Eikä vielä ole edes ilta

Suudelman perintö

Mitäs porukka diggailee uudesta levystä?
Mitkä on parhaita biisejä?

Itselle ainakin kolahtanu aika hyvin. Erittäin hyvä ja tasainen levy. Huonoja biisejä ei ole yhtään.
Biisit Eikä vielä ole edes ilta, Nimensä alle ja Viisaus ei asu meissä näin vajaa viikon kuuntelun jälkeen tuntuvat parhailta. Myös Väistö on erittäin hyvä.

Mutta nyt mielipiteitä levystä kehiin.

6

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • röppeli

      EVOEI, Näytelmä, Väistö on ehdottomasti parhaat. Itse en oo pitänyt Nimensä alle -biisistä juuri ollenkaan. Kaikki muut on todella kovia.

      VEAM on tietty aivan helmi, muttei ihan pysty hakkaamaan Syöpää Kiilalta.

      • ndfnd

        Kaikki biisit on perkeleen hyviä!!


    • apulantaa, nam!

      Joo ihme kun ei ole levy kulunut puhki kyllä sitä niin mahottomasti on kuunnellut, onhan se aivan huippu levy!
      Ei ainutta huonoa biisiä, mutta eniten pidän biiseistä Väistö, Nimensä alle,karman laina;)
      Apulanta on jotain niin parasta!

      • ath-lon

        Levyllä ei ole yhtään huonoa biisiä. Viisaus ei asu meissä, Väistö ja Nimensä alle ovat biisit joista eniten pidän. Kansien teossa oli onnistuttu hyvin. Hyvä levy kokonaisuudessaan.


      • k0ira
        ath-lon kirjoitti:

        Levyllä ei ole yhtään huonoa biisiä. Viisaus ei asu meissä, Väistö ja Nimensä alle ovat biisit joista eniten pidän. Kansien teossa oli onnistuttu hyvin. Hyvä levy kokonaisuudessaan.

        Taidankin sitten olla ainut joka ei ole aivan yltiöpäisen hullaantunut kyseileen plättyyn...
        Tai siis että onhan se hyvä, mutta olis voinu olla parempi...tai ei olis. Toni tekee sellasia biisejä kun siitä tuntuu, ja sillonhan niistä ei voi saada parempia tekemälläkään!

        Toni elokuussa -98:

        "Tuukka sanoo aina, että Apulanta on yritys siinä missä muutkin. Tää on rokkibändi eikä mikään yritys! Vittu mä en ole missään firmassa töissä - mä olen rokkibändissä! Mua ei kiinnosta mikään pennien pyörittely, mä en ole tullut tänne lappuja täytteleen!
        En halua miettiä, onko joku asi satsesta kiinni. Panosta lauluihin koko elämäni. Eikä mun elämä ole mikään firma."

        -"Apulanta: Maalin alta"-

        Näin kun Toni jatkaa niin kyllä hyvin pyyhkii

        EVOEI:ltä lempibiisit on varmaan Karman laina, Kaivo, Väistö ja ehkä Traumakin


      • Dilduska
        k0ira kirjoitti:

        Taidankin sitten olla ainut joka ei ole aivan yltiöpäisen hullaantunut kyseileen plättyyn...
        Tai siis että onhan se hyvä, mutta olis voinu olla parempi...tai ei olis. Toni tekee sellasia biisejä kun siitä tuntuu, ja sillonhan niistä ei voi saada parempia tekemälläkään!

        Toni elokuussa -98:

        "Tuukka sanoo aina, että Apulanta on yritys siinä missä muutkin. Tää on rokkibändi eikä mikään yritys! Vittu mä en ole missään firmassa töissä - mä olen rokkibändissä! Mua ei kiinnosta mikään pennien pyörittely, mä en ole tullut tänne lappuja täytteleen!
        En halua miettiä, onko joku asi satsesta kiinni. Panosta lauluihin koko elämäni. Eikä mun elämä ole mikään firma."

        -"Apulanta: Maalin alta"-

        Näin kun Toni jatkaa niin kyllä hyvin pyyhkii

        EVOEI:ltä lempibiisit on varmaan Karman laina, Kaivo, Väistö ja ehkä Traumakin

        Juu... Hihhih! Jätkällä rupes agressio nouseen. Hihhih!:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe