Rakastunut?

ilma vain asialla

Ok. Ekat huumaat on menneet aikoja sitten. Suhde on kestänyt tarpeeksi kauan, että suhdeeksi voi sanoa. Yli 3 vuotta.

Kuinka riippuvainen mies jellona on toisesta?

Jos löytyy hyvä syy eroon, niin eroako helposti? Vai pitääkö jellona toisesta kiinni niin kauan kuin voi?

Pystyykö jellona olemaan itsenäinen?

Kertokaa kokemuksianne jellonat! :)

Ilma merkkinen kirjoittelee. Seurailee vain jellonan elämää sivusta :D

3

1070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perusteella

on kai pakko sanoa, että leijona kun leijona on loppujen lopuksi sisimmässään aika riippuvainen toisesta, vaikka ehkä muuta esittää.=) Itse olen leijonanainen ja olen huomannut, että muutamista suhteissa on ollut myös tätä takertumisongelmaakin (ei niin helppo erota), mutta kyllä leijona silti itsenäinenkin pystyy olemaan pakon niin vaatiessa. Leijonaa tuskin on kuitenkaan aivan yksineläjäksi luotu, joten yrittäkäähän sitten ymmärtää.=)

• mieltä

Olen itse leijona,ja tässä on meneillään pientä juttua, ja alkutekijöissä on,mutta myönnän että leijonat ovat riippuvaisia toisesta tai ainakin rakkaudesta,vaikkei sitä helposti näytäkkään toiselle.. kuitenkin kun pitemmälle pääsee,niin varmasti kertoo helpommin tunteistaan,ainakin itse olen sellainen. Ja itsenäinen ja tilanteisiin soputuva on kun on pakko. Samaa mieltä "Noh,oman kokemuksen perusteella" kanssa,ottakaa tästä nyt selvää :)

• Nimetön

yks tässä..ite en pettäny ikinä..vaikka karille meni...mut taito ois ollu..eli pidä ukkoos hyvänä...muuten se vaihtaa ku rukkasta..muista kehua ja silittää...:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      26
      5681
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3794
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      59
      3495
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      224
      2890
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2757
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2695
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2520
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2420
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      2005
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      121
      1726
    Aihe