Tämä palsta on tarkoitettu hienoimmille autoille, jota vette ei todellakaan ole. Miksi vitussa VETTE-äijät tulevat tälle sivulle kertomaan miten surkea heidän auto on. Meitä ei täällä kiinosta kuulla miten paska vette todellakin on, koska olemme teitä paljon YLEMPÄNÄ.
Muuten Porkkea pidetään  
yleisesti LUKSUSAUTONA mutta vette edustaa paskaa     
Teitä varten on oma sivu VETTE 24H missä on tarjolla 
kriisiapua 24h vuorokaudessa
( ahistuspalvelu), jossa voitte yhdessä itkeä VETTEN PASKAMAISUUTTA. Menkää sinne letukka-sivuille 
minne VETTEPASKA todellakin kuuluu ja pysykää siellä. 
-911 TURBO OLKOON VOIMA KANSSASI,IKUISESTI- 
911-TURBO
 KAINUU
CORVETTE ÄIJÄT POIS
33
4820
Vastaukset
- hiljaa,kun voima puhuu,ja se voima ei tule mistään perheautomoottorilohkosta vaan V8:sista! Siinä jää kaikkien aikojen tehokkaimmat 911:t (turbolla vielä) 3 sekuntia kierroksella kun vakio COrvette vähän näyttää kaapin paikkaa. Ei ketään kiinnosta oikeasti saippalaatikon muotoiset,historiansa kuplasta ja audista ammentavat minimoottoripelleautot,ihmiset kunnioittaa legendaarisuutta,nopeutta,ja voimaa. Kaikkea sitä mitä maailman paras urheiluauto,Corvette,edustaa! - palstaltaKoska ihmiset kunnioittaa legendaarisuutta, nopeutta, ja voimaa. Kaikkea sitä mitä maailman surkein "urheiluauto" Corvette, ei todellakaan edustaa! 
- pala historiaa:palstalta kirjoitti:Koska ihmiset kunnioittaa legendaarisuutta, nopeutta, ja voimaa. Kaikkea sitä mitä maailman surkein "urheiluauto" Corvette, ei todellakaan edustaa! Mainitsit: 
 1.)Legendaarisuutta: Corvette ollut tuotannossa vuodesta 1953. Porschella ei yhtään mallia joka olisi edes 50-luvulla ollut tuotannossa ja joka vieläkin olisi olemassa..
 2.)Nopeutta: Corvette paineli jo 50 -luvulla alle 6 sekuntia 0-60 mp/h,nopeimman tuotanto Porschen aika samalla välillä oli 12,8 sekuntia..Ero yli 100%.
 3.)Voimaa: Corvettessa oli 60-luvulla 560 hv tehokkain koneoptio jonka autoon saatoit rahalla saada. Avomallinakin tehtiin tuhansia 435 hv muunnoksia. Porsche sai rikottu 200 hv:n rajan aivan 60-luvun lopulla erikoismallissaan..
 Nykypäivänä Corvette vie edelleen vanhaan malliin porsaita miten haluaa,siinä sitä legendaarisuutta faktojen valossa kerrakseen tietämättömälle.
- tyhmä?pala historiaa: kirjoitti:Mainitsit: 
 1.)Legendaarisuutta: Corvette ollut tuotannossa vuodesta 1953. Porschella ei yhtään mallia joka olisi edes 50-luvulla ollut tuotannossa ja joka vieläkin olisi olemassa..
 2.)Nopeutta: Corvette paineli jo 50 -luvulla alle 6 sekuntia 0-60 mp/h,nopeimman tuotanto Porschen aika samalla välillä oli 12,8 sekuntia..Ero yli 100%.
 3.)Voimaa: Corvettessa oli 60-luvulla 560 hv tehokkain koneoptio jonka autoon saatoit rahalla saada. Avomallinakin tehtiin tuhansia 435 hv muunnoksia. Porsche sai rikottu 200 hv:n rajan aivan 60-luvun lopulla erikoismallissaan..
 Nykypäivänä Corvette vie edelleen vanhaan malliin porsaita miten haluaa,siinä sitä legendaarisuutta faktojen valossa kerrakseen tietämättömälle.Lukeeko tämän Threadin aloituksessa Chevrolet Corvette? 
 Hus hus...Pois idiootit!
