Kirka tunnetaan kaikkialla maailmalla.Kaverini soitti just New Yorkista ja kertoi, että "Sudness in my eyes" eli surun pyyhit silmistäni -levy on noussut USA:n TopTeniin. Näin on, kaikki rakkaat blogini lukijat. Tietääkö joku jotain lisää. yritän kuunnella nykin radioasemia ja jos kuulen jotain kerron teille. tehkää samoin. VARMAA ON ETTÄ MESTARIA EI UNOHDETA!!!!
Kirka nousi tänään USA:n
TopTeniin
4
1647
Vastaukset
- sädness in uour ass
no ton saat kyllä todistaa kukaa ei usko.
USA top tenissä kirka hahahah
kas kun ei kikka tai kisu.hheheehehhoho- OLI YKKÖSENÄ
Kirill oli Kreikassakin listaykkösen surusilmäisellään. Ihan hyvin on voinut ponkaista myös USA:n ykköseksi. Olen innokas KIrakan fani ollut aina ja haluan fanittaa vastakin. Minä uskon menestykseen jenkkilässä. Minun kaverinikin tuossa vieressä tekee samoin.
- tietohankin
tieto pitää paikkansa.
- Eki_P
Jep, ensi viikolla listalle nousee varmaankin Danny. Amerikan ihmemaassa on varmaan tuhansia eri listoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911