Ok. Ekat huumaat on menneet aikoja sitten. Suhde on kestänyt tarpeeksi kauan, että suhdeeksi voi sanoa. Yli 3 vuotta.
Kuinka riippuvainen mies jellona on toisesta?
Jos löytyy hyvä syy eroon, niin eroako helposti? Vai pitääkö jellona toisesta kiinni niin kauan kuin voi?
Pystyykö jellona olemaan itsenäinen?
Kertokaa kokemuksianne jellonat! :)
Ilma merkkinen kirjoittelee. Seurailee vain jellonan elämää sivusta :D
Rakastunut?
3
1104
Vastaukset 3
- perusteella
on kai pakko sanoa, että leijona kun leijona on loppujen lopuksi sisimmässään aika riippuvainen toisesta, vaikka ehkä muuta esittää.=) Itse olen leijonanainen ja olen huomannut, että muutamista suhteissa on ollut myös tätä takertumisongelmaakin (ei niin helppo erota), mutta kyllä leijona silti itsenäinenkin pystyy olemaan pakon niin vaatiessa. Leijonaa tuskin on kuitenkaan aivan yksineläjäksi luotu, joten yrittäkäähän sitten ymmärtää.=)
- mieltä
Olen itse leijona,ja tässä on meneillään pientä juttua, ja alkutekijöissä on,mutta myönnän että leijonat ovat riippuvaisia toisesta tai ainakin rakkaudesta,vaikkei sitä helposti näytäkkään toiselle.. kuitenkin kun pitemmälle pääsee,niin varmasti kertoo helpommin tunteistaan,ainakin itse olen sellainen. Ja itsenäinen ja tilanteisiin soputuva on kun on pakko. Samaa mieltä "Noh,oman kokemuksen perusteella" kanssa,ottakaa tästä nyt selvää :)
- Nimetön
yks tässä..ite en pettäny ikinä..vaikka karille meni...mut taito ois ollu..eli pidä ukkoos hyvänä...muuten se vaihtaa ku rukkasta..muista kehua ja silittää...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241425
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain1011364Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1491325Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2461208Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571066- 711024
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925181004- 83901
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42740- 66724
- 37656
- 42640
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15598- 101597
- 34575
Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.45560Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28549En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40548- 65528
- 92505