TAKUU VARMA VIISU TAPPIO

Jaretc......

No, Suomi jatkaa taas aikaisempaa viisu linjaansa
jääden viimeisten joukoon. Suomalaiset äänestivät kyllä surkealla tavalla. Voito olisi kuulunut kyllä mun mielestäni toiseksi tuleelle.
Tosin onhan viimeiseksikin jääminen kunnia Suomelle oma järjestämissä kisoissa.

T: Jaretc

13

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OPLI

      PAREMPI KUN EI MENE OLLENKAAN KISAAN LOPPUTULOS ON KOLMEN VIIMESEN JOUKOSSA.

    • eskodj

      hanna on huono laulaan ja sen valkonen mekko laulun alussa lauantaina oli ihan kauhee.ja nyt suomi häviää taas itte järjestämät kisat

    • mielipiteeni mun

      ...häntäpäätä, kuin kärkeä tullaan jäämään. Thunderstone olisi vienyt Suomen kärkisijoille.

    • myrkkysumakki

      Luulen että suomi saa muutaman säälipisteen, koska järjesti kisat tänä vuonna ja jokunen maa haluaa olla vieraskorea, kappaleesta ja artistista ne pisteet ei kyllä todellakaan tule.

      Järkyttävää että moinen idols-kökkö oli viisujutuissa edes ehdolla. Enää puuttui antti tuisku ja se mikälie jani joku.. kyllä oksennus lentää jo hannastakin, ei silti.

    • Mao t-t-

      joka laulaa suomalaiset karaokelaulajat suohon niin, että turve pölisee. Spedeilyn juhlaa!

      • PAINU TAKAS !!!!!!!!!!!!!!!...

        Tuiskun foorumille ihquttamaan idoliasi. Hanna on meidän rakas ja Antti sinun pysy siellä!


      • mene kirjastoon,
        PAINU TAKAS !!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:

        Tuiskun foorumille ihquttamaan idoliasi. Hanna on meidän rakas ja Antti sinun pysy siellä!

        pyydä kauniisti kirjastotädiltä apua niin
        hän etsii sinulle artistin, joka osaa laulaa.
        Suosittelisin sinulle vaikka jotain artistia
        1950-luvulta. Silloin ei ole teknologiaa
        laulun korjailemiseksi ja laulut on laulettu kerralla purkkiin. Hanna ja Ana vetävät
        miljoona ottoa sillä aikaa kun osaavat ihmiset
        ruinaavat Askolta levytyssopimusta.
        Sad but true.


      • Jaretc......
        PAINU TAKAS !!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:

        Tuiskun foorumille ihquttamaan idoliasi. Hanna on meidän rakas ja Antti sinun pysy siellä!

        Mun oli ihan pakko vastata sulle. Sait tekstilläsi aikaan niin ihanan naurun.
        Kiitos siitä.

        T: Jaretc


      • Leon T.
        Jaretc...... kirjoitti:

        Mun oli ihan pakko vastata sulle. Sait tekstilläsi aikaan niin ihanan naurun.
        Kiitos siitä.

        T: Jaretc

        Kun ei tiedä paremmasta, niin ei tiedä mitä menettää. Jotkut meistä onnellisista leikkivät
        legoilla koko elämänsä.


      • samaa mieltä.
        Jaretc...... kirjoitti:

        Mun oli ihan pakko vastata sulle. Sait tekstilläsi aikaan niin ihanan naurun.
        Kiitos siitä.

        T: Jaretc

        Ennen nykyteknologiaa huonot laulajat erottuivat
        heti hyvistä. Musiikista en sano mitään.
        Huonoa musaa on ollut aina ja tulee varmasti aina
        olemaan.


      • Jaretc.....
        Leon T. kirjoitti:

        Kun ei tiedä paremmasta, niin ei tiedä mitä menettää. Jotkut meistä onnellisista leikkivät
        legoilla koko elämänsä.

        Jotkut meistä vaan rakentavat elämäänsä liijan hepoisilla ja väärillä palikoilla.

        T: Jaretc


    • pimeepamaus

      Oisitte ottana karjalast evakoit.Heill on jo luonnostaa helee värkki.iloluontoisii yht kaikki.
      Laulun aiheist ei oo pulaa.Karjala takasin.

    • wowi

      Onhan hanna ihan hyvä laulamaan, mutta ei hän silti euroviisuissa pärjää...Mielestäni Lovex olisi ollut paras, vaikka en bändistä kauheati välitä, mutta se olisi voinut jopa voittaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe