Hanna Pakarinen edustaa suomea euroviisuissa tänävuonna.
Hyvä Hanna!
hanna edustaa suomea euroviisuissa
12
1002
Vastaukset
- coooli
Oikea voittaja jee. Ja kiitos teille Hanna faneille kun äänestitte kauniin naisen voittoon. Parempi kun lordi.
- PÄPÄZUU
Nyt voi sitten kaikentoivon Suomen sijoituksesta heittää...
- <3 Lovers <3
Just näin sen toivoinkin menevän. Ja sovittiin ennen superfinaalia äitin kanssa, että jos Hanna lähtee edustamaan Suomea, äiti ostaa mulle Lovers-albumin. Ja nyt mä sen sitte saan.
- epäilen
<3 Lovers <3 kirjoitti:
Just näin sen toivoinkin menevän. Ja sovittiin ennen superfinaalia äitin kanssa, että jos Hanna lähtee edustamaan Suomea, äiti ostaa mulle Lovers-albumin. Ja nyt mä sen sitte saan.
...eihän tuolla Hannan kappaleella ole mitään saumoja Lordin kaltaiseen menestykseen. Aivan liian mitäänsanomaton ja apaattinen kipale. Mutta toivossa on hyvä elää..
- ainakin
epäilen kirjoitti:
...eihän tuolla Hannan kappaleella ole mitään saumoja Lordin kaltaiseen menestykseen. Aivan liian mitäänsanomaton ja apaattinen kipale. Mutta toivossa on hyvä elää..
musta Hannan biisissä on ihan hyvä melodia, ja siks toiseks Hanna on hyvä ja vahva esittäjä. Lisäksihän jos edelleen eurooppalaiset ei halua nähdä lavalla vähäpukeisia lantion keikuttajia ja kuulla tavallisia "purkka-pop"-biisejä, niin Hanna saattaa jopa pärjätä Euroviisujen finaalissa. Voittoa ei kyl varmaankaan tule, mut siis jotain menestystä saattaa tulla! Paras esittäjä ja biisi voitti joka tapauksessa!
- jollei purkkapoppii
ainakin kirjoitti:
musta Hannan biisissä on ihan hyvä melodia, ja siks toiseks Hanna on hyvä ja vahva esittäjä. Lisäksihän jos edelleen eurooppalaiset ei halua nähdä lavalla vähäpukeisia lantion keikuttajia ja kuulla tavallisia "purkka-pop"-biisejä, niin Hanna saattaa jopa pärjätä Euroviisujen finaalissa. Voittoa ei kyl varmaankaan tule, mut siis jotain menestystä saattaa tulla! Paras esittäjä ja biisi voitti joka tapauksessa!
pahimmillaan?
No jaa, taitaa ol laulutaidottoman RÄKSÖTYSTÄ ! - yääääk
Joo, ja kuu on juustoa.
Kyllä hävettää että moinen turha idols-pälli edustaa suomea. - ainakaan
jollei purkkapoppii kirjoitti:
pahimmillaan?
No jaa, taitaa ol laulutaidottoman RÄKSÖTYSTÄ !purkka-poppia ole... Jotain rokahtavaa se on, en muista kylläkään tarkemmin, miks esim. Hanna itse sitä on sanonut...
- voi sanoo sitä
ainakaan kirjoitti:
purkka-poppia ole... Jotain rokahtavaa se on, en muista kylläkään tarkemmin, miks esim. Hanna itse sitä on sanonut...
vaikka jatsiksi,ja sinä uskot sen.
- finaalii
N Ä Ä !!
- tilulilu
Jos vaikkapa Laura V. olisi laulanut tän biisin niin olisiko voittanut?? Epäilen, taidettiin äänestää artistia - ei biisiä. Hanna on ihan ok laulaja mutta luvattoman onnettoman biisin ovat hänelle vääntäneet ns. "ammattilaiset". Taas klassinen esimerkki siitä, kun ei tehdä biisiä artistia varten vaan euroviisuja varten.Kun Hannan muut sinkut esim. Stronger whithout you, fearless ja go go ovat ihan toimivia ralleja, niin miksi helkkarissa pitää ryssiä muuten ihan menestyskelpoisen artistin mahikset? Kolmen minuutin kirous toimii jälleen..
- vastustaja
Ei hannaa euroviisuihin, häviöhän on ilmiselvä. Ei mitään tekorajua tyttörokkia, vaan jotain sellaista mitä voi kuunnella täysillä. Hanna sucks really hard.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019