä Puzzilein housua jota E&A myy. Minulta saa tätä Puzzileiniakin edullisemmin kun E&A:sta.
      Sen enempää mainostamatta kun tämä ei ole oikein mainosfoorumi ilmoitan että jos oikeesti on kiinnostusta kunnon muovihousuista joka on erinomainen apu kun on oikein "kunnon" kastelusta kyse niin tiedustele os. [email protected]
      Olen se "kaikkien tuntema" hyvin asiallinen janne jolta hyvin monet on hankkineet muovihousuja aina vain uudelleen ja uudelleen, miksiköhän.
      Siksi että ei tule kalliita ulkomaan postimaksuja jos vain yhdet housut esim päättää ostaa.

• Juke
      • mistä on kysymys

Nuo vinyyliasut kun ovat neulottuja, joten jos vaippa vuotaa yli, ei niistä ole mitään iloa, ne vuotaa saumoista. Muutenkin kangastaustainen vinyyli ei ole hygienisesti paras. Kumihousut taas ovat malliltaan sellaiset, ettei niihin mahdu lainkaan vaippaa. Minulla on jenkeistä ostetut kumihousut, jotka on hyvät, ovat sopivan tilavat, kuitenkin vyötäröltä ja reisistä sopivan tiukat. Mutta kyllä saksalaiset Suprimat ovat muovihousujen aatelia, niitä vaan ei tahdo saada kuin parista nettikaupasta.

• Juke
        mistä on kysymys kirjoitti:

Nuo vinyyliasut kun ovat neulottuja, joten jos vaippa vuotaa yli, ei niistä ole mitään iloa, ne vuotaa saumoista. Muutenkin kangastaustainen vinyyli ei ole hygienisesti paras. Kumihousut taas ovat malliltaan sellaiset, ettei niihin mahdu lainkaan vaippaa. Minulla on jenkeistä ostetut kumihousut, jotka on hyvät, ovat sopivan tilavat, kuitenkin vyötäröltä ja reisistä sopivan tiukat. Mutta kyllä saksalaiset Suprimat ovat muovihousujen aatelia, niitä vaan ei tahdo saada kuin parista nettikaupasta.

"Mutta kyllä saksalaiset Suprimat ovat muovihousujen aatelia, niitä vaan ei tahdo saada kuin parista nettikaupasta."

Siis suomesta? Kerro ihmeessä mitkä nuo kaupat ovat!!!! Itse en ole törmännyt suomalaisissa kaupoissa Suprimoihin.

Ulkolaisia Suprimoja myyviä kauppoja on kyllä pilvin pimein.

• joka on suomessa
        Juke kirjoitti:

"Mutta kyllä saksalaiset Suprimat ovat muovihousujen aatelia, niitä vaan ei tahdo saada kuin parista nettikaupasta."

Siis suomesta? Kerro ihmeessä mitkä nuo kaupat ovat!!!! Itse en ole törmännyt suomalaisissa kaupoissa Suprimoihin.

Ulkolaisia Suprimoja myyviä kauppoja on kyllä pilvin pimein.

semmoinen kuin Inko Sani ja sen osoite on
        [email protected]

heillä on aika hyvä varasto monenlaisia

• ei enureesis
        joka on suomessa kirjoitti:

semmoinen kuin Inko Sani ja sen osoite on
        [email protected]

heillä on aika hyvä varasto monenlaisia

Inko Sanin osoite: enureesis on jo vuosi sitten jäänyt pois, uusi osoite on :

[email protected]

puh 050 5436714 Janne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      148
      2361
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      967
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      156
      957
    4. 65
      930
    5. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      923
    6. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      117
      899
    7. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      40
      888
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      777
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      753
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      591
    Aihe