Voi hitto teitä härkämiehiä!

menneisyyden vanki

Olen itsenäinen ja määrätietoinen kauris, mutta silti jostain käsittämättömästä syystä en pääse yli härkämiehistä. Kaksi elämäni suurinta ihastusta ovat olleet härkiä ja molemmat jäivät kummittelemaan mieleen. Mitä jos sittenkin... Pakko sanoa, että härkämiehet ovat ihanalla tavalla yhdistelmä machoa ja herkkyyttä. Miten ihmeessä härän voisi unohtaa pysyvästi? Varsinkin, kun heillä on se syvä katse, joka menee suoraan sydämeen. Pitäis kai vältellä ettei enää törmäisi niihin missään...

11

2716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtalotoveri

Aivan! Minäkin olen työteliäs, järkevä ja jalat maassa elävä kaurisnainen, mutta akilleen kantapääni ovat härkämiehet. Taitaa olla "tähtiin kirjoitettu" tämä heikkoutemme!

Härkämiehessä kun yhdistyy voima, viisaus ja herkkyys (joissakin vielä sivistys ja kauneuden taju) jäljittelemättömällä tavalla. Onhan heissä huonot puolensa, kuten itsessämmekin, mutta silti... ;-P

• Menneisyyden vanki

Sinun tarinasi näyttää olevan täsmälleen sama kuin minun! =)

Pahinta on se, että yksi härkämies itse tietää, että en pysty häntä vastustamaan vaikka kuinka yrittäisin. Hänen ei tarvitse kuin kerran katsoa silmiin ja here we go again! Kissa-hiiri leikkiä on kestänyt jo vuosia ja silti en pysty lopettamaan. Härkämiehistä ei vaan koskaan pääse yli...

• kiinni. Itse olen rapu...
        Menneisyyden vanki kirjoitti:

Sinun tarinasi näyttää olevan täsmälleen sama kuin minun! =)

Pahinta on se, että yksi härkämies itse tietää, että en pysty häntä vastustamaan vaikka kuinka yrittäisin. Hänen ei tarvitse kuin kerran katsoa silmiin ja here we go again! Kissa-hiiri leikkiä on kestänyt jo vuosia ja silti en pysty lopettamaan. Härkämiehistä ei vaan koskaan pääse yli...

Enkä enää halua yhteenkään härkään törmätä. Ovat laiskoja sohva perunoita, hitaita, saamattomia ja naiiveja miehiä joista itse olen päässyt yli ja helposti, he itse vaan eivät osaa päästää irti eivätkä usko et joku OIKEASTI ei halua heitä, puhun sentään 30 miehistä. Hyi olkoon! Ei ole Oinaan voittanutta, nam, oinas on OIKEA mies.

• menneisyyden vanki
        kiinni. Itse olen rapu... kirjoitti:

Enkä enää halua yhteenkään härkään törmätä. Ovat laiskoja sohva perunoita, hitaita, saamattomia ja naiiveja miehiä joista itse olen päässyt yli ja helposti, he itse vaan eivät osaa päästää irti eivätkä usko et joku OIKEASTI ei halua heitä, puhun sentään 30 miehistä. Hyi olkoon! Ei ole Oinaan voittanutta, nam, oinas on OIKEA mies.

valehtelevat ja he kaipaavat liikaa huomiota. Itse ajaudun aina riitoihin oinasmiesten kanssa.

• NNainen

Veit jalat suustani tuolla aloituksellas - tosiaan, hitto niitä!

En itse ole Kauris, vaan sitä kolmatta maamerkkiä eli Neitsyt. Härät vaan on aina olleet heikko kohtani... Uskomaton ominaisuuksien yhdistelmä samassa persoonassa, just tota machoa uhoajaa ja sitten toisaalta mitä kiltein ja huomaavaisin... Vaikka olen aikuinen (ainakin iältäni) ja muiden järkevänä & harkitsevaisena pitämä, Härkä-mies tuntuu vievän 10-0.
      Yritän tässä toipua erään sarvipään olemassaolosta... Ei ole helppoa, ei !

• Härkä tosiaan

Voi vietävä..mikä niissä härkämiehissä viehättää ? Jessus sentään...ensimmäinen oli niin sharmikas,muttei sittenkään ja tämä toinen..
        huh..huh jos en olisi kysynyt missä mennään olisin vieläkin hukassa...eli jos tahtoo tietää jotakin niin kysyy suoraan ja saa suoran vastauksen..että sillai..sellaiseen uskaltauduin ja sain suoran niin suoran vastauksen ettei enempää tarvi kysellä..näin kriittisenä neitsyenä...no eihän tää tähän jää silti..neitsyt kun jaksaa kärvistellä ja jatkuvasti epäillä...täytyy sanoa että viime kerralla härkämies oli tyytyväinen kun kuuli mitä
        neitsyt N vastasi "kilpakosijalle".Taitaa olla aika tärkeätä härkämiehelle !!!

• Hörkämiekkonne

täällä yksi vittumainen ( välillä ) härkä :)

• Ja mikäköhän

mahtaisi..ottaa kaaliin ? Voisikohan asiassa auttaa ?

• saman kokenut

Olen aivan äärettömän rakastunut härkämieheen, en olisi ikinä uskonut että tommosia aarteita edes maa päällään kantaa...Itse olen kauris ja menneisyydestäni löytyy totaalisen epäonnistunut suhde leijonaan ja jousimieheen. Mut eipä heidän kanssa tällaista jalat alta-tunnetta ollutkaan. Mikä noissa härissä viehättää? Onnistuuko muuten kaurisnaisen ja härkämiehen suhde?

• Härkäoinas85

Kiva kuulla naisten suusta et just noi ominaisuudet viehättää (tai ei viehätä =) Tossa on joku kirjoittamaton laki härän ja kauriin välillä, koska itse olen huomannut että oikeastaan kaikki naiset jotka saa pään kääntymään on kauriita. Ja kauneus on kyllä härille yksi tärkeimmistä arvoista. Itse vaan en jaksa enää juosta kauriiden perässä, koska olen sen verran kiivas luonne etten jaksa mitään "kissa-hiiri-leikkejä" Mut joo tsemppiä teille härkienne kanssa...=)

• mies olen

... ja on lähes 30 vuotta ja vieläkin Kalat petturin kuvia ja nauhaa katson ja kuuntelen. Olen menneisyyden vanki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe