Mitäs porukka diggailee uudesta levystä?
Mitkä on parhaita biisejä?
Itselle ainakin kolahtanu aika hyvin. Erittäin hyvä ja tasainen levy. Huonoja biisejä ei ole yhtään.
Biisit Eikä vielä ole edes ilta, Nimensä alle ja Viisaus ei asu meissä näin vajaa viikon kuuntelun jälkeen tuntuvat parhailta. Myös Väistö on erittäin hyvä.
Mutta nyt mielipiteitä levystä kehiin.
Eikä vielä ole edes ilta
6
595
Vastaukset
- röppeli
EVOEI, Näytelmä, Väistö on ehdottomasti parhaat. Itse en oo pitänyt Nimensä alle -biisistä juuri ollenkaan. Kaikki muut on todella kovia.
VEAM on tietty aivan helmi, muttei ihan pysty hakkaamaan Syöpää Kiilalta.- ndfnd
Kaikki biisit on perkeleen hyviä!!
- apulantaa, nam!
Joo ihme kun ei ole levy kulunut puhki kyllä sitä niin mahottomasti on kuunnellut, onhan se aivan huippu levy!
Ei ainutta huonoa biisiä, mutta eniten pidän biiseistä Väistö, Nimensä alle,karman laina;)
Apulanta on jotain niin parasta!- ath-lon
Levyllä ei ole yhtään huonoa biisiä. Viisaus ei asu meissä, Väistö ja Nimensä alle ovat biisit joista eniten pidän. Kansien teossa oli onnistuttu hyvin. Hyvä levy kokonaisuudessaan.
- k0ira
ath-lon kirjoitti:
Levyllä ei ole yhtään huonoa biisiä. Viisaus ei asu meissä, Väistö ja Nimensä alle ovat biisit joista eniten pidän. Kansien teossa oli onnistuttu hyvin. Hyvä levy kokonaisuudessaan.
Taidankin sitten olla ainut joka ei ole aivan yltiöpäisen hullaantunut kyseileen plättyyn...
Tai siis että onhan se hyvä, mutta olis voinu olla parempi...tai ei olis. Toni tekee sellasia biisejä kun siitä tuntuu, ja sillonhan niistä ei voi saada parempia tekemälläkään!
Toni elokuussa -98:
"Tuukka sanoo aina, että Apulanta on yritys siinä missä muutkin. Tää on rokkibändi eikä mikään yritys! Vittu mä en ole missään firmassa töissä - mä olen rokkibändissä! Mua ei kiinnosta mikään pennien pyörittely, mä en ole tullut tänne lappuja täytteleen!
En halua miettiä, onko joku asi satsesta kiinni. Panosta lauluihin koko elämäni. Eikä mun elämä ole mikään firma."
-"Apulanta: Maalin alta"-
Näin kun Toni jatkaa niin kyllä hyvin pyyhkii
EVOEI:ltä lempibiisit on varmaan Karman laina, Kaivo, Väistö ja ehkä Traumakin - Dilduska
k0ira kirjoitti:
Taidankin sitten olla ainut joka ei ole aivan yltiöpäisen hullaantunut kyseileen plättyyn...
Tai siis että onhan se hyvä, mutta olis voinu olla parempi...tai ei olis. Toni tekee sellasia biisejä kun siitä tuntuu, ja sillonhan niistä ei voi saada parempia tekemälläkään!
Toni elokuussa -98:
"Tuukka sanoo aina, että Apulanta on yritys siinä missä muutkin. Tää on rokkibändi eikä mikään yritys! Vittu mä en ole missään firmassa töissä - mä olen rokkibändissä! Mua ei kiinnosta mikään pennien pyörittely, mä en ole tullut tänne lappuja täytteleen!
En halua miettiä, onko joku asi satsesta kiinni. Panosta lauluihin koko elämäni. Eikä mun elämä ole mikään firma."
-"Apulanta: Maalin alta"-
Näin kun Toni jatkaa niin kyllä hyvin pyyhkii
EVOEI:ltä lempibiisit on varmaan Karman laina, Kaivo, Väistö ja ehkä TraumakinJuu... Hihhih! Jätkällä rupes agressio nouseen. Hihhih!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808