- Pecos Billpala historiaa: kirjoitti:Mainitsit: 
 1.)Legendaarisuutta: Corvette ollut tuotannossa vuodesta 1953. Porschella ei yhtään mallia joka olisi edes 50-luvulla ollut tuotannossa ja joka vieläkin olisi olemassa..
 2.)Nopeutta: Corvette paineli jo 50 -luvulla alle 6 sekuntia 0-60 mp/h,nopeimman tuotanto Porschen aika samalla välillä oli 12,8 sekuntia..Ero yli 100%.
 3.)Voimaa: Corvettessa oli 60-luvulla 560 hv tehokkain koneoptio jonka autoon saatoit rahalla saada. Avomallinakin tehtiin tuhansia 435 hv muunnoksia. Porsche sai rikottu 200 hv:n rajan aivan 60-luvun lopulla erikoismallissaan..
 Nykypäivänä Corvette vie edelleen vanhaan malliin porsaita miten haluaa,siinä sitä legendaarisuutta faktojen valossa kerrakseen tietämättömälle.Nämä sun löpinät on kuultu aika monta kertaa. Keksi jotain uutta. 
- paskan marjat..........Vette on auto jolla käydään siwassa hakemassa lisää 
 KRAPULAKALJAA. Juuri muualla siitä ei kehtaa nousta
 ulos varsinkaan julkisilla paikoilla.
- muscle mantyhmä? kirjoitti:Lukeeko tämän Threadin aloituksessa Chevrolet Corvette? 
 Hus hus...Pois idiootit!siellä lue Corvette? 
 Kuka on tyhmä.....
 
- Pecos BillEi pahalla, mutta ei tämä sinunkaan tekstisi järin ansiokasta ole. Meinaan vaan, että tällaisella kirjoitustyylillä et ole ketään ylempänä, kuten sanoit. 
 Mielestäni Corvette on mahtava auto. Vastaavat Porschet vaan tuppaavat olemaan vielä hieman nopeampia.
- noin.Olen pitänyt Porschen omistajia vähän samanlaisina herrasmiehinä kuin Jaguarin omistajiakin. Mutta nyt viimeaikona kun olen lueskellut tätä palstaa, niin on alkanut tuntua siltä, että Porschen kuskit on ihan täysiä kyrpiä. Yhtään asiallista ketjua ei varmasti löydy. Kaiken lisäksi, kaikista lapsellisimpien kommenttien kirjoittajat kehuvat omistavansa Porschen. Ihme sakkia. - aivan samaSuurimman osan tämän palstan ketjuista on aloittanut jenkkiautoista unelmoiva autoton provotrolli, joka käytti aikaisemmin mm. nimmaria Tapastikos. Erittäin todennäköisesti sama sekopää on nyt muuttanut taktiikkaansa ja kirjoittanut tämänkin viestiketjun aloituksen. 
 Kateellisuus ei Suomesta katoa, ei varsinkaan netin anonyymipalstoilta.
- koiran karvoihin katsojaKyllä se niin on, ettei mikään automerkki ajajistaan herrasmiehiä tee. Myös Jaguar kuskeista löytyy niin mulkkuja, kuin hyviä tyyppejä. Sama pätee myös porscheihin ja corvetteihin. Itse en pidä kumpaakaan huonona. Autot vaan eivät ole mitenkään päin vertailukelpoisia. Tyyliltään ja luonteeltaan ne ovat lähes vastakohtia toisilleen. Jos saisin valita, niin ottaisin kummatkin. Elämässä on joskus porsche päiviä ja taas joskus vähän raaempia corvette aamuja. Käyttöautona allani olisi sitten ehkä joku takapotkuinen diesel kulkine. Tällä hetkellä allani ei ole minkäänlaista autoa. Porschea olen kyllä ostamassa. Ehkäpä boxsteria, koska täällä keskieuroopassa on noita aurinkoisia aamuja avolla ajettavaksi. 
- 666666666Kaikki sakemanni kotteron omistajat on täysiä kusipäitä, on tullu huomattuu. 
- Pecos Bill666666666 kirjoitti:Kaikki sakemanni kotteron omistajat on täysiä kusipäitä, on tullu huomattuu. Kerroit juuri meille tällä viestilläsi, että sinulla on "sakemanni kottero". 
- 66666666Pecos Bill kirjoitti:Kerroit juuri meille tällä viestilläsi, että sinulla on "sakemanni kottero". Onneksi ei oo, vaan ylpeänä kantti ladalla ajelen. Sakemanneihin en sekaannu. 
 
- PojulleMinkä ikäinen sun 944 on? - vitun väliäsillä on? Onko se sinulta jotenkin pois jos joku omistaa 944:sen? Harmittaako? 
- Pojullevitun väliä kirjoitti:sillä on? Onko se sinulta jotenkin pois jos joku omistaa 944:sen? Harmittaako? Vastaa kysymykseen, rääpäle. 
- ,,,Pojulle kirjoitti:Vastaa kysymykseen, rääpäle. Kysymys edellisen viestin kirjoittajalle. Mitä ihmeen väliä sillä on minkä vuosimallinen jonkun provoilijan 944 on? 
 Ja vaikka et sitä minulta kysynytkään, niin minun 944 oli vuosimalia 1988. Olisiko sattumalta sinun syntymävuotesi? Nykyiset autoni ovat vuosimalleja 2001 ja 2004. Toinen on 4-koneella ja toinen V8. Molemmat ovat hyviä autoja.
 Tämä 944 ja/tai 911 vastaan Vette -keskustelu oli jossain vaiheessa luupäisten trollien ainakin asioissa vaikkei niinkään faktoissa pysyvää väittelyä.
 Viihdyttävyys katosi jo kauan ennen kun postaajia alettiin nimitellä rääpäleiksi ja touhu meni muutenkin koulukiusaamisasteelle.
 Toivoisin, että te kaikki Susan Kuros -henkiset kirjoittelijat pystyisitte taas vaihteeksi väittelemään niistä kuutiotuumista ja sekuntiajoita ja jättäisitte tämän toisen henkilöön kohdistuvan loukkaamisen 7-päivää -lehdellle ja julkisuushakuisille ex-tyttöystäville.
 Todella neitimäistä touhua. Varsinkin viestiketjun aloittajalta. Jos todella omistat Porschen, olet häpeäksi kaikille muille Porsche-kuljettajille.
- ethän vaan,,, kirjoitti:Kysymys edellisen viestin kirjoittajalle. Mitä ihmeen väliä sillä on minkä vuosimallinen jonkun provoilijan 944 on? 
 Ja vaikka et sitä minulta kysynytkään, niin minun 944 oli vuosimalia 1988. Olisiko sattumalta sinun syntymävuotesi? Nykyiset autoni ovat vuosimalleja 2001 ja 2004. Toinen on 4-koneella ja toinen V8. Molemmat ovat hyviä autoja.
 Tämä 944 ja/tai 911 vastaan Vette -keskustelu oli jossain vaiheessa luupäisten trollien ainakin asioissa vaikkei niinkään faktoissa pysyvää väittelyä.
 Viihdyttävyys katosi jo kauan ennen kun postaajia alettiin nimitellä rääpäleiksi ja touhu meni muutenkin koulukiusaamisasteelle.
 Toivoisin, että te kaikki Susan Kuros -henkiset kirjoittelijat pystyisitte taas vaihteeksi väittelemään niistä kuutiotuumista ja sekuntiajoita ja jättäisitte tämän toisen henkilöön kohdistuvan loukkaamisen 7-päivää -lehdellle ja julkisuushakuisille ex-tyttöystäville.
 Todella neitimäistä touhua. Varsinkin viestiketjun aloittajalta. Jos todella omistat Porschen, olet häpeäksi kaikille muille Porsche-kuljettajille.Sinä Tapastikos? 
- ,,,ethän vaan kirjoitti:Sinä Tapastikos? Ei kai hauska veijarimme Tapastikos nyt sentään vuosimallin 1988 944:lla ajelisi? Ei taida legendaarisuus riittää. 
- asia katsoa myösPojulle kirjoitti:Vastaa kysymykseen, rääpäle. saunan takana kuka on rääpäle, kuka ei. Mitäs räkänokka sanot jos kerron ettei autoni ole 944? 
 
- äijilleMenkää laminoimaan niitä korejanne vitun polarpacit - äijämiks, vittu? 
- menehitsaamaan sitä kuplan muotoista rauta-arkkuasi. Ainiin,asenna samantien toinen audin kone sinne niin saat edes sylintereitä oikeiden urheiluautojen verran.. 
- fgtyujilmene kirjoitti:hitsaamaan sitä kuplan muotoista rauta-arkkuasi. Ainiin,asenna samantien toinen audin kone sinne niin saat edes sylintereitä oikeiden urheiluautojen verran.. Miks harrikassa on vaan kaks sylinterii jos jenkkivehkeessä pitää olla 8. Kumpi on legendaarisempi harrikka vai corvette? 
- täysin eri.fgtyujil kirjoitti:Miks harrikassa on vaan kaks sylinterii jos jenkkivehkeessä pitää olla 8. Kumpi on legendaarisempi harrikka vai corvette? HD:n legendaarisuus maailman parhaana moottoripyöränä ei perustu nopeuskisoihin vaan siihen että millään muulla pyörällä ei ole niin mukava ja legendaarinen olo kun sillä ajaa. Siksi HD myös maksaa paljon. 
 Tosin aikanaan kun HD:llä kehitettiin V2,niin HD teki moottoreistaan suuremmat kuin aikansa eurooppalaiset valmistajat.
- löytyy myöstäysin eri. kirjoitti:HD:n legendaarisuus maailman parhaana moottoripyöränä ei perustu nopeuskisoihin vaan siihen että millään muulla pyörällä ei ole niin mukava ja legendaarinen olo kun sillä ajaa. Siksi HD myös maksaa paljon. 
 Tosin aikanaan kun HD:llä kehitettiin V2,niin HD teki moottoreistaan suuremmat kuin aikansa eurooppalaiset valmistajat.Corvettesta: jumalaton tärinä, kolina, antiikin aikainen tekniikka ja legendaarisuus. Harley Davidson on maailman kallein puolivalmiste. 
 Harley Davidson muuten käyttää aataminaikuista ilmajäähdytystä, siinä missä modernit italialaiset ja japanilaiset käyttävät nestejäähdytystä! LOL MOT MOT MOT MOT OMG!
- sama juttulöytyy myös kirjoitti:Corvettesta: jumalaton tärinä, kolina, antiikin aikainen tekniikka ja legendaarisuus. Harley Davidson on maailman kallein puolivalmiste. 
 Harley Davidson muuten käyttää aataminaikuista ilmajäähdytystä, siinä missä modernit italialaiset ja japanilaiset käyttävät nestejäähdytystä! LOL MOT MOT MOT MOT OMG!Samaa jos haluaa HD:Stä ja Vettestä hakea on toki se legendaarisuus,kumpikin näistä oli aikanaan omalla sarallaan uraa-uurtavia legendoja jo syntyessään. Corvette oli olemassa silloin kun yhdestäkään Porschen tuotannossa pidempään kestänyttä mallia ei oltu edes suunniteltu vielä, HD silloin kun he valmistivat ensimmäiset V2:t kun kilpailijat vielä polkivat polkupyörillä,riisipussit ja saapasjalat eivät vielä niilläkään. 
 Corvetten tekniikka on tunnetusti maailman parasta, V8:sista on irroitettu loistavalla insinööritaidolla enemmän tehoa ja vääntöä ja alemmilla kierroksilla kuin kaikkien aikojen tehokkaimmasta 911 Porschesta on onnistuttu irroittamaan edes ahtimella.
 Porsche,tuo takamoottorisuuden(josta Skoda ja Tatrakin luopuviat hetken jälkeen) ja minimoottorisuuden(monessa perus-sedanissakin isompi kone)perikuva,höystettynä heikolla laadulla(johtavat kuluttajamittaukset osoittavat asiakkaiden pitävän Porschen suurimmalla markkina-alueella USAssa Porschea yhdessä samaan konserniin kuuluvan VW:n kanssa eräinä epäluotettavimmista merkeistä ikinä puhumattakaan tosiasiallisista pakoputkien putoiluista uusienkin 911 mallien kohdalla), ei tosiaan yllä lähellekään Corvettea,tuota urheiluautojen kuningasta.
- vähemmän hevosvoimiasama juttu kirjoitti:Samaa jos haluaa HD:Stä ja Vettestä hakea on toki se legendaarisuus,kumpikin näistä oli aikanaan omalla sarallaan uraa-uurtavia legendoja jo syntyessään. Corvette oli olemassa silloin kun yhdestäkään Porschen tuotannossa pidempään kestänyttä mallia ei oltu edes suunniteltu vielä, HD silloin kun he valmistivat ensimmäiset V2:t kun kilpailijat vielä polkivat polkupyörillä,riisipussit ja saapasjalat eivät vielä niilläkään. 
 Corvetten tekniikka on tunnetusti maailman parasta, V8:sista on irroitettu loistavalla insinööritaidolla enemmän tehoa ja vääntöä ja alemmilla kierroksilla kuin kaikkien aikojen tehokkaimmasta 911 Porschesta on onnistuttu irroittamaan edes ahtimella.
 Porsche,tuo takamoottorisuuden(josta Skoda ja Tatrakin luopuviat hetken jälkeen) ja minimoottorisuuden(monessa perus-sedanissakin isompi kone)perikuva,höystettynä heikolla laadulla(johtavat kuluttajamittaukset osoittavat asiakkaiden pitävän Porschen suurimmalla markkina-alueella USAssa Porschea yhdessä samaan konserniin kuuluvan VW:n kanssa eräinä epäluotettavimmista merkeistä ikinä puhumattakaan tosiasiallisista pakoputkien putoiluista uusienkin 911 mallien kohdalla), ei tosiaan yllä lähellekään Corvettea,tuota urheiluautojen kuningasta.kuin rekka-autoista, joten rekka-autot ovat kovempia urheiluautoja kuin Corvettet. 
 Oheisessa videossa Corvettesta irroitetaan massiivisen tehon lisäksi muutakin:
 http://videos.streetfire.net/recentvideos/7/ac3e78e4-5c3f-4930-b555-985501706603.htm
 Missä on Porschen pakoputkenpudotusvideot?
 LOL MOT MOT MOT LOL USA DDR VAG LOL MOT MOT MOT CUBIC INCHES LOL MOT!!!!!
- fghjuksama juttu kirjoitti:Samaa jos haluaa HD:Stä ja Vettestä hakea on toki se legendaarisuus,kumpikin näistä oli aikanaan omalla sarallaan uraa-uurtavia legendoja jo syntyessään. Corvette oli olemassa silloin kun yhdestäkään Porschen tuotannossa pidempään kestänyttä mallia ei oltu edes suunniteltu vielä, HD silloin kun he valmistivat ensimmäiset V2:t kun kilpailijat vielä polkivat polkupyörillä,riisipussit ja saapasjalat eivät vielä niilläkään. 
 Corvetten tekniikka on tunnetusti maailman parasta, V8:sista on irroitettu loistavalla insinööritaidolla enemmän tehoa ja vääntöä ja alemmilla kierroksilla kuin kaikkien aikojen tehokkaimmasta 911 Porschesta on onnistuttu irroittamaan edes ahtimella.
 Porsche,tuo takamoottorisuuden(josta Skoda ja Tatrakin luopuviat hetken jälkeen) ja minimoottorisuuden(monessa perus-sedanissakin isompi kone)perikuva,höystettynä heikolla laadulla(johtavat kuluttajamittaukset osoittavat asiakkaiden pitävän Porschen suurimmalla markkina-alueella USAssa Porschea yhdessä samaan konserniin kuuluvan VW:n kanssa eräinä epäluotettavimmista merkeistä ikinä puhumattakaan tosiasiallisista pakoputkien putoiluista uusienkin 911 mallien kohdalla), ei tosiaan yllä lähellekään Corvettea,tuota urheiluautojen kuningasta.Mikä mahtoi muuten olla sen amerikkalaisen moottoripyörän merkki, joka oli niin paljon HD:tä tehokkaampi ja nopeampi (siis silloin kauan sitten kun sillä vilä ajettiin kovaa), että HD esti merkkiä saamasta vanteita ja ostajat joutuivat tuomaan omat vanteet tehtaalle? 
 Hirvittävän hintaisia keräilypyöriä nykyään, mutta en muista merkkiä.
 
- yhä edelleenHei tapastikos, ei täällä trollaile Corvette-äijiä, vaan ainoastaan yksinäinen USA:ta fanittava poikanen eli sinä itse! 
 Epäonnistuit jälleen. :D
- Mau!Kannatas mennä itseensä, jos olet noin pahasieluinen. 
 Eihän kaikki voi pitää samanlaista autoista. Varmasti Saksassa osataan tehdä autoja niinkuin USAssakin.
 Kaikissa on hyvät ja huonot puolet. Muistaakseni Porchella on sellainen tyyppisäätö, että jokaisessa kiihdytyksessä se pölläyttää Oilon täytteisen "voimasavun". No toiset tykkää ja toiset ei!
- AnonyymiVittu sä oot sairas. Kuulkaa kasiemme jyskintää, vapaus..... Onko nälkä? 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738094
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu913642
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413300
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi553262
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112975
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään212960
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k462839
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833