No, Suomi jatkaa taas aikaisempaa viisu linjaansa
jääden viimeisten joukoon. Suomalaiset äänestivät kyllä surkealla tavalla. Voito olisi kuulunut kyllä mun mielestäni toiseksi tuleelle.
Tosin onhan viimeiseksikin jääminen kunnia Suomelle oma järjestämissä kisoissa.
T: Jaretc
TAKUU VARMA VIISU TAPPIO
13
873
Vastaukset
- OPLI
PAREMPI KUN EI MENE OLLENKAAN KISAAN LOPPUTULOS ON KOLMEN VIIMESEN JOUKOSSA.
- eskodj
hanna on huono laulaan ja sen valkonen mekko laulun alussa lauantaina oli ihan kauhee.ja nyt suomi häviää taas itte järjestämät kisat
- mielipiteeni mun
...häntäpäätä, kuin kärkeä tullaan jäämään. Thunderstone olisi vienyt Suomen kärkisijoille.
- myrkkysumakki
Luulen että suomi saa muutaman säälipisteen, koska järjesti kisat tänä vuonna ja jokunen maa haluaa olla vieraskorea, kappaleesta ja artistista ne pisteet ei kyllä todellakaan tule.
Järkyttävää että moinen idols-kökkö oli viisujutuissa edes ehdolla. Enää puuttui antti tuisku ja se mikälie jani joku.. kyllä oksennus lentää jo hannastakin, ei silti. - Mao t-t-
joka laulaa suomalaiset karaokelaulajat suohon niin, että turve pölisee. Spedeilyn juhlaa!
- PAINU TAKAS !!!!!!!!!!!!!!!...
Tuiskun foorumille ihquttamaan idoliasi. Hanna on meidän rakas ja Antti sinun pysy siellä!
- mene kirjastoon,
PAINU TAKAS !!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
Tuiskun foorumille ihquttamaan idoliasi. Hanna on meidän rakas ja Antti sinun pysy siellä!
pyydä kauniisti kirjastotädiltä apua niin
hän etsii sinulle artistin, joka osaa laulaa.
Suosittelisin sinulle vaikka jotain artistia
1950-luvulta. Silloin ei ole teknologiaa
laulun korjailemiseksi ja laulut on laulettu kerralla purkkiin. Hanna ja Ana vetävät
miljoona ottoa sillä aikaa kun osaavat ihmiset
ruinaavat Askolta levytyssopimusta.
Sad but true. - Jaretc......
PAINU TAKAS !!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
Mun oli ihan pakko vastata sulle. Sait tekstilläsi aikaan niin ihanan naurun.
Kiitos siitä.
T: Jaretc - Leon T.
Jaretc...... kirjoitti:
Kiitos siitä.
T: JaretcKun ei tiedä paremmasta, niin ei tiedä mitä menettää. Jotkut meistä onnellisista leikkivät
legoilla koko elämänsä. - samaa mieltä.
Jaretc...... kirjoitti:
Kiitos siitä.
T: JaretcEnnen nykyteknologiaa huonot laulajat erottuivat
heti hyvistä. Musiikista en sano mitään.
Huonoa musaa on ollut aina ja tulee varmasti aina
olemaan. - Jaretc.....
Leon T. kirjoitti:
Kun ei tiedä paremmasta, niin ei tiedä mitä menettää. Jotkut meistä onnellisista leikkivät
legoilla koko elämänsä.Jotkut meistä vaan rakentavat elämäänsä liijan hepoisilla ja väärillä palikoilla.
T: Jaretc
- pimeepamaus
Oisitte ottana karjalast evakoit.Heill on jo luonnostaa helee värkki.iloluontoisii yht kaikki.
Laulun aiheist ei oo pulaa.Karjala takasin. - wowi
Onhan hanna ihan hyvä laulamaan, mutta ei hän silti euroviisuissa pärjää...Mielestäni Lovex olisi ollut paras, vaikka en bändistä kauheati välitä, mutta se olisi voinut jopa voittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019