Olen sijoittanut hiukan rahastoihin: Nordea Vakaa Tuotto ja Eurooppa Plus. Mistä näkisin näiden pörssikurssit helposti? Siis netistä, koska sanomalehtiä ei tule kotiin. Kuinka ajantasalla netissä kurssit ovat? Eli päivitetäänkö kerran päivässä? Entäpä Indeksilainat? Mistä niitä voisi seurata? Itselläni on Kauko-itä? Sijoittajat ja asiantuntijat mitä mieltä olette kyseisistä sijoituksista? En ole riskinottaja vaan haluan pelata melko varman päälle, mutta ovatko sijoitukseni ok?
pörssikurssit
sijoittaja75
3
1084
Vastaukset
- laku-pekka
Kokkeileppa varsin löytyiskö googlella mittään
http://funds.nordea.com/fin/services/funds/performance.asp?navi=performance
Päivittyy joka arvopäivä, eli noin päivittäin paitsi ei tietenkään viikonloppuisin. Indeksilainoista en tiedä.- seurantaan
Arvot lasketaan kaikkina pankkipäivinä. Julkistus joidenkin rahastojen osalta päivän myöhässä.
hex.is-asp.com/html/equityfunds.html?language=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706