Ok. Ekat huumaat on menneet aikoja sitten. Suhde on kestänyt tarpeeksi kauan, että suhdeeksi voi sanoa. Yli 3 vuotta.
Kuinka riippuvainen mies jellona on toisesta?
Jos löytyy hyvä syy eroon, niin eroako helposti? Vai pitääkö jellona toisesta kiinni niin kauan kuin voi?
Pystyykö jellona olemaan itsenäinen?
Kertokaa kokemuksianne jellonat! :)
Ilma merkkinen kirjoittelee. Seurailee vain jellonan elämää sivusta :D
Rakastunut?
3
1089
Vastaukset
- perusteella
on kai pakko sanoa, että leijona kun leijona on loppujen lopuksi sisimmässään aika riippuvainen toisesta, vaikka ehkä muuta esittää.=) Itse olen leijonanainen ja olen huomannut, että muutamista suhteissa on ollut myös tätä takertumisongelmaakin (ei niin helppo erota), mutta kyllä leijona silti itsenäinenkin pystyy olemaan pakon niin vaatiessa. Leijonaa tuskin on kuitenkaan aivan yksineläjäksi luotu, joten yrittäkäähän sitten ymmärtää.=)
- mieltä
Olen itse leijona,ja tässä on meneillään pientä juttua, ja alkutekijöissä on,mutta myönnän että leijonat ovat riippuvaisia toisesta tai ainakin rakkaudesta,vaikkei sitä helposti näytäkkään toiselle.. kuitenkin kun pitemmälle pääsee,niin varmasti kertoo helpommin tunteistaan,ainakin itse olen sellainen. Ja itsenäinen ja tilanteisiin soputuva on kun on pakko. Samaa mieltä "Noh,oman kokemuksen perusteella" kanssa,ottakaa tästä nyt selvää :)
- Nimetön
yks tässä..ite en pettäny ikinä..vaikka karille meni...mut taito ois ollu..eli pidä ukkoos hyvänä...muuten se vaihtaa ku rukkasta..muista kehua ja silittää...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu2057406Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1313329Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1161964"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?611942Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p631889- 191839
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am851834Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61695Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171571- 791524