Lordi on p*ska

Suudelman perintö

Olen seurannut tätä palstaa jo jonkin aikaa ja olen nähnyt lukuisia "Lordi on syvältä" ja "Lordi on paras" -kaltaisia viestejä. Harvemmin niissä viesteissä kuitenkaan on yhtäkään perustelua väitteelle. Väitteet ovat aika tyhjiä silloin jos niitä ei pysty perustelemaan mitenkään.

Itse en pidä Lordista yhtään, itse asiassa voin jopa sanoa vihaavani koko yhtyettä. MUTTA minulla on myäs perustelua siihen, miksen ko. yhtyeestä pidä.

Ensiksi tulee mieleen sellainen seikka, että mikä tekee Lorsin musiikista hard rockia?
Lukekaapa esim. Wikipediasta mitä hard rock -käsitteellä tarkoitetaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hard_rock
Moniko noista perusteista toteutuu Lordin musiikissa? Eipä kovinkaan moni. Sanoituksiltaan Lordia ja hard rockia ei ainakaan voi verrata millään tavalla. Musiikinkin pohjalta laskisin Lordin ennemmin heavy metal -yhtyeeksi.

Itse en pystyisi arvostamaan yhtyettä, joka ei halua edes näyttää kasvojaan. Viimeinen piste i:n päälle oli kun he yrittivät päästä Linnan juhliin nuo naamarit päässä. Näinkö paljon he kunnioittavat Suomen itsenäisyyttä?

Euroviisuvoiton jälkeen Lordista on tullut "kaikki tänne heti"-bändi, jolle mikään ei ole tarpeeksi. Täytyy samalla sekunnilla saada kaikki, valloittaa Amerikka ja kaikki muutkin maat.
En myöskään pysty arvostamaan yhtyettä, joka tekee mitä vaan saadakseen rahaa. Kun musiikilla ei tienaa tarpeeksi (todellisuudessa Lordin kokoinen yhtye tienaisi) aletaan tehdä kaikkea muuta, on Lordi-colaa ja Lordi-karkkeja. Ei varmaan mene kauaa kun saadaan maistaa Lordi-jogurttia tai pitää jalassamme Lordi-kalsareita. Tällaisilla bändeillä jää helposti se tärkein eli musiikki toissijaiseksi arvoksi ja raha siirtyy ykkössijalle. Tällaista en pysty sulattamaan. Eikä tällaisia bändejä mielestäni kaivattaisi enää.
Lordi ei kohta ole enää musiikkia soittava orkesteri vaan tuotenimike, joka tuottaa kaikennäköistä roinaa omalla nimellään varustettuna.

Eli yksinkertaisesti Lordista on tullut liian kunnianhimoinen ja ahne bändi, jolle mikään ei riitä. Liian moni on kaatunut tähän samaan ongelmaan. Ja liittymässä joukkoon jonkun ajan päästä, elleivät tajua lopettaa ennen sitä. Mitä tapahtuu sitten, kun ihmiset kyllästyvät musiikkiin, joka näillä näkymin ainakin ei tule miellyttämään enää muutaman vuoden kuluttua. Silloin heille jää enää Lordi-colat ja karkit. EI hyvä. Silloin viimeistään bändi kaatuu.

Tässä oli nyt yksi perusteltu mielipide siitä, miksi en pidä Lordista. Ja uskoisin, etteivät monet muutkaan tästä samasta syystä.
Olisi kiva kuulla mielipiteitä asiasta. Varsinkin teiltä faneilta tällä palstalla. Kiitos. Olen puhunut.

17

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AWEM

      MIKÄ KUSIPÄÄ SÄ NIIN KUN OLET TAJUUKSÄ ETTÄ LORDIN KESKUSTELUJEN AIHEENA EI OLE LORDIN HAUKKUMINEN!!!!
      ETI ELÄMÄ!!!!!!!!!
      (meillä lordi faneilla se nimittäin on)
      (toisin kun eräillä)

      • Suudelman perintö

        En ole mikään kusipää, sen voin taata varmasti.
        Enkä minä haukkunut Lordia, vaan ilmaisin mielipiteeni miksi en yhtyeestä pidä.
        Sinun viestisi taas osoittaa kuinka lapsellinen ihminen olet. Tai no en usko, että kovin vanhakaan olet, ehkä noin 12, joten lapsellisuutesi on täysin ymmärrettävää. Sen voin antaa anteeksi.
        Mutta mikset sinä kertoisi, minkä takia pidät Lordista. Minä kerroin, minkä takia minä en pidä. Ja mielestäni minulla oli aivan hyvät ja pätevät perustelut siihen. Ja jokaisella meistä on oikeus mielipiteeseen.

        Ja Lordi-palstalla on käsitykseni mukaan tarkoitus puhua Lordin musiikista, sen hyvistä ja huonoista puolista. Eikä ainostaan ylistää Lordia. Ja minulla kyllä on elämä. Vieläpä sellainen, joka ei pyöri ainostaan yhden yhtyeen ja sitä vastustavien ihmisten haukkumisen ympärillä.

        Ja pahoittelen tuota aloitukseni otsikkoa, se on sen takia tuollainen, että ajattelin saavani mahdollisimman paljon lukijoita tuollaisella provosoivalla otsikolla.

        P.S. Painapa sitä caps lock -nappulaa vielä toisen kerran.


      • M.I.C
        Suudelman perintö kirjoitti:

        En ole mikään kusipää, sen voin taata varmasti.
        Enkä minä haukkunut Lordia, vaan ilmaisin mielipiteeni miksi en yhtyeestä pidä.
        Sinun viestisi taas osoittaa kuinka lapsellinen ihminen olet. Tai no en usko, että kovin vanhakaan olet, ehkä noin 12, joten lapsellisuutesi on täysin ymmärrettävää. Sen voin antaa anteeksi.
        Mutta mikset sinä kertoisi, minkä takia pidät Lordista. Minä kerroin, minkä takia minä en pidä. Ja mielestäni minulla oli aivan hyvät ja pätevät perustelut siihen. Ja jokaisella meistä on oikeus mielipiteeseen.

        Ja Lordi-palstalla on käsitykseni mukaan tarkoitus puhua Lordin musiikista, sen hyvistä ja huonoista puolista. Eikä ainostaan ylistää Lordia. Ja minulla kyllä on elämä. Vieläpä sellainen, joka ei pyöri ainostaan yhden yhtyeen ja sitä vastustavien ihmisten haukkumisen ympärillä.

        Ja pahoittelen tuota aloitukseni otsikkoa, se on sen takia tuollainen, että ajattelin saavani mahdollisimman paljon lukijoita tuollaisella provosoivalla otsikolla.

        P.S. Painapa sitä caps lock -nappulaa vielä toisen kerran.

        Haluaa olla rauhassa, eikä paparazzit seuraile joka paikkaan. Siinä mielessä ihan hyvä et on maskit. Tosin roskalehdet näytti kuvan. eli siitä.


      • Kita on ihana!
        M.I.C kirjoitti:

        Haluaa olla rauhassa, eikä paparazzit seuraile joka paikkaan. Siinä mielessä ihan hyvä et on maskit. Tosin roskalehdet näytti kuvan. eli siitä.

        No, mä tykkään juuri siksi Lordista kun ne uskaltaa olla omia itsejään, eli sitä mitä he itse haluavat olla! Ja se että he käyttävät maskeja on minusta oikein ymmärrettävää! Ymmärrän hyvin, ettei varmasti kamalasti houkuta se että koko aika on joku roikkumassa kiinni vaikka et olisikaan töissä. Ja minusta Lordi musiikki on hyvää, oli se sitten hard rockkia, heavyä tai mitä tahansa!oli se vaikka räppiä jos Lordi sen esittäisi se on hyvää! (vihaan räppiä!) Mikään ei muuta sitä tosi asiaa että se musa iskee. Minusta heidän yksityisyyttään pitäisi kunnioittaa! Ja rakastan bändiä yli kaiken! Tässä tämmönen mun mielipide..


    • AWEM

      ANTEEKS VAAN MITÄ SÄ HÖPÖTÄT TAJUATKO ETTÄ NETISSÄ EI KANNATA MENNÄ TOMMOSSII SANOMAA MUT MÄPÄ KERRON YHEN TOSI JUTUN EIKÖ SINUN MIELESTÄSI 21 VUOTIAAT VOI PITÄÄ HAUSKAA NIMITTÄIN OLEN 21V JA MINULLA ON MEINAAN VIERESSÄNI SAMAN IKÄINEN YSTÄVÄNI JOTEN ALA PAINUA HELVETTIIN!!!!!!! AI NIIN UNOHDIN ETTÄ ÄLÄ ENÄÄ IKINÄ ISOTTELE!!!!!!
      P.S. ENKÄ MUUTEN PAINA SITÄ caps lock NAPPULAA PENTU!!!!!!!!!

