Olen sijoittanut hiukan rahastoihin: Nordea Vakaa Tuotto ja Eurooppa Plus. Mistä näkisin näiden pörssikurssit helposti? Siis netistä, koska sanomalehtiä ei tule kotiin. Kuinka ajantasalla netissä kurssit ovat? Eli päivitetäänkö kerran päivässä? Entäpä Indeksilainat? Mistä niitä voisi seurata? Itselläni on Kauko-itä? Sijoittajat ja asiantuntijat mitä mieltä olette kyseisistä sijoituksista? En ole riskinottaja vaan haluan pelata melko varman päälle, mutta ovatko sijoitukseni ok?
pörssikurssit
sijoittaja75
3
1129
Vastaukset
- laku-pekka
Kokkeileppa varsin löytyiskö googlella mittään
http://funds.nordea.com/fin/services/funds/performance.asp?navi=performance
Päivittyy joka arvopäivä, eli noin päivittäin paitsi ei tietenkään viikonloppuisin. Indeksilainoista en tiedä.- seurantaan
Arvot lasketaan kaikkina pankkipäivinä. Julkistus joidenkin rahastojen osalta päivän myöhässä.
hex.is-asp.com/html/equityfunds.html?language=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828