      • ,.-,.-,.-,.-

        Kyllä hävettää olla Lordifani kun lukee näitä fanien noloja vastauksia. :/

        Ketjun aloittaja keskusteli järkevästi ja perusteli mielipiteensä, hänen kirjoitustaan oli mukava ja helppo lukea, samaa ei voi sanoa monien fanien faaattisista caps lock raiskauksista

        Nyt olen liian väsynyt, mutta huomenna ajattelin kirjoittaa hieman omaa näkökantaa tähän asiaan.


      • Suudelman perintö
        ,.-,.-,.-,.- kirjoitti:

        Kyllä hävettää olla Lordifani kun lukee näitä fanien noloja vastauksia. :/

        Ketjun aloittaja keskusteli järkevästi ja perusteli mielipiteensä, hänen kirjoitustaan oli mukava ja helppo lukea, samaa ei voi sanoa monien fanien faaattisista caps lock raiskauksista

        Nyt olen liian väsynyt, mutta huomenna ajattelin kirjoittaa hieman omaa näkökantaa tähän asiaan.

        Onhan täällä sentään yksi järkevä ihminen.
        Kiitos siitä. Ihan sama olitko Lordifani tai et, mutta kun kirjoitat asiallisesti, sitä on mukava lukea.

        Odotan mielenkiinnolla näkökantaasi.


      • AWEM

        EI OLLU TARKOTUS MÄ VAAN RAIVOSTUIN NIIN PALJON SIITÄ OTSIKOSTA EN EES LUKENU TEKSTII KUNNOLLA SELASIN SEN VAAN MUT EI BLIIS ENÄÄ TOMMOSIA SIINÄ OLIKIN MYÖS MUKANA PALJON LIIOTTELUA!!!!!!!!
        MUT MÄ OON EDELLEEN PUOLET SAMAA MIELTÄ MITÄ MÄ EILEN KIRJOTIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • AWEM
        ,.-,.-,.-,.- kirjoitti:

        Kyllä hävettää olla Lordifani kun lukee näitä fanien noloja vastauksia. :/

        Ketjun aloittaja keskusteli järkevästi ja perusteli mielipiteensä, hänen kirjoitustaan oli mukava ja helppo lukea, samaa ei voi sanoa monien fanien faaattisista caps lock raiskauksista

        Nyt olen liian väsynyt, mutta huomenna ajattelin kirjoittaa hieman omaa näkökantaa tähän asiaan.

        HAISTA SINÄ JAPANILAINEN HOME PERUNA IDIOOTTI!!!!
        JOS ON FANI SITÄ FANIUTTA EI VOI VÄHENTÄÄ


      • AWEM
        Suudelman perintö kirjoitti:

        Onhan täällä sentään yksi järkevä ihminen.
        Kiitos siitä. Ihan sama olitko Lordifani tai et, mutta kun kirjoitat asiallisesti, sitä on mukava lukea.

        Odotan mielenkiinnolla näkökantaasi.

        .....JAPANILAINEN HOME PERUNA KUN MEET TOMMOSII PUHUMAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • ...

      Tuohon ekaan kohtaan voin vain sanoa että mitä väliä sillä on onko Lordi Hard Rockia vai Heavy Metallia? Minun mielestä Lordi edustaa kumpaakin.

      "Itse en pystyisi arvostamaan yhtyettä, joka ei halua edes näyttää kasvojaan. Viimeinen piste i:n päälle oli kun he yrittivät päästä Linnan juhliin nuo naamarit päässä. Näinkö paljon he kunnioittavat Suomen itsenäisyyttä?"

      Tuohan todistaa vain sen kuinka tosissaan hän on tuon hirviö-imagonsa kanssa, ja tätä omaperäistä ideaa eivät monet ymmärrä. Lordi ei ole loukannut Suomen itsenäisyyttä mitenkään koska ilmaisivat jo voiton jälkeen että ilman naamareita ei tulla. Ja eivät tulleetkaan.

      "Tällaisilla bändeillä jää helposti se tärkein eli musiikki toissijaiseksi arvoksi ja raha siirtyy ykkössijalle. Tällaista en pysty sulattamaan. Eikä tällaisia bändejä mielestäni kaivattaisi enää."

      Lordihan toimii avan samalla tavalla kuin heidän suurin vaikuttajansa KISS. Jos olet katsonut sen viihdeuutisten pätkän missä Putaansuuta haastateltiin, niin voit huomata, että hänellä on valtava KISS fanituote & krääsä -kokoelma asunnollaan.

      Putaansuu on jo vuodesta 1992 suunnitellut tuota hirviöunelmaansa, joten tuskin hommassa on kyse pelkästään rahasta.

    • ja muutenkin

      Itse olin Lordi "fani" jo tanan kauan ennen viisuja,ja jos minulta kysytään niin juuri sinun kaltaiset runkkarit voisi ryömiä takaisin kiven alle ja jättää lordin musiikin arvosteleminen.Se että olet kerran nähnyt sen telkkarista,ja se että se toi sinulle sinun elinaikasi ainoan viisuvoiton ei tee sinusta mitään.

      Emme mekään arvostele sinun titi-nalle discolevyjäsi joten puhalla muumiin.

      • ,.-,.-,.-,.-

        "Ensiksi tulee mieleen sellainen seikka, että mikä tekee Lorsin musiikista hard rockia?
        Lukekaapa esim. Wikipediasta mitä hard rock -käsitteellä tarkoitetaan.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hard_rock"

        nykyaikana on aika vaikeaa luokitella tiettyjä bändejä tiewttyihin musiikkityyleihin, Lordi ei ole koskaan tainnut väittää tekevänsä pelkkää hard rockkia.
        Mielestäni heidän musiikkinsa on kasariheviä.

        "Itse en pystyisi arvostamaan yhtyettä, joka ei halua edes näyttää kasvojaan. Viimeinen piste i:n päälle oli kun he yrittivät päästä Linnan juhliin nuo naamarit päässä. Näinkö paljon he kunnioittavat Suomen itsenäisyyttä?"

        Sinä näet asian noin, minä näen sen eri tavalla.
        Lordihan on joukko muusikoita jotka esittävät monstereita.
        Bändin juttu on se monstereina esiintyminen, EI se, että naamoja ei näytetä.

        Lordin jäsenet kylläkin yksityiselämässä oikeutetusti suojelevat kasvojansa ja yksityisyyttään.

        Putaansuu sanoi eräässä haastattelussa olevansa leppoisa mies, mutta kamelin selkä katkeaa kuulemma siinä vaiheessa kun jouluhaudalla käynnillä porukka rupeaa ottamaan kuvia "lordista" vaikka hän ei siinä vaiheessa ole lordi, vaan ykisnkertaisesti Tomi Putaansuu omaisen haudalle viemässä kukkia.

        Ja hehän eivät sinne linnanjuhliin yrittäneet päästä.
        Bändin jäsenet olivat jo aikoja sitten sanoneet että ilman maskeja ei mennä minnekkään, ja Putaansuu sanoi kiittävänsä kauniisti jos kutsu linnanjuhliin tulee, niinhän siinä kävi, ainoastaan Lordin vaimo meni juhliin, jonka kuvia sitten riepoteltiinkin lehdissä.
        Tarja Halonen sanoi haastattelussa ymmärtävänsä Lordin valinnan. ei siinä mitään.

        "Euroviisuvoiton jälkeen Lordista on tullut "kaikki tänne heti"-bändi, jolle mikään ei ole tarpeeksi. Täytyy samalla sekunnilla saada kaikki, valloittaa Amerikka ja kaikki muutkin maat."

        En ymmärrä miten olet saanut tällaisen käsityksen.

        Ameriikanvalloituksista ovat puhuneet ainoastaan lehdet otsikoissaan, Lordihan sanoi osuvasti että jäätä mennään kokeilemaan pesismailalla, että katotaan miten hommat toimii siellä.

        Arockalypsehän julkaistaan pienellä levymerkillä jenkeissä, eikä siinä ole kyse todellakaan mistään amerikan valloituksesta.

        Japanissahan lordi on pärjännyt aika kiitettävästi, Levy meni julkaisuviikollaan listan sijalle 13.

        "En myöskään pysty arvostamaan yhtyettä, joka tekee mitä vaan saadakseen rahaa. Kun musiikilla ei tienaa tarpeeksi (todellisuudessa Lordin kokoinen yhtye tienaisi) aletaan tehdä kaikkea muuta, on Lordi-colaa ja Lordi-karkkeja. Ei varmaan mene kauaa kun saadaan maistaa Lordi-jogurttia tai pitää jalassamme Lordi-kalsareita. Tällaisilla bändeillä jää helposti se tärkein eli musiikki toissijaiseksi arvoksi ja raha siirtyy ykkössijalle. Tällaista en pysty sulattamaan. Eikä tällaisia bändejä mielestäni kaivattaisi enää."

        Todellisuudessahan Lordi ei tosiaan tienannut mitään järjettömiä summia, aivan viimeaikoina vasta bändin jäsenet ovat luopuneet päivätöistään ja tällä hetkellä heidän ainoa tulonlähde on lordi.

        Aiemmissa haastatteluissahan he ovat sanoneet, että esiintymispalkkiot eivät ole mitään huimia, ja suurin osa niistäkin menee niihin pyroihin ja muihin efekteihin joita Lordin liveshowssa nähdään.

        Kyllä Lordin jäsenet tällä hetkellä ihan varmasti mukavasti tienaavat.

        Ja nuo oheistuotteethan ovat Putaansuulle sellainen unelma joista hän on jo haaveillut pitkään, ihan ensimmäisen Lordi-levyn vihkosissa on kuvitteellisia mainoksia Lordi-figuureista ja muista tuotteista, jotka pikkuhiljaa rupeavat olemaan todellisuutta.

        Ja eihän niitä merchandisejuttuja nyt lopulta ole edes niin paljon, lordilimu, karkit ja jotain penaaleja ja kalentereita. Jokaisella vähänkin menestyvällä bändillä on oheistuotteita, ne ovat musiikin lisäksi suuri tulonlähde.

        "Lordi ei kohta ole enää musiikkia soittava orkesteri vaan tuotenimike, joka tuottaa kaikennäköistä roinaa omalla nimellään varustettuna."

        Eihän oheistuotteiden tuottaminen vaikuta siihen musiikkiin mitenkään.
        Joku tehdas kiinassahan niitä paitoja painattaa, ei Lordi.

        Jenkeissähän noita megabändejä on vaikka millä mitalla joilla riittää merchandisea huimasti enemmän kuin Lordilla.

        "Eli yksinkertaisesti Lordista on tullut liian kunnianhimoinen ja ahne bändi, jolle mikään ei riitä."

        ainahan kunnianhimoa on oltava.

        "Liian moni on kaatunut tähän samaan ongelmaan. Ja liittymässä joukkoon jonkun ajan päästä, elleivät tajua lopettaa ennen sitä. Mitä tapahtuu sitten, kun ihmiset kyllästyvät musiikkiin, joka näillä näkymin ainakin ei tule miellyttämään enää muutaman vuoden kuluttua. Silloin heille jää enää Lordi-colat ja karkit. EI hyvä. Silloin viimeistään bändi kaatuu."

        Musiikin takia suurin osa faneista Lordia kannattaa.
        Kunhan Lordi julkaisee vain yhtä laadukkaita levyjä kuin tähänkin mennessä niin bändin kaatumisesta tuskin kannattaa huolehtia.


      • makeee
        ,.-,.-,.-,.- kirjoitti:

        "Ensiksi tulee mieleen sellainen seikka, että mikä tekee Lorsin musiikista hard rockia?
        Lukekaapa esim. Wikipediasta mitä hard rock -käsitteellä tarkoitetaan.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hard_rock"

        nykyaikana on aika vaikeaa luokitella tiettyjä bändejä tiewttyihin musiikkityyleihin, Lordi ei ole koskaan tainnut väittää tekevänsä pelkkää hard rockkia.
        Mielestäni heidän musiikkinsa on kasariheviä.

        "Itse en pystyisi arvostamaan yhtyettä, joka ei halua edes näyttää kasvojaan. Viimeinen piste i:n päälle oli kun he yrittivät päästä Linnan juhliin nuo naamarit päässä. Näinkö paljon he kunnioittavat Suomen itsenäisyyttä?"

        Sinä näet asian noin, minä näen sen eri tavalla.
        Lordihan on joukko muusikoita jotka esittävät monstereita.
        Bändin juttu on se monstereina esiintyminen, EI se, että naamoja ei näytetä.

        Lordin jäsenet kylläkin yksityiselämässä oikeutetusti suojelevat kasvojansa ja yksityisyyttään.

        Putaansuu sanoi eräässä haastattelussa olevansa leppoisa mies, mutta kamelin selkä katkeaa kuulemma siinä vaiheessa kun jouluhaudalla käynnillä porukka rupeaa ottamaan kuvia "lordista" vaikka hän ei siinä vaiheessa ole lordi, vaan ykisnkertaisesti Tomi Putaansuu omaisen haudalle viemässä kukkia.

        Ja hehän eivät sinne linnanjuhliin yrittäneet päästä.
        Bändin jäsenet olivat jo aikoja sitten sanoneet että ilman maskeja ei mennä minnekkään, ja Putaansuu sanoi kiittävänsä kauniisti jos kutsu linnanjuhliin tulee, niinhän siinä kävi, ainoastaan Lordin vaimo meni juhliin, jonka kuvia sitten riepoteltiinkin lehdissä.
        Tarja Halonen sanoi haastattelussa ymmärtävänsä Lordin valinnan. ei siinä mitään.

        "Euroviisuvoiton jälkeen Lordista on tullut "kaikki tänne heti"-bändi, jolle mikään ei ole tarpeeksi. Täytyy samalla sekunnilla saada kaikki, valloittaa Amerikka ja kaikki muutkin maat."

        En ymmärrä miten olet saanut tällaisen käsityksen.

        Ameriikanvalloituksista ovat puhuneet ainoastaan lehdet otsikoissaan, Lordihan sanoi osuvasti että jäätä mennään kokeilemaan pesismailalla, että katotaan miten hommat toimii siellä.

        Arockalypsehän julkaistaan pienellä levymerkillä jenkeissä, eikä siinä ole kyse todellakaan mistään amerikan valloituksesta.

        Japanissahan lordi on pärjännyt aika kiitettävästi, Levy meni julkaisuviikollaan listan sijalle 13.

        "En myöskään pysty arvostamaan yhtyettä, joka tekee mitä vaan saadakseen rahaa. Kun musiikilla ei tienaa tarpeeksi (todellisuudessa Lordin kokoinen yhtye tienaisi) aletaan tehdä kaikkea muuta, on Lordi-colaa ja Lordi-karkkeja. Ei varmaan mene kauaa kun saadaan maistaa Lordi-jogurttia tai pitää jalassamme Lordi-kalsareita. Tällaisilla bändeillä jää helposti se tärkein eli musiikki toissijaiseksi arvoksi ja raha siirtyy ykkössijalle. Tällaista en pysty sulattamaan. Eikä tällaisia bändejä mielestäni kaivattaisi enää."

        Todellisuudessahan Lordi ei tosiaan tienannut mitään järjettömiä summia, aivan viimeaikoina vasta bändin jäsenet ovat luopuneet päivätöistään ja tällä hetkellä heidän ainoa tulonlähde on lordi.

        Aiemmissa haastatteluissahan he ovat sanoneet, että esiintymispalkkiot eivät ole mitään huimia, ja suurin osa niistäkin menee niihin pyroihin ja muihin efekteihin joita Lordin liveshowssa nähdään.

        Kyllä Lordin jäsenet tällä hetkellä ihan varmasti mukavasti tienaavat.

        Ja nuo oheistuotteethan ovat Putaansuulle sellainen unelma joista hän on jo haaveillut pitkään, ihan ensimmäisen Lordi-levyn vihkosissa on kuvitteellisia mainoksia Lordi-figuureista ja muista tuotteista, jotka pikkuhiljaa rupeavat olemaan todellisuutta.

        Ja eihän niitä merchandisejuttuja nyt lopulta ole edes niin paljon, lordilimu, karkit ja jotain penaaleja ja kalentereita. Jokaisella vähänkin menestyvällä bändillä on oheistuotteita, ne ovat musiikin lisäksi suuri tulonlähde.

        "Lordi ei kohta ole enää musiikkia soittava orkesteri vaan tuotenimike, joka tuottaa kaikennäköistä roinaa omalla nimellään varustettuna."

        Eihän oheistuotteiden tuottaminen vaikuta siihen musiikkiin mitenkään.
        Joku tehdas kiinassahan niitä paitoja painattaa, ei Lordi.

        Jenkeissähän noita megabändejä on vaikka millä mitalla joilla riittää merchandisea huimasti enemmän kuin Lordilla.

        "Eli yksinkertaisesti Lordista on tullut liian kunnianhimoinen ja ahne bändi, jolle mikään ei riitä."

        ainahan kunnianhimoa on oltava.

        "Liian moni on kaatunut tähän samaan ongelmaan. Ja liittymässä joukkoon jonkun ajan päästä, elleivät tajua lopettaa ennen sitä. Mitä tapahtuu sitten, kun ihmiset kyllästyvät musiikkiin, joka näillä näkymin ainakin ei tule miellyttämään enää muutaman vuoden kuluttua. Silloin heille jää enää Lordi-colat ja karkit. EI hyvä. Silloin viimeistään bändi kaatuu."

        Musiikin takia suurin osa faneista Lordia kannattaa.
        Kunhan Lordi julkaisee vain yhtä laadukkaita levyjä kuin tähänkin mennessä niin bändin kaatumisesta tuskin kannattaa huolehtia.

        Täyty myöntää että itese olin lordi fani viellä viisujen aikaan mutta sitten tämä kaikki tapahtui ruvettiin myymään itteä kuin h*u*a itteänsä..


    • Lady Awa

      sä olet ihan väärässä, vai että Lordiko muka ois ahne bändi?!! haista... Senpä takia ne on laittanu ne maskit ylleen, Lordi ei todellakaan oo mikään ahne bändi!! VOIN TODISTAA SEN!! Senpä takia ne on ne maskit päällä, ku ne haluaa säilyttää yksityisyyden, johon kaikilla on oikeus!! Ne on fiksuja kun ne ei haali julkisuutta ja antaa itseään esiin vain maskit päällä!!! Sä et voi tietää ku oot tollanen ittees täys, että Lordin tyypeillä (oikeita nimiä mainitsematta, kun sä käyttäisit niitä väärin) nillä on ollu TOSI PASKAA, SE NIITTEN ELÄMÄ ennen läpimurtoa!!
      Ymmärrän kyll sen että jokaisella on oma mielipide kaikista asioista, ja erilaisuus on rikkautta, enkä tykkää muiden haukkumisesta, mut mee säätää tota skeidaa jonnekki muualle!!

      • jkij

        Aivan, Maskit kuuluvat Lordiin! Koko ikänsä Lordi on niitä hirviöitä ja monstereita piirrellyt,ja nyt toteuttanut unelmansa! Lordi ei ole ahne bändi, mitenkään!
        "Senpä takia ne on ne maskit päällä, ku ne haluaa säilyttää yksityisyyden, johon kaikilla on oikeus!! Ne on fiksuja kun ne ei haali julkisuutta ja antaa itseään esiin vain maskit päällä!!!"

        Tuo on todella hyvin sanottu! Pitää paikkaansa. Kun ajattelee monia bändejä, jotka kaduilla tunnetaan, on heidän elämänsä siihen nähden mukavampaa. Saavat olla rauhassa. Ei kaupassa tulla leipä hyllyllä jututtamaan. Mahtava bändi kaikin puolin!


      • Lady Awa
        jkij kirjoitti:

        Aivan, Maskit kuuluvat Lordiin! Koko ikänsä Lordi on niitä hirviöitä ja monstereita piirrellyt,ja nyt toteuttanut unelmansa! Lordi ei ole ahne bändi, mitenkään!
        "Senpä takia ne on ne maskit päällä, ku ne haluaa säilyttää yksityisyyden, johon kaikilla on oikeus!! Ne on fiksuja kun ne ei haali julkisuutta ja antaa itseään esiin vain maskit päällä!!!"

        Tuo on todella hyvin sanottu! Pitää paikkaansa. Kun ajattelee monia bändejä, jotka kaduilla tunnetaan, on heidän elämänsä siihen nähden mukavampaa. Saavat olla rauhassa. Ei kaupassa tulla leipä hyllyllä jututtamaan. Mahtava bändi kaikin puolin!

        Häh??:O Ootko tosissas, äskenhän haukuit bändin ihan lyttyyn?? siis hyvä vaa ja jos et tykkää Lordista yhtään, ni älä hauku maailman parasta bändiä enää mulle, jooko... Mut kiitti viestistä, tuli tosi hyvä mieli, vaikka et oiskaan tosissas:)